חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכל על סודות הפיתוי

מאת: mysodאומנות - כללי08/01/2013956 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהם סודות הפיתוי

סודות הפיתוי הם טכניקה, עזרים וכלים שיסייעו לכם להתגבר על מכשולים ולהצליח לענות על שאלת ה- איך להתחיל עם בחורה. אומנות הפיתוי תביא אתכם לתוצאות מפתיעות, הן אם הטרה היא סטוצים שובבים וקלילים ובן מערכות יחסים רציניות יותר. אין כל סיבה שזה לא יצליח לכם, אתם רק צריכים לעבוד מעט על עצמכם ולקבל שיטות ודרכים שחשוב גם לתרגל אותן. את סודות הפיתוי תוכלו ללמוד באמצעות סדנאות מיוחדות הקיימות ממש לצורך זה, או בלימוד עצמי בספרות כתובה ואף מקוונת. אל דאגה, לא מדובר בהנדסת חלל אלא בכמה עקרונות פשוטים וקלים ליישום, וכמה תובנות על הדרך.

סודות הפיתוי מתמקדים לא רק בשאלה איך להתחיל עם הבחורות אלא גם מדוע זה לא הולך לי. יכול להיות שלא הולך לכם כי אתם סובלים מהערכה עצמית נמוכה ודימוי עצמי שואף לאפס. זכרו שכמו שאתם לא אוהבים את עצמכם כך, גם נשים לא יאהבו לראות גבר שאינו עוצמתי לצידן. עבדו על הערכה עצמית, טפחו את עצמכן, לימדו מה משמעות המילה חיזור, פלרטוט, האזנה לשפת גוף, ותתחילו לקצור פירות.

סודות הפיתוי עם עבודה עצמית

לפני שאתם מתחילים עם בחורות, בין אם באמצעות היכרויות באינטרנט, היכרויות בפייסבוק או היכרויות במסיבה מועדון או פאב, זכרו לתרגל מבט עיניים מישיר מבט, לחיצת יד איתנה, חיוך רחב ועבודה עצמית על הבטחון העצמי שלכם. זכו כי סודות הפיתוי מתחילים בכם פנימה וכי כמה שתאמינו בעצמכם יותר, כך גם יאמינו בכם אחרים. למדו לפרש תנועות ומחוות של החורה, האופן בו היא צוחקת לבדיחות שלכם, מסיטה את שערה, נוגעת בה וכדומה. הקשיבו ואל תשכחו להיות גם קלילים ומלאי הומור עצמי. ובאופן זה, גם אם לא הלך לכם תוכלו ללמוד מהכשלון במקום לשקוע במרה שחורה.

חייכו הרבה, האזינו ושאלו שאלות רלוונטיות, תתרגלו כמה שתוכלו את כל הטיפים שתקבלו ותראו כי הדרך אל ליבה או לפחות אל חדר המיטות שלה היא הרבה יותר קצרה ממה שדמיינתם שהיא תהיה.

סודות הפיתוי, במיוחד אם למדתם אותם ותרגלתם אותם, יתגלו לכם כקלים מאד, ויותר מכך, גם שימושים ואפקטיביים מאד. הכלים שתקבלו יאפשרו לכם לגשת בבטחון מלא לבחורה, להציג א עצמכם, לפתח איתה שיחה נעימה ומסקרנת ולהגיע למצב בו בסו הערב כבר תקבעו לצאת לדייט, או לחילופין, תסיימו את הערב במיטה שלה או שלך לאחר שלא עמדתם בפני המשיכה ההדדית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

mysod - אומנות הפיתוי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת mysod

מאת: mysodעסקים - כללי16/01/131099 צפיות
תתפלאו לשמוע עד כמה סודות הפיתוי הם קלים וברי ישום בכל הנוגע להתחלה עם בחורות. אם אתם מרגישים מיואשים ושפתן של הנשים נבצרת מבינתכם, אם אתם מרגישים כי בטחונכם העצמי ירד ואתם חייבים לפתח את התעלומה הזו שקוראים לה נשים, אין ספק שעליכם ללמוד את סודות הפיתוי, ויפה שעה אחת קודם.

מאת: mysodאומנות - כללי07/01/13930 צפיות
כדי להצליח עם בחורות חשוב ליישם כלים שנקראים אומנות הפיתוי. כלים אלו יסייעו לכם, שחשים שלא הולך להם עם בחורות, או לא הולך להם מספיק, כלים שיסייעו בבניית בטחון עצמי, ולהגיע למצב בו הקשר עם הבחורה לא יסתכם בדייט אחד במקרה הטוב, ובאפס דייטים במקרה הגרוע. אומנות הפיתוי היא למעשה תפיסת עולם בחיזור, עם כל הטכניקות הדרכים שעובדות בכל הקשור להתחלה עם בחורות

מאת: mysodדייטינג20/09/121087 צפיות
לא פעם קורה שאתם פוגשים מישהי שמאוד "נדלקתם" עליה. אם הייתם אמיצים פניתם אליה ואולי פחדתם לפנות.

מאת: mysodדייטינג26/08/121126 צפיות
ישנם הרבה הצהרות שנתקלים בהם בכל פעם מחדש כמו "מי צריך את זה" או "רק להיות אתה עצמך" וכאלו סיסמאות שקרוב לוודאי נתקלתם בהם או שחלפו במחשבותיכם בסיטואציות מסוימות

מאת: mysodדייטינג11/07/122335 צפיות
אחד הפחדים של הגברים הוא הפחד מדחייה. ואם לא מנסים, אז כמובן שלא נדחים. אנחנו כאן נשנה את זה. אז איך להתחיל עם בחורה? ראשית עליכם לדעת מספר עובדות על נשים: בחורות רוצות שיתחילו איתן, רק שצריך לדעת כיצד לגשת אליהן. עליך להיות עצמך ולשדר דימוי עצמי גבוה.

מאת: mysodדייטינג26/06/121417 צפיות
רבים מאיתנו מנסים לפתור את השאלה הנצחית- איך להתחיל עם בחורה, ובדרך שגם אם לא תיענה לנו, לא ייפגע הדימוי העצמי, בטחון עצמי, והתחושות הקשות שלעתים מונעות מאיתנו לנסות בשנית?

מאמרים נוספים בנושא אומנות - כללי

מאת: אופיראומנות - כללי28/02/223269 צפיות
תכשיט עתיק הם עולם ומלואו. אלו תכשיטים המושכים את תשומת הלב ומצריכים גם עולם הערכת תכשיטים מיוחדת בעלת חשיבות עבור תכשיטים הנשמרים בצורה שלמה. למשל, תכשיטים מתחילת המאה ה19, וגם לפני. הערכת תכשיטים הוא מקצוע שחשוב להכיר אותו היטב. כשמדובר על תכשיטים עתיקים, חשוב לדעת שצריך ללמוד את הנושא מהבסיס, על מנת לבצע הערכה ראויה ומדויקת. חלק מההערכה המובן חייבת להתבסס על המידע מבעלי התכשיטים. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, וכל פיסת מידע מסייעת.

מאת: אופיראומנות - כללי18/01/223554 צפיות
אין הערכת אומנות הדומה אחת לשניה אך כל הערכת אומנות מתקיימת באותה הדרך ובאופן של התאמה אישית לסוג הפריט. פסל לדוגמא עובר תהליך אחר וזאת גם הסיבה שהאימות נעשה בהתאם לסוג הפריט.

מאת: danisapirאומנות - כללי07/01/223295 צפיות
דעו לכם כי חוגים למבוגרים בחיפה יכולים להעשיר את שעות הפנאי של המבוגרים ולהפוך אותם לכאלה שיהיו אנשים שמחים יותר. לאור זאת יהיה כדאי לכל אחד מכם לחפש אחר חוגים שיוכלו להתאים בדיוק לו ולהסב לו הנאה רבה. זה בוודאי יהיה מאוד חכם מצדכם ולא תרצו להתפשר בעניין הזה וזאת כאשר חושבים על הנושא הזה ומביאים בחשבון את כל ההיבטים השונים שיהיו קשורים לכך. אז אל תשכחו זאת.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205152 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאת: Danaאומנות - כללי01/07/205194 צפיות
החזרה לשגרה לאחר תקופת ההסגר פתחה בפנינו דלתות חדשות בחיים. בין אם פתחנו עסק חדש לאחר תקופת הקורונה, או פתחנו מחדש את העסק, או התחלנו עבודה חדשה ופשוט רוצים להתחדש בציור קיר. זאת הייתה תקופה קשה לכולנו, בין אם כלכלית, נפשית, או גם וגם.

מאת: מסגרתאומנות - כללי01/01/206129 צפיות
הדפסה על קנבס בחיפה – הדפסה של תמונות מטיולים כאשר אנחנו מטיילים בעולם אנחנו מצלמים הרבה תמונות. תמונות אלו לא שוות הרבה אלא אם נפתח אותן ונדפיס אותן כך שנתלה אותן בבית שלנו. הדפסה על קנבס בחיפה יכולה לאפשר לנו להדפיס את התמונות הכי יפות מהטיולים שלנו

מאת: שלום כהןאומנות - כללי27/09/192332 צפיות
סרטי תדמית אנו פוגשים במסגרות כמו מערכות בחירות ובחירת ראשי איגודים ולשכות ציבוריות, אך בתחום המכירות יש לתחום הזה משמעות ענפה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica