חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יום הולדת 40 לאחותי

מאת: דניאל טולדנוימי הולדת28/06/2012960 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לחגוג בגדול

אז באילו דרכים יוצרים רושם באירוע? זו ללא ספק אחת מההתלבטויות המרכזיות שכל אחד שואל את עצמו לגביה טרם תכנון הארוע המשמעותי. לדבר זה אין תשובה חד משמעית, אך בשנים האחרונות יש מגוון דרכים יצירתיות המאפשרות לייחד את הערב ולשדרג אותו לאחד ממיליון וליותר מכל ערב או טקס יום יומי. למגוון הצעות, לחץ עליי.

אז כיצד מומלץ לעשות רושם במסיבה שלך?

לא חסרים כליםשבאמצעותם ניתן לעשות את הערב שלכם לנפלא, אך תחילה כדאי לחשוב אילו דברים הכי משמעותיים לך במסגרת הכסף המיועד לארוע, האם חשבת על התפריט או אם זה בכלל הדיג'י? על אילו אפקטים אתה וכלתך תסכימו אולי להתפשר אם מחירם יחרוג מהתקציב?

מעבר לכל הדברים הרגיליםשתמיד רואים בכמעט כל ארוע, יש מגוון עצום של רעיונות יצירתיים שנכנסו לאחרונה והופכים לשכיחים מאוד. לדוגמה, תפריט אקזוטי, להקות מפורסמות ועוד ועוד... אולם בלי קשר לדרך שתבחר חשוב שיעמוד מול עינךשבשורה התחתונה יש גם מכובדים, על כן הכי חשוב לקלוע למכנה הרחב ביותר.

זיקוקים לאירועים - נקודה טובה להתחלה

חוץ מההחלטה על האולם, שכמובן היא חשובה ביותר, מומלץ לחשוב בנוסף על המנות שיהיו בהילולה. בין אם מדובר בחתונת יובל או אפילו רק בארוע קטן, מרכיבים אלו הם בגדר חובה ומסיבה זו בדיוק, רצוי לחשוב עליהם מספיק זמן מראש.

התפריט שיוגשהוא העיקר של החתונה או כל אירוע אחר ועל פי רוב הדבר שהכי קריטי לכלל האורחים. בבחירת התפריטים רצוי לחשוב מי רוב המוזמנים. נוער וילדים או לחילופין בוגרים? הרי לא לכולם נכון לתת את אותם תפריטים ומעבר לכל ספק לא כל ארוחה שמגישים בבריתה תתאים לארוע עסקי.

המוזיקה בארוע היא בלי ספק נושא חשוב, היא תכריע ותקבע אם הארוע יהיה רק עוד ארוע או שיהיה מעולה וכיפי. בתום האירוע אם רוב המוזמנים יוצאים מזיעים ועם פנים מחייכות כנראה שהדי ג'י שיחק אותה בגדול. נק' נוספת למחשבה היא רשימת השירים לארוע, יש זוגות שפשוט נותנים לדי ג'י שלהם להחליט על הפלי ליסט , אולם אם זה מאוד חשוב עבורך מומלץ מאוד שתכווין בדיוק למה לסגנון הרצוי.

נקודה נוספת, אם יש לךשאלות לגבי תכנון האירוע ואתה צריך מידע על חידושים בתחום, כדאי מאוד שתתיעץ עם קרובי משפחה או תבדוק באתר שלנו ותחשוב על אטרקציות שאתה אוהב שראית בארוע וזאת בשביל שתיהיה מבסוט מבחירותיך.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טולי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל טולדנו

מאת: דניאל טולדנואחסון אתרים19/07/121269 צפיות
בהנחה וכבר הקמתם פורטל אינטרנט, דאגתם לעצב אותו, הכנסתם אליו תוכן מושקע והשקעתם בו מחשבה, זמן וכסף - הגיע הזמן לדבר על אחסון האתר. כל פורטל או אתר, קטן או מקצועי, עליו להיות מאוחסן ע"פ שרת חיצוני. שרת זהו מחשב חזק מאוד שלא כמחשב פרטי באמצעותו ניתן לגבות מספר רב מאוד של קבצי מידע למתעניינים, כנסו לאתר.

מאת: דניאל טולדנוצילום אירועים19/07/121203 צפיות
כולנו צריכים מדי פעם שירות צילום איכותי; לאירועים מיוחדים, לצרכים עסקיים, כחלק מתחביב מסוים או כצורך בסיסי. אין זה משנה אם זה בתמונה או קליפ, כל בני האדם אוהבים לתעד דברים חשובים. רוצים לדעת יותר על צלמי אירועים? מתי צריך שירות צילום מקצועי?

מאת: דניאל טולדנובניין ואחזקה - כללי19/07/121232 צפיות
בשביל רבים מאיתנו המעבר הוא שלב מרגש בכל פעם מחדש. זהו זמן שנותן הזדמנות לבצע שינוי וסדר בחיים, למיין, לסדר קצת ולמצוא מקום לדברים חדשים. למרות זאת, כאשר עוברים לבית חדש כדאי להקפיד ולבחור חברת הובלה מקצועית שתארוז ותוביל לנו את כל החפצים , שבזכותה יתאפשר לנו מעבר נוח וזריז במידת היכולת האפשרית.

מאת: דניאל טולדנוייעוץ עסקי19/07/121230 צפיות
לא נשאר לך כסף לחו"ל? במידה ואתם מרגישים בודאות שהחיים "המיוחדים" שלכם לא ממש זורמים להיכן שרציתם ויותר מזה, אתם חשים מוגבלים מבחינה תקציבית אף על פי שאתם מרווחים משכורת סבירה, רצוי מאוד שתשקלו את הצורך בקבלת ליווי בתחום הכלכלי.

מאת: דניאל טולדנואירועים עסקיים18/07/121147 צפיות
פעם בשנה לפחות אחד מחבריי דוחף לערוך בריתה וכולם צריכים לעצור את החיים עבורו או למשל שהבוס שלך נזכר לערוך יום גיבוש נוסף. אין ספק, כשזה אדם קרוב אבוא בשמחה, אך בכל מקרה - הארנק שלי מתרוקן, הלו"ז מצטופף ולא תמיד יהיה אירוע מוצלח. ועדיין קיימות פעמים שהאירוע דווקא מוצלח. אם אתם צריכים, לקרוא על מקומות לאירועים וכנסים המשיכו לאתר.

מאת: דניאל טולדנונדל"ן18/07/121257 צפיות
איך קונים נכס ומרוויחים? לצערנו, כיום הנושא של רכישת דירה חדשה התהפך לחלוטין והפך מדבר טריוויאלי לפנטזיה ובהתאם לכך, כולנו צריכים לנסות להבין ולמצוא את כל הדרכים הבדוקות והמומלצות כדי לקנות בית במחיר שפוי ומעבר לזה, לרכוש בית בעל פוטנציאל שיאפשר לנו תשואה גבוהה במועד מכירותו.

מאת: דניאל טולדנוצילום18/07/121191 צפיות
כל אחד צריך במקרים מסוימים שרות צילום מקצועי; לאירועים מיוחדים, בשביל משהו עסקי, לתחביבים או פשוט כשירות חיוני. ממש לא משנה לנו אם מודפס או מוקרן, כל בני האדם מתעדים רגעים חשובים. מחפשים בנרות עריכת וידאו? מתי צריך שרותי צילום?

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181775 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181424 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181758 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181704 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181446 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181496 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181385 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica