חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הזרקות בוטוקס במרכז

מאת: אורליקוסמטיקה28/06/2012996 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעקבות התפתחות הטכנולוגיה ותרבות הצריכה הבלתי פוסקת אנחנו חיים בסביבה שמועדדת אותנו לחפש פגמים בעצמנו. אנחנו רואים פרסומת עם דוגמנית מדהימה ושואלים למה אנחנו לא נראות כמוה? אנחנו רואים דוגמן שמפרסם הלבשה תחתונה ומתים להיראות כמוהו כאן נכנס הבוטוקס לפעולה. בוטוליניום טוקסין או בשמו הידוע בוטוקס מחזיר בכמה זריקות את המראה הצעיר והרענן של הפנים. הבוטוקוס הוא הרעלן הקלטני ביותר לאדם אך בכמויות זעירות הוא מחליש שרירים וכך מטשטש את קמטי ההבעה שכולם מתים להיפטר מהם.

הזרקות בוטוקס במרכז יכולות להעלים את קמטי ההבעה לתקופה של ארבע עד חמישה חודשים אך לאחר מכן צריך להזריק עוד בוטוקס כדי להחליש את השריר מחדש וכך לטשטש את קמט ההבעה שוב. הזרקות בוטוקס במרכז לא יכולות לעזור לקמטים סטטיים, כלומר,קמטים שלא מושפעים מתנועות הפנים או מקמטים עדינים שנוצרים בעקבות מבנה העור. בנוסף, הבוטוקוס לא נועד לעזור לקמטים שנוצרו בעקבות חשיפה לא מבוקרת לשמש.

היום, ישנם אין ספור רופאים פלסטיים שמבצעים הזרקות בוטוקס במרכז להמונים של אנשים כיוון שכולם רוצים לשמור על עצמם צעירים, לפחות במראה. בעבר, אנשים מבוגרים היו מקבלים את הקמטים, אולי מכיוון שלא הייתה דרך להעלים אותם או אולי מפני המדיה לא הייתה חלק כזה גדול בחייהם. בכל מקרה, היום לנשים רבים קשה לקבל את הקמטים כמשהו מבורך, כסימנים של ניסיון חיים. הזרקות בוטוקוס במרכז מתבצעות כאשר הרופא מזכיר בכמה מקומות לשריר את הבוטוקוס וכך מחליש אותו ומטשטש את הקמט. הזרקות בוטוקוס במרכז הוא תהליך אסתטי שנעשה ללא הרדמה.

הזרקות בוטוקס במרכז אינן מיועדות לצעירים כיוון שהעור שלהם עדיין מתוח ולא נוצרו עדיין קמטי ההבעה ולכן, אין במה לטפל. בדרך כלל הזרקות הבוטוקס במרכז מתאימות לנשים ולגברים כאחד מעל גיל ארבעים כיוון בערך בסביבות גיל ארבעים מתחילים לראות את קמטי ההבעה שכולנו שונאים.

זכרו, הקמטים הם סימנים לניסיון חיים אל תמהרו כל כך להיפטר מהם, חשבו על כך שזה טבעי ונסו לקבל את עצמכם כמו שאתם אם אתם באמת לא מוכנים לקבל את הקמטים שנוצרו על הפנים שלכם פנו אל אחת המרפאות בין המרפאות הרבות שעוסקות בהזרקות בוטוקוס במרכז וכך תרגישו טוב יותר עם עצמכם.

חברות קוסמטיקה יכולות לעזור בענין אדית אושרן קוסמטיקאית מומחית בתחום תסייע , מגוון רחב של טיפולים: הסרת שיער, הסרת שיער בלייזר,בניית ציפורניים, פדיקור ועוד.

בהצלחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורלי

מאת: אורליאורטופדיה ופיזותרפיה16/12/121069 צפיות
בשלב מסוים בחיים כולנו חווים כאב באזור מסוים בגופנו. כאב הוא תחושה שבדרך כלל חולפת במהרה, בין אם מדובר בכאב חלש בעוצמתו או בכאב חזק מנשוא, והיא סימן אזהרה למחלה, בעיה או פגיעה באחד או יותר מחלקי גופנו. חסרי המזל שבינינו עלולים לחוש בכאב באופן קבוע ולאורך זמן גם לאחר פתרון הבעיה או הריפוי מן המחלה או אפילו לסבול מכאבים מבלי שתהיה להם סיבה ידועה מלכתחילה. במקרה שלהם, כאב הוא המחלה עצמה.

מאת: אורליספא11/12/121067 צפיות
המון אנשים אוהבים ספא, ללכת לספא לבקר בספא, לבד או עם חברים או עם קרובי משפחה, להנות מהפינוקים הקיימים במכוני ספא. מכוני ספא הם מקום חיובי ומהנה, כולנו אוהבים לבקר בהם, אם כאשר אנו מקבלים מתנה מחבר או קרוב אם כאשר אנו רוצים לפנק את עצמנו במסאז טוב שמגיע לנו לאחר תקופה ארוכה שלא פינקנו את עצמנו. להנות ולפנק את עצמנו זה לא דבר נורא כל כך אולי לפעמים אין לנו כסף להשקיע בזה אך מותר לנו להנות מידי פעם בהחלט אם ממסאז טוב או מג'קוזי או מטיפולי טיפוח שונים שאנו מתחברים אליהם מאוד.

מאת: אורליייעוץ משפטי06/12/121240 צפיות
היום יש יותר מדי עורכי דין. בעקבות פתיחתן של מכללות רבות לצד האוניברסיטאות בארץ, נהיה קל הרבה יותר להגיע ללימודים הגבוהים, מאחר והמכללות, המעוניינות בסטודנטים מציעות מגוון מסלולי לימודים ומאפשרות להתקבל ללימודים, גם אם הציונים שלך אינם טובים מספיק. כך נוצר מצב שהרבה סטודנטים לומדים היום משפטים ועתידים להיות עורכי דין בהמשך. הדבר יצר פיצוץ מסוים בשוק, מאחר ונוצר מצב בו יש יותר עורכי דין ממספר המשרות המוצעות בשוק. על כן, בשנים האחרונות דובר רבות על רפורמות שונות שרוצים להטיל על התחום,

מאת: אורליעיצוב פנים02/12/121202 צפיות
ריהוט משרדי הוא ללא ספק עניין חשוב בכל משרד, בכל מקום עבודה. ריהוט משרדי מעיד רבות על המשרד על אופיו, על הלך הרוח בו, האווירה בו תלויה בעצם בסוג ריהוט משרדי שבחרנו לשים בו. כל ריהוט משרדי בכל מקום, יעיד עליו משהו, ישפיע על הרושם הראשוני שלנו מהמקום מבלי להכירו. כמו שחשוב לנו להיראות טוב לפני ראיון עבודה או פגישה ראשונה עם אדם, חשוב שגם המשרד שלנו ייראה בהתאם במיוחד אם הוא מקבל קהל, לקוחות וכד'. בדרך כלל ריהוט משרדי כולל שולחנות כיסאות, כל מיני מוצרי חשמל שצריך, אביזרי קישוט ועיצוב,

מאת: אורליריהוט 29/11/121591 צפיות
מיטות לחדרי ילדים צריך לבחור על פי כמה קריטריונים שונים. קריטריון ראשון שלפיו יש לבחור מיטות לחדרי ילדים הוא לפי הצורך שלכם. למשל, אם יש שני ילדים אשר גרים יחד באותו חדר כדאי לקנות מיטת קומותיים. אם לעומת זאת, יש ילד או ילדה אשר מרבים לארח אצלם חברים ללילה ולמסיבות פיג'מות כדאי לקנות מיטה נפתחת עבור חדר הילדים, כזו שעוד ילד או ילדה יכולים לישון עליה בנוחות. כך שהקריטריון הראשון צריך להיות מיטה פרקטית אשר ממלאת בדיוק את הצורך שהיא צריכה למלא.

מאת: אורליהפקת אירועים28/11/121196 צפיות
היום אפשר לפנות לחברות המספקות ציוד לאירועים ולהשכיר מהם מגוון רחב של ציוד שיכול להפוך את האירוע שלכם לגדול מהחיים. מאחר וכולנו גדושים באירועים רבים, מספר פעמים בשנה, אנחנו רוצים תמיד לעשות אירוע מיוחד כאשר אנו באים לחגוג אירוע משלנו. היום יותר ויותר אנשים זונחים את האפשרות לעשות אירועים באולמות או גני אירועים מסודרים, ופונים לעריכת אירועים במקומות אלטרנטיביים כגון בחצר הבית, בפארק ציבורי או אפילו ממש בטבע כגון במרחבי הצפון הירוק או אף במדבר הזהוב.

מאת: אורלישיפוצים28/11/121093 צפיות
מרבית הישראלים בוחרים שיש להיות החומר הדומיננטי שלהם בעיצוב המטבח בבית. ולכן, אם אתם בונים מטבח חדש בבית או משפצים את המטבח הישן, גם אתם יכולים היום לבחור באבן שיש להיות מה שירכיב את המטבח החדש שלכם. שיש מתאים לכל מטבח מאחר והוא מגיע בטקסטורות שונות ובצבעים רבים שיכולים להתשלב בצורה טבעית וייחודית עם כל מטבח וכל עיצוב בו תבחרו. שיש מגיע במניפת צבעים גדולה ויכול להיות צבעים סולידיים כמו לבן, שמנת, אפור או בז' ויכול להיות גם צבעים נועזים יותר כמו שחור, אדום, ירוק, ורוד או כחול.

מאמרים נוספים בנושא קוסמטיקה

מאת: shiritקוסמטיקה29/10/187289 צפיות
לפני כל ניתוח פלסטי, יש לבחור את הרופא המתאים אשר מתמחה בניתוח הספציפי אותו אתם מעוניינים לבצע.

מאת: אנה מאירקוסמטיקה19/09/152561 צפיות
לכאורה, שאלה מעט מוזרה, שהרי הקשר בין שני הנושאים הוא ברור למדי. בשני המקרים המטרה היא להוריד במשקלו של המטופל, להצר את היקפי הגוף, להפחית את אחוזי השומן בגוף.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152093 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152030 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151951 צפיות
טיפול פנים נהפך כבר מזמן לחובה בזמנים מסויימים, למשל כמעט ואין כלה שלא הולכת לטיפול פנים לקראת החתונה. אך גם במקרים אחרים הרבה בוחרים בטיפולי פנים, טיפולים לנערות מתבגרות נעשו יותר ויותר פופולרים וגם טיפולי פנים לגברים. בנוסף, הרבה נשים בזמן ההריון בוחרות לעבור טיפולי פנים ולהתפנק בתקופה זו של חייהן. כיום ניתן למצוא מקומות לטיפולים ברחבי הארץ, קיימים טיפולי פנים בירושלים, בירוחם, בראשון לציון, בבארי, באילת, אפשר למצוא טיפול פנים בבת ים, בחדרה, בקרית שמונה וגם בבאר שבע.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151797 צפיות
אף אחד מאיתנו לא יכול להתחמק מהזמן שעובר ומהאותות שנותן מעבר זמן זה על בגוף ועל העור שלנו. כולנו מזדקנים אט אט וכמובן שיש לכך השפעה כלפי חוץ. יש מי שלא מפריע לו שהעור שלו נראה זקן ומדולל יותר אך ישנם גם לא מעט אנשים אשר מנסים להילחם בתופעות אלה באמצעות שלל טיפולי עור הקיימים כיום בשוק, כמו למשל טיפול של הצערת עור ומתן מראה צעיר, מתוח וחיוני יותר לעור כולו. ישנם טיפולים נוספים כמו מתיחת פנים, הזרקת חומרים ממצקים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה16/05/151888 צפיות
שפתיים עבות היו מאז ומעולם סמל של נשיות. נשים רבות מוצאות את עצמן מנסות להשוות לפניהן מראה נשי ומושלם באמצעות שימוש בקרמים או שפתונים. אך הדרך הטובה ביותר להשיג מראה שפתיים מלאות וחושניות הינה באמצעות עיבוי שפתיים הנעשה באופן מקצועי, באמצעות הזרקה של חומרים זמניים או קבועים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica