חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדוע אנו זקוקים לשירותי אבטחת איכות?

מאת: חיים קסלרתוכנה24/06/20121066 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אבטחת איכות מרכבת ממספר מסוים של הליכים כאשר השורה התחתונה של כולם היא להבטיח את תקינותו של המוצר ותפעולו השוטף באופן סדיר. דרך אבטחת איכות - או במילים אחרות QA - נוכל בעצם להבטיח הלכה למעשה את תקינותו של המוצר תוך שאנו מתייחסים לתפקוד היומיומי בהתאם לתקנים לפיהם המוצר נבנה.

לא פעם הליכי אבטחת איכות הופכים להיות הליכים מורכבים כאשר לא אחת אנו נזקקים לחזור על פעולות מסוימות בצורות שונות כדי לבדוק את התקינות כמו גם למצוא את נקודות התורפה של מוצר כזה או אחר. כדי להבטיח אבטחת איכות מדויקת יש להביא בחשבון גורמים רבים שחלקם לא בהכרח תלוי במוצר, כך למשל טעויות אנוש או גורמים נוספים אחרים.

QA וההיבט הכספי

לעיתים רבות אנו נתקלים בחברות וארגונים שלא ממש יודעים כיצד להתמודד עם אבטחת איכות תקינה כאשר לרשותם תקציב מוגבל. אחד הנתונים הראשונים שצריכים לקחת בחשבון כאשר מתחילים לבצע הליך של אבטחת איכות הוא כיצד נותן השירות יוכל לעזור לי להבטיח הלכה למעשה את איכותו ותפקודו של המוצר או המערכת כאשר יש לו תקציב מוגבל.

הדבר בא לידי ביטוי במיוחד במוצרים טכנולוגיים, שם נדרשת רמה גבוהה מאוד של QA. אבטחת איכות היא בעצם אחת הדרישות הברורות כיום במיוחד אצל חברות העוסקות בטכנולוגיה. בין אם מדובר על טלפונים סלולריים ובין אם מדובר על ממשקים שונים לאתרי אינטרנט, אבטחת איכות היא שם המשחק.

בתוך כך ניתן לראות כיום חברות רבות המציעות אבטחת איכות. ברשת פזורים מאות אם לא אלפי מאמרים העוסקים בשאלה כיצד לבחור חברת אבטחת איכות טובה המעניקה שירותי QA. כל שעליכם לעשות הוא לחפש בגוגל את המונח "אבטחת איכות" ומשם כאמור, הדרך לפתרון קצרה במיוחד.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים קסלר

מאת: חיים קסלרביטוח נסיעות09/02/148212 צפיות
ביטוח בריאות בעת נסיעה לחו"ל ובייחוד נסיעה ממושכת כגון שליחות, או רילוקיישן לחו"ל, הוא אחד הדברים החשובים שתדרשו לבצע לפני הנסיעה לחו"ל. החשיבות שלו נובעת בשל הצורך להתמודד עם מערכת בריאות במדינה זרה ובשפה זרה. השירות של DavidCard הוא מהיר, יעיל ופשוט- DavidCard הינו כרטיס מגנטי שניתן לשלם באמצעותו עבור שירותים רפואיים בעת השהייה בחו"ל.

מאת: חיים קסלרלימודי שפות29/10/137741 צפיות
באופן כללי, מבחן אמיר ומבחן אמירם נועדו לאפשר למועמדים ללימודים אקדמיים להשיג פטור מאנגלית, או הפחתה במספר קורסי ההשלמה בהם יידרשו. אמנם קיימים הבדלים מהותיים בין שני המבחנים, כמו היותו של מבחן אמירם ממוחשב ואדפטיבי, אך בהחלט קיימים גם קווי דמיון רבים. לכן, ההמלצות הבאות יסייעו לכם להגיע להישגים טובים יותר בשניהם

מאת: חיים קסלרלימודים אקדמאיים29/10/131173 צפיות
חינת הבגרות בפסיכולוגיה מהווה חלק מהבגרות במדעי החברה, ומקיפה לרוב 2 יחידות לימוד מתוך 5 יחידות מורחבות בתחום. הבחינה מורכבת משני פרקים עיקריים, כאשר הראשון כולל שתי שאלות רחבות בנות 25 כל אחת, ואילו החלק השני מחמש שאלות מקוצרות בנות 10 נקודות.

מאת: חיים קסלרקורסים וסדנאות08/10/131969 צפיות
בהגיעכם לגיל שש עשרה ובעודכם שוקדים על בחינות בגרות, נוחת עליכם הצו הראשון הדורש אף הוא הכנה לקראת מבחנים שונים. מדובר במבחנים פסיכוטכניים המבוצעים בתחנות שונות במהלך יום ארוך זה, אשר עוסקים במספר תחומים וביניהם גם אוצר המילים, או בכינויו המוכר צו ראשון מילים.

מאת: חיים קסלרבגרויות08/10/132237 צפיות
ישנם לא מעט ניגשים לבחינת פסיכומטרי המתקשים לעמוד במתכונתה הרגילה, לא עקב היעדר יכולות שכלית אלא בשל מגבלות מנטאליות או פיזיות. עבור מעומדים אלו מוצעות בחינות פסיכומטרי מותאמות בתנאים מיוחדים, שעל מנת להיות זכאים להן יש צורך בהרשמה מיוחדת ובהוכחת המוגבלות בפני יחידת במו"ת, שהינה מחלקה מיוחדת במרכז הארצי האמונה על מקרים אלו.

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי08/10/133095 צפיות
המבחן הפסיכומטרי הינו כלי המיון העיקרי עבור קבלה ללימודי תואר ראשון במוסדות אקדמיים בישראל, ולכן ציוני פסיכומטרי הינם בעלי משקל רב הקובע אם תוכלו להתקבל אל המגמה בה חפצתם. מכאן נובע שלציונים אלו תהיה השפעה מכרעת על עתידכם הלימודי והמקצועי.

מאת: חיים קסלראבטחת הבית23/09/131400 צפיות
גלאי עשן הינם מכשירים מיוחדים לגילוי וזיהוי שריפות בבתים פרטיים, עסקים ומוסדות. חשוב לדעת כי קיימים בשוק מספר סוגים של גלאים העובדים בטכניקות ייחודיות וגם נדרשים בהוראות התקנה שונות. בדרך כלל יותקנו הגלאים באזורים רגישים בבית, כמו המטבח המועד לשריפות או בחדרי השינה, על מנת להתריע את הישנים מוקדם ככל הניתן אודות השריפה.

מאמרים נוספים בנושא תוכנה

מאת: ליאורתוכנה05/10/162648 צפיות
לימודיו של הנדסאי תוכנה, מאפשרים לעבוד בתחום התוכנה, ומתקיימים בבית ספר להנדסאים. בית ספר להנדסאים, שנמצא בתל אביב יפו, מספק הזדמנות לתושבי תל אביב והסביבה, ללמוד בו. תכנית הלימודים מתעדכנת, בהתאם לשינויים שחלים במקומות העבודה העתידיים.

מאת: אריה הרשקותוכנה19/07/152275 צפיות
"אני יודע מה מצב העסק שלי" זהו אחד מהמשפטים שכל בעל עסק אמור לדעת להגיד ואני שומע זאת לא מעט. ואז אני שואל, "ואיך אתה יודע מה המצב"? הבנת התשובה לשאלה זו תעזור להבין מה משמעות התאמת תוכנה לניהול עסק.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151860 צפיות
חברות רבות ברחבי העולם וכמובן גם בישראל עוסקות במלאכה המעניינת אך גם המאתגרת של פיתוח מוצרים אשר יש בהם אלמנטים טכנולוגיים. חלקן שייכות לצוות המו"פ של חברות אשר עוסקות גם בייצור בפועל של המוצרים, בעוד שחלקן נותנות את שירותי הפיתוח והתכנון לחברות יצרניות שונות ומגוונות.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151784 צפיות
מדענים כגון ניוטון, מקסוול ואחרים העניקו לנו את המודלים המתמטיים, "חוקי המדע" שהופכים לאפשרי את החיזוי המדויק של התפתחות מערכות ועצמים פיזיקליים בחלל ובזמן בהינתן תנאי שפה מסוימים ותנאי התחלה. מתמטיקאים יישומיים המציאו שיטות נומריות המסוגלות לייצר מספרים ושרטוטים המסייעים לתאר במדויק כיצד מערכות ועצמים יתפתחו בחלל ובזמן. הדבר מאפשר לנו לבצע סימולציות, להתאים פרמטרים, ובסופו של דבר לבצע תכנון טוב יותר, אם לא הטוב ביותר.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151800 צפיות
בארבע כתבות הספקנו להכיר את שיטת התכנון והייצור בעזרת מחשב, למדנו מי עושה בה שימוש ואילו שימושים נרחבים קיימים בעזרתה. בכתבה האחרונה בסדרה נבין מהי הטכנולוגיה העומדת מאחורי השיטה.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151798 צפיות
בשלושת הכתבות הקודמות למדנו מהי טכנולוגיית תכנון וייצור בעזרת מחשב, סקרנו את המשתמשים בשיטה ומהם השימושים הרבים שנעשים בה ברחבי העולם. בכתבה רביעית זו נצלול יותר פנימה ונציג את סוגי ה- CAD הקיימים ומי עשוי למצוא שימוש בכל אחד מהם.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151666 צפיות
בשתי הכתבות הקודמות הכרנו את תחום התיב"ם – תכנון וייצור בעזרת מחשב, ולמדנו מהי חשיבותו הגדולה בעולם תכנון המוצרים בענפי ההנדסה, הפיזיקה והמדע. נגענו גם במשתמשים העיקריים בטכנולוגיה זו, ובכתבה זו נרחיב אודות השימושים ב CAD ומי מנצל זאת לטובתו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica