חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס אנגלית למתחילים או אנגלית למתקדמים?

מאת: שיר שרוןלימודי שפות29/09/20091803 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בין אם רמת האנגלית שלכם היא אנגלית למתחילים ובין אם יתאים לכם יותר קורס אנגלית למתקדמים, המשותף בשני המקרים הוא שתמיד יש מה לשפר. אם למדתם את השפה בישראל הרי שגם אם השלמתם חמש יחידות וסיימתם לימודי אנגלית ברמה גבוהה יחסית, השליטה שלכם בשפה איננה מושלמת. אז איך משפרים אותה? כדאי שתמשיכו לקרוא...

אנגלית למתחילים או אנגלית למתקדמים? קודם כול משפרים את מיומנויות הלמידה

על אף שכולנו לומדים, למידה אינה תכונה מולדת אלא מיומנות נרכשת, ומי שרוצה לשפר את סיכוייו להצליח במסגרת קורס אנגלית חייב לשדרג את המיומנויות הזאת. יש כמה נושאים שבירור מעמיק שלהם יעזור לכם בכך:

הכירו את עצמכם - היו כנים עם עצמכם. בררו מי אתם? מה אתם אוהבים? מה הרמה האמתית שלכם - אילו הייתם אחראיים על מערך הלימודים כיצד הייתם מתארים את רמת הידע שלכם: אנגלית בסיסית או אנגלית למתקדמים?

מהם כישורי הלימוד שלכם - חשוב מאוד שתכירו ביכולות ובמגבלות שלכם. אין טעם להציב אתגר שאינו בר השגה. מוטב להתחיל לאט ולהצליח מאשר ללמוד הרבה, להתייאש ולהרים ידיים.

כיצד בעבר הצלחתם  (לאו דווקא במסגרת לימודי אנגלית)?

האם היה מקצוע בו הייתם טובים במיוחד? האם היה מבחן שהצלחתם בו יותר מאשר באחרים? מה הם הדברים שעשיתם אחרת ועזרו לכם להצליח? נסו ליישם את מסקנותיכם ובמהרה תגלו שגם רמת לימודים של אנגלית למתקדמים לא קשה לכם.

ללא מוטיבציה תתקשו להצליח בלימודים וזה לא משנה מה דירוג הקורס - אנגלית למתחילים או אנגלית למתקדמים. אם לא תדרבנו את עצמכם הלימודים יהיו לכורח ובמהרה תגלו סימני ייאוש.

אפשר לשפר את המוטיבציה באמצעות מענה על מספר שאלות עקרוניות:

למה אתם רוצים ללמוד אנגלית ובמה הלימודים יעזרו לכם? הבהירו לעצמכם את מטרת הלימודים. דמיינו אילו דברים תרוויחו בזכותם.

מתי ואיפה תדברו אנגלית? קפיצת המדרגה מרמה של אנגלית בסיסית לרמת אנגלית למתקדמים תיעשה ביתר קלות אם תדעו לאיזה מטרה אתם לומדים. כך תוכלו להתמקד בדברים החשובים ולוותר על נושאים שאינם רלוונטיים.

אילו כישורים אתם צריכים לחזק במיוחד - דיבור, כתיבה או קריאה. אי אפשר ללמוד שפה בלי לעבוד על כל אחד מהכישורים האלה אבל אפשר ורצוי להכיר ביתרונות שלכם ולהתמקד בחולשות.

מה הדחיפות? הציבו תאריך יעד שמתאים למטרות שלכם (לימודים, עבודה או ידע כללי) ועשו את המיטב כדי להגיע לתאריך זה ברמה טובה יותר מזאת שהתחלתם. (זוכרים? אנגלית בסיסית או אנגלית למתקדמים).

ניהול זמן - לפני שמתחילים ללמוד חשוב שתבדקו האם אתם פנויים ומתי.

הלימודים שלכם האחריות גם כן

לצד שיטת הלימוד, האווירה והמורים, חשובות גם הגישה של התלמיד והמוטיבציה שלו. הרעיון מאחורי המלצות בכתבה הזאת הוא לקחת אחריות. אפשר להירשם למסלול הטוב ביותר ללימודי אנגלית אך ללא הכנה מוקדמת וללא החלטה נחושה לעשות זאת לא תצליחו ואף מורה לא יצליח לעשות זאת עבורכם. ביחרו קורס אנגלית מתאים ליכולותיכם ולמטרותיכם, לפעמים אנגלית למתחילים לא תביא אתכם אל הרמה הרצויה ומאידך קורס אנגלית למתקדמים יהיה קשה עבורכם. חשוב לבחור בבית ספר לאנגלית שמספק גמישות מירבית מבחינת הרמות שהוא מציע. בהצלחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שמי שיר, את שיטות הלימוד של וולסטריט הכרתי לפני כשנתיים ומהר מאוד גיליתי כי לימודי אנגלית אינם חייבים להיות תהליך מייגע, ישנן שיטות לימוד אנגלית אינטראקטיביות ודרכים רבות בהן ניתן להשתמש בשפה ביום יום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שיר שרון

מאת: שיר שרוןלימודי שפות29/07/101950 צפיות
בניגוד למסלולי לימוד אנגלית הנהוגים בבתי ספר תיכוניים או קורסי אנגלית רגילים, לימודי אנגלית עסקית עוסקים בקשת רחבה של נושאים ומקיפים את כלל ההיבטים הנוגעים להתנהלות בסביבה עסקית דוברת אנגלית.

מאמרים נוספים בנושא לימודי שפות

מאת: נטלי אינטרדבלימודי שפות27/04/222663 צפיות
לא מעט הורים נתקלים במקרים של ילדים שלהם אין חשק, כח רצון או יכולות למידה של שפה חדשה אשר היא לא שפת אם. ובכן, מה אנו כהורים יכולים לעשות כדי לעודד את הילדים שלנו ללמוד את השפה האנגלית כשפה שניה ולגרום להם לאהוב את זה?

מאת: Daniel.Bלימודי שפות30/01/192107 צפיות
בעידן הגלובלי שבו אנו חיים, כמעט בלתי אפשרי להתקדם מקצועית מבלי ללמוד לדבר אנגלית ברמה גבוהה ביותר. תכניות הטלוויזיה שבהן אנו צופים, משחקי המחשב שאנו משחקים וכמובן, האינטרנט שבו אנו גולשים חלק ניכר משעות היממה משפרים באופן משמעותי את האנגלית שלנו - אך לא מספיק כדי לשדרג אותה לרמה שתאפשר לנו להתחרות בדוברי אנגלית כשפת אם במשרות המחייבות כישורים מסוג זה.

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173228 צפיות
העברת מידע תיאורטי אינה מספקת

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173492 צפיות
הטכנולוגיה מאפשרת לנו ללמוד מחוץ לכיתות

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172986 צפיות
לעתים ניהול שיחה בסיסית הוא דבר מספק

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172497 צפיות
השוק הישראלי גדול יותר מבעבר

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/171973 צפיות
עלות הלימודים מעניינת רבים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica