חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך להתחיל עם בחורה: סודות הפיתוי

מאת: mysodדייטינג26/06/20121415 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בפועל, התשובה הרבה יותר פשוטה ממה שחשבתם. כל הדרכים להתחיל עם בחורה ולהשאר בחיים- מייד.

מילת המפתח: שפת חיזור

לחיזור שפה משלו, והוא מורכב משפת הגוף, הבעות פנים, והרבה תחושות המגיעות בכלל מבפנים. בדיוק כפי שאנחנו לומדים שפה זרה שתאפשר לנו לתקשר עם ילידי מדינה אחרת, כך גם שפת החיזור מאפשרת לנו, לאחר שנלמד אותה, לתקשר עם בנות המין היפה.גברים רבים מאבדים לחלוטין את בטחונם העצמי כשהם רואים בחורה שמוצאת חן בעיניהם, ולא מצליחים להביא את עצמם למצב של לגשת אליה ולפתוח בשיחה, שמי יודע, אולי תוביל להחלפת מספרי טלפון ולדייט. וחבל. הקפאון הזה, שברובו נובע מחשש עמוק לכשלון, או מה שרבים מפרשים ככשלון, גורם להחמצה של הזדמנויות פז.לגבי כשלון, חשוב לציין כי אם בחורה משדרת לכם כי אינה מעוניינת, אין פשור הדבר כי נכשלתם, אלא יש להכניס את הדברים לפרופורציות, ובאובייקטיביות, ולהבין כי, כמו במצבים אחרים בחיים, לעתים זה מצליח, ולעתים לא.אם כן, לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להתחיל עם חברה, חשוב שתעבדו על הבטחון העצמי, ותלמדו את שפת החיזור.

איך להתחיל עם בחורה במועדון- חושבים חיובי

אחד הדברים העיקריים שחשוב לשנן לעצמכם, הוא מחשבות חיוביות על עצמכם. אם לא תחשבו על עצמכם כנחמדים, מושכים, מיוחדים ומעניינים, אין כל סיבה שאחרים יחשבו עליכם אחרת.בנוסף לחשיבה החיובית, שינון של סודות הפיתוי ושפת החיזור, מומלץ להתנסות בכמה שיותר פניות לנשים, ולשפר את מיומנויות החיזור והטקטיקה שלכם. ככל שתצברו יותר "זמן חיזור", ותנסו מספר דרכים להתחיל עם בחורה, כך תוכלו להבין היכן אתם שוגים, מה ניתן לשפר, וממה להמנע בפעם הבאה.לימדו להיות קלילים, ולקחת את הדברים בפרופורציות הנכונות, ולא להכנס למרה שחורה רק כי בחורה אחת, או יותר, לא גילו עניין.התייחסו לנושא כתהליך מהנה ולימדו באמת ליהנות ממנו, והיו משוחררים ככל הניתן. זכרו כי שפת הגוף משדרת מסרים רבי, ואם אתם חשים מבוכה, קפאון או ביישנות, הגוף שלכם ישדר זאת. במקביל, היה קשוב גם לשפת הגוף של הבחורה שמולך. גם ממנה תוכל ללמוד הרבה, ולנתב את צעדיך הבאים, בהתאם.

איך להתחיל עם בחורה- מקומות מומלצים

עידן הטכנולוגיה, המתפתחת בצעדי ענק, הביאה איתה כמה דברים טובים גם בתחום החיזור. הרשתות החברתיות הינן במת חיזור מצויינת, ואם שאלתם את עצמכם איך להתחיל עם בחורה בפייסבוק, התשובה תהיה- בקלות! הפייסבוק הוא מעין מועדון אחד גדול ובו מלא בחורות. היתרון העיקרי של הפייסבוק הוא השקיפות, והיכולת לדעת פרטים רבים על הבחורה, לפני שאתם מתחילים איתה. כמו למשל אם היא תפוסה. דאגו מראש לתמונה אטרקטיבית שלכם, לקיר מלא במידע מעניין עליכם, לסטטוסים עם תוכן, ולאוסף תמונות מחמיאות שלכם. קחו בחשבון כי ברגע שתפנו לבחורה בפייסבוק, היא תבדוק עליכם הכל, בדיוק כפי שאתם שאבתם את המידע עליה, ומאותם המקורות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

mysod - אומנות הפיתוי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת mysod

מאת: mysodעסקים - כללי16/01/131099 צפיות
תתפלאו לשמוע עד כמה סודות הפיתוי הם קלים וברי ישום בכל הנוגע להתחלה עם בחורות. אם אתם מרגישים מיואשים ושפתן של הנשים נבצרת מבינתכם, אם אתם מרגישים כי בטחונכם העצמי ירד ואתם חייבים לפתח את התעלומה הזו שקוראים לה נשים, אין ספק שעליכם ללמוד את סודות הפיתוי, ויפה שעה אחת קודם.

מאת: mysodאומנות - כללי08/01/13956 צפיות
מהם סודות הפיתוי? למה יש גברים שממש הולך להם עם בחורות ולאחרים לא? אם אתם מתחבטים בשאלות אלו הגיע הזמן שבאמת תיחשפו לעולם סודות הפיתוי, ו תבינו כי באמצעות טכניקה פשוטה וכלים קלים תוכלו גם אתם להיות אותם הגברים שהולך להם עם בחורות.

מאת: mysodאומנות - כללי07/01/13930 צפיות
כדי להצליח עם בחורות חשוב ליישם כלים שנקראים אומנות הפיתוי. כלים אלו יסייעו לכם, שחשים שלא הולך להם עם בחורות, או לא הולך להם מספיק, כלים שיסייעו בבניית בטחון עצמי, ולהגיע למצב בו הקשר עם הבחורה לא יסתכם בדייט אחד במקרה הטוב, ובאפס דייטים במקרה הגרוע. אומנות הפיתוי היא למעשה תפיסת עולם בחיזור, עם כל הטכניקות הדרכים שעובדות בכל הקשור להתחלה עם בחורות

מאת: mysodדייטינג20/09/121087 צפיות
לא פעם קורה שאתם פוגשים מישהי שמאוד "נדלקתם" עליה. אם הייתם אמיצים פניתם אליה ואולי פחדתם לפנות.

מאת: mysodדייטינג26/08/121126 צפיות
ישנם הרבה הצהרות שנתקלים בהם בכל פעם מחדש כמו "מי צריך את זה" או "רק להיות אתה עצמך" וכאלו סיסמאות שקרוב לוודאי נתקלתם בהם או שחלפו במחשבותיכם בסיטואציות מסוימות

מאת: mysodדייטינג11/07/122335 צפיות
אחד הפחדים של הגברים הוא הפחד מדחייה. ואם לא מנסים, אז כמובן שלא נדחים. אנחנו כאן נשנה את זה. אז איך להתחיל עם בחורה? ראשית עליכם לדעת מספר עובדות על נשים: בחורות רוצות שיתחילו איתן, רק שצריך לדעת כיצד לגשת אליהן. עליך להיות עצמך ולשדר דימוי עצמי גבוה.

מאמרים נוספים בנושא דייטינג

מאת: orya peryדייטינג29/10/152542 צפיות
לעיתים לזוגות חסרה פרטיות אם זה בשל העובדה שהם עוד צעירים וגרים בבית ההורים או שיש עיסוק מתמיד בילדים שנמצאים בבית, לפעמים פשוט מתחשק לקחת כמה שעות הפסקה ולהירגע מכל הלחץ בפרטיות באיזו פינת חמד. אך חדרים בבתי מלונות שוכרים ללילה שלם ומשלמים על כך סכום נכבד, כדי לחסוך בעלות גבוה שכזו ניתן להשכיר חדר לפי שעה. חדרים אלו לרוב כוללים סוויטות רחבות ידיים עם שלל פינוקים אך עם מחיר שעתי קבוע כך שאפשר להתפנק לחזור הביתה וכל זה במחיר סביר ביותר.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151892 צפיות
רוצים להפתיע את בן הזוג שלכם? מרגישים שהזוגיות שלכם זקוקה לריענון? יום הנישואין מתקרב? בדיוק עבור מצבים כאלו, הפתרון המומלץ הוא השכרת חדרים לפי שעה.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151911 צפיות
את ובן זוגך שוכבים על מיטה זוגית נוחה, על מצעים רכים במיוחד, מתכרבלים מול הטלוויזיה עם כוסות יין משובח ביד. כמה זמן עבר מאז הרשיתם לעצמכם להעניק חוויה רומנטית שכזו?

מאת: orya peryדייטינג15/10/151929 צפיות
המשפחה היא הדבר החשוב ביותר עבורך, כך שכמעט בכל יום, הנושא הזה מעסיק אותך- אתה מתעניין איך היה לילדים היום בבית ספר, את לוקחת את הקטן לרופא אם הוא חולה ושניכם דואגים להורים שלכם, אם חלילה קרה להם משהו, או שהם חולים.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151860 צפיות
זוגות רבים מחפשים דרכים לגוון ולהעשיר את הזוגיות שלהם- השגרה היומיומית המתישה והמשעממת, עלולה להביא לשחיקה בזוגיות

מאת: orya peryדייטינג15/10/152122 צפיות
חיי זוגיות מוצלחים, פירושם השקעה בלתי פוסקת- בתשומת לב, בדאגה, בהבנה ובהפתעות מיוחדות שיוסיפו לה גיוון וצבע. אין ספק, שחופשה בצימר מושלג ברמת הגולן בחורף, או נופש חלומי באי מבודד יוסיפו מאוד לחוויה האישית והזוגית שלכם

מאת: orya peryדייטינג09/10/151796 צפיות
זקוקים לכמה שעות של רוגע עם הבת זוג? מעוניינים בסוויטה דיסקרטית עם פינוקים וג'קוזי? מאמר זה בהחלט יפשט לכם את הדברים וכך תקלו בבחירת המקום שבאמת מתאים לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica