שגרת טיפוח צריכה להיות חלק מאורח החיים של גברים ונשים כאחד, אבל בגלל שאותנו הנשים שופטים יותר בחומרה לפי המראה החיצוני שלנו לעומת הגברים, כל אחת צריכה ליצור לעצמה שגרת טיפוח ואיפור, לא משנה איזה טיפולים היא מעדיפה ומה סגנון האיפור האהוב עליה.
אישה שרוצה להיות אסתטית יכולה להשתמש במוצרים של חברת קליניק או דר האושקה וגם להתאפשר עם מוצרים של חברות אלה. חברות הקוסמטיקה השונות מציעות מגוון מוצרים, וכל אחת שמה דגש על אלמנט אחר בטיפוח, לדוגמא, חברת אסתי לאודר שמה לה למטרה למצוא פתרונות לתיקון נזקי הזמן (קמטים, כתמים וכדומה) בעוד שחברות אחרות מתמקדות במניעת נזקים ופונות בעיקר לנשים צעירות שרוצות לצמצם את הנזק שעתיד להיווצר עם כל שנה שעוברת.
השימוש במוצרים של דר האושקה או אסתי לאודר וחברות איכותיות אחרות הופך עם הזמן להיות כמו טבע שני לנשים שמתחילות להשתמש במוצרים על בסיס קבוע, עד אשר השימוש היומי בהם הוא ברור מאליו כמו צחצוח שיניים או סידור השיער לפני היציאה מהבית.
כדי ששגרת הטיפוח תהיה יעילה, כל אישה צריכה לבחור לה מוצרי טיפוח שמתאימים לה ולעור שלה, וכנ"ל לגבי האיפור שהאישה משתמשת בו. לדוגמא, אישה צעירה יכולה להשתמש במוצרי קליניק לטיפוח העור. בין היתר, החברה מציעה לנשים צעירות סדרת מוצרים שמטפלים בתופעות של גיל ההתבגרות (שבדרך כלל מלוות את הנשים הצעירות גם עד גיל 30). לעומת זאת, נשים מבוגרות יותר, בנות 40 ומעלה, שעליהן הקמטים כבר ניכרים צריכות מוצרים שמותאמים לעור מבוגר יותר. ולא משנה באיזה גיל, אפשר להשתמש גם במוצרי דר האושקה וחברות אחרות ששמות דגש על חומרים טבעיים.
חשוב לנו לציין שנשים לא צריכות להרגיש נחותות בגלל שיש עליהן יותר לחץ להתאפר ולטפח את עצמן עם מוצרים של חברת קליניק או אסתי לאודר וחברות אחרות. ההיפך, הנשים צריכות לנצל את זה לטובתן, הרי אם הן יהיו יותר אסתטיות ומטופחות, הרבה יותר דלתות ייפתחו בפניהן ואולי יום אחד הן יגיעו למעמד שבו יש להן השפעה גדולה על הציבור הרחב. תראו את אופרה ווינפרי למשל- האישה הזו יפה ומטופחת והיא במקרה גם אחד האנשים הכי עשירים וחזקים בעולם.