חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מבחן באנגלית – הדרך הטובה ביותר להיות מוכן

מאת: דוקטור אינגלישפסיכומטרי29/09/20092504 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לעתים קרובות תלמידים רבים לפני המבחן באנגלית במיוחד סטודנטים ברמת ביניים או תיכון, מבולבלים על ידי העובדה שהציונים שלהם עולים ויורדים.
למרות שזה יכול לפעמים להיות תוצאה של בלבול משפה חדשה כי לא הייתה לך הזדמנות ללמוד היטב עדיין, הבנה יותר איטית עדיפה על לימוד מהיר, כי אתה יכול להבין יותר וכך לקרוא יותר ביסודיות ולכן לאט, תלמידים מקבלים ציונים נמוכים לרוב כתוצאה של עייפות, עצבות בחלק מהזמן של המבחן.

להלן מספר עצות וטיפים דברים שסביר ביותר כדי לסייע לך לשפר את ציון המבחן שלך אפילו ב 24 שעות לפני הבחינה באנגלית!

---------

לא לדחוס.בכל הרמות של המבחנים באנגלית יכול להיות בבחינה מאות או אלפי מילים או ביטויים. לכן, הסיכויים שלך ללמוד 24 שעות לפני הבחינה נמצאים בספק ובאותו יום נמוכים מאוד או אפילו אפס. ללמוד קרוב הבחינה יכלו אפילו תוצאות שליליות היכולות לגרום לך להיות עייף או גורם לך לתסכול. לכן הטוב ביותר הוא לסיים את כל הלימודים שלך לפחות 2 ימים לפני הבחינה.

אל תלמד מקצועות אחרים לפני המבחן.אל תעייף את עצמך עם משהו אחר כבד מדי אינטלקטואלית כגון ספר תירגול באנגלית או תוכנה ללימוד אנגלית. תנסה להעביר את הלילה לפני הבחינה, בצפייה של קומדיה או קליפים, ולהשאיר את הלימודים ודברים קשים אחרים עד יום לאחר הבחינה.

הימנע משפות אחרות. אם אתה דובר שפות זרות אחרות מלבד אנגלית, נסה להימנע דיבור, קריאה , הקשבה לשפות אלו בימים שלפני הבחינה כך המוח שלך לא יתקשה לעבור "למצב אנגלית" ביום של הבחינה.

הקפד לישון היטב, אבל לא יותר מדי.להיות עירני ביום הבחינה ולא מנומנם. גם אם במבחן בשעות אחר הצהריים, הגדר את השעון המעורר שלך, כדי לוודא שאתה מתעורר אחרי 7 עד 8 שעות שינה.

לאכול ולשתות טוב, אבל לא יותר מדי.למרות שאתה עדיין יושב, אתה תשרוף הרבה קלוריות בבחינה בשל פעילות המוח . מומלץ לאכול המון פחמימות מורכבות כמו לחם מן הדברים, בננות וכו 'כדי לשמור על רמות האנרגיה עד תום הבחינה, אך הקפד לא לאכול יותר מדי כך שתגיע למצב רדום בחלק הראשון.

לאכול ולשתות בריא, אבל לא יותר מידי בריא.הימנע מסוכר, זה ייתן לך הרבה אנרגיה בתחילת הבחינה אבל ישאיר אותך עייף בסוף. ויטמינים ומזונות בריאים אחרים יכול להיות חשובים, אבל אם אתה בדיאטה להרזיה תצטרך לוותר על זה ליום אחד גם לא יהיה לך מספיק אנרגיה.

שים לב למש שאתה שותה. חלק מהאנשים חושבים שכוס אחת של יין או כוסית קטנה של בירה מסייעת להם להירגע בלילה שלפני הבחינה ובכך להירדם, אך עבור רוב האנשים, גם אם זה עוזר לך להירדם זה עדיין יכול לגרום לשינה שלך להיות פחות עמוקה, זאת אומרת שאתה מתעורר עייף יותר.יותר מאשר כוס אחת יכולה גם להיות השפעה שלילית על הזיכרון לטווח קצר (מאוד חשוב לבחינה) עליך ללכת לשירותים לעתים קרובות יותר . הימנע מלשתות יותר מדי קפה או תה, כמו סוכר זה ישאיר אותך עייף מאוחר יותר בבחינה. כמו כן, לא לשתות יותר מדי מים לפני המבחן, כי לא יהיה לך זמן ללכת לשירותים כאשר הבחינה החלה.

להגיע מוקדם, אבל עם תוכנית הגעה נוספת. הדבר האחרון שאתה צריך ביום הבחינה הוא למצוא את המקום שבו מתקיימת הבחינה או דאגות של האיחור.אחת הדרכים להימנע מכל אלה היא ללכת מקום את הבחינה יום קודם לכן, כך אתה בטוח איך להגיע לשם.אפשרות נוספת היא לברר מהאינטרנט היכן הקפה המקומי הקרוב ביותר הוא, למצוא את מקום הבחינה ולחזור לבית הקפה המקומי, לנוח לפני שאתה חוזר או 20 דקות לפני הזמן ואז יש לך מספיק זמן להגיע לבחינה.

הפחת כל הלחץ אחרים.אם המוח שלך משוטט או הולך לחשוב על משהו אחר אפילו מספר שניות, זה יכול להיות מספיק כדי לגרום לך לפספם את מידע שיכול לסייע לך לענות על השאלה.בימים האחרונים לפני הבחינה, מיין את כל הדברים שעלולים לגרום ללחץ נוסף ולהפוך את לטרדה אם שכחת אותם, למשל תשלום חשבונות השירות, תענה על כל הודעות הדוא"ל שלך, ניקוי יבש, להוציא את הזבל.

כתוב רשימה.מקור נוסף אפשרי של מתח יכול להיות אם נזכרת פתאום ששכחת משהו שאתה צריך לעשות ביום של הבחינה.כתוב רשימה של כל הדברים יהיה עליך ביום המבחן. כל הדבר הזה יכול להיות דרך מצוינת של הפחתת הלחץ שלך. דברים שאולי אתה צריך לכלול הן: מיקום הבחינה, תמונה מזהה את החתימה שלך על זה (למשל, דרכון), עפרונות ומחקים, כבה את הנייד שלך, זה יכול לכלול גם דברים שאתה צריך לעשות לפני שאתה עוזב את הבית, כמו לכבות את החימום ולהאכיל את הכלב.

תעשה משהו מרגיע באנגלית בדרך לשם.לדוגמה, האזנה למוסיקה אנגלית בדרך הבחינה יכולה לעזור לך לשים את המוח שלך לתוך "מצב אנגלית", מבלי לעייף את השכל בכלל.

לעשות את אותו הדבר שעשית יום קודם לכן.כדי לוודא שהגוף והנפש שלך לא מצפה לישון או לאכול כאשר אתה רוצה להתרכז בבחינה, נסה להתעורר ולאכול בזמנים בדיוק כמוך ביום אחד לפני הבחינה

נעל את ספרי האנגלית שלך בארון.כדי להפסיק ללמוד או אפילו לחשוב על זה, שים את כל הספרים שלך, חומרי תרגול הבחינה ומחברות במגירה ואפילו לא לגעת בהם ב 24 שעות לפני הבחינה.

תעשה משהו חצי ברמה הרגילה שלך. לקרוא משהו באנגלית יכולה להיות דרך נוחה להגיע המוח שלך ולהיות מוכן להבין אנגלית מהרגע הראשון של הבחינה, אבל רק עבור מי שקורא עיתון כל יום באנגלית.אפילו מישהו שרגיל לעשות משהו באנגלית ביום יום, צריכים לנסות להקל ב 24 שעות לפני הבחינה כדי לוודא שהגוף לא מתעייף, למשל, לקרוא בעיתון קל יותר מהרגיל, רק לקרוא את הכותרות , או עיתון מאתמול שאתה כבר יודע את כל החדשות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המרכז ללימוד אנגלית ללא מורה  - תוכנה ללימוד אנגלית (למחשב)

רח' באר שבע 16
ירושלים
02-6221447

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוקטור אינגליש

מאת: דוקטור אינגלישבגרויות01/10/093929 צפיות
אנגלית לתלמידים היא תוכנת מחשב ללימוד אוצר מלים באנגלית הבנויה במיוחד על מנת לענות על צורכיהם של תלמידים בחטיבת הביניים, תיכון ואוניברסיטה.

מאת: דוקטור אינגליששיעורים פרטיים01/10/094108 צפיות
אנגלית למתחילים הינו קורס המספק את הבסיס לו נצרכים כל התלמידים הלומדים אנגלית וכן מלמדת את דקדוק השפה.

מאת: דוקטור אינגלישהשכלה ביתית01/10/092601 צפיות
אנגלית עסקית הוא קורס המיועד ללימוד אוצר מילים עסקי ברמה גבוהה לדוברי עברית. הלומדה כוללת 20 שעורים העוסקים בהיבטים שונים של פעילות עסקית.

מאת: דוקטור אינגלישחינוך ולימודים - כללי29/09/097684 צפיות
איך אני יכול/ה להתחיל ללמוד אנגלית ? אני לא יודע מאיפה בכלל ומאיזה כיוון לגשת ללימוד ! במאמר זה ננסה לתת מספר עצות פשוטות ללומד אנגלית המתחיל.

מאת: דוקטור אינגלישלימודי שפות29/09/092932 צפיות
במאמר זה נסקור כיצד תוכל ללמוד אנגלית בדרך הקלה ואף תוך כדי התעסקות בדברים היום יומיים שאתה עושה ממילא בעברית אך נביא פה מספר דוגמאות כיצד תוכל לעשות את הדברים הללו גם באנגלית תוך כדי שמיעה, קריאה או דיבור.

מאת: דוקטור אינגלישלימודי שפות28/09/094602 צפיות
אוקי – התחלת ללמוד אנגלית. מה עכשיו? עכשיו אתה צריך לתרגל – הרבה ! אבל איך עושים את זה ?

מאמרים נוספים בנושא פסיכומטרי

מאת: amirdadon90פסיכומטרי22/11/161632 צפיות
כל מי שמבקש לגשת לבחינה הפסיכומטרית משקיע לא מעט זמן, מאמץ, אנרגיות ובמקרים רבים גם כסף כדי להתכונן לקראתה.

מאת: amirdadon90פסיכומטרי13/09/161857 צפיות
מדי שנה ניגשים אלפי צעירים לבחינה הפסיכומטרית שמהווה שלב הכרחי בדרך למסלולי לימוד אקדמיים רבים (גם אם בימינו ישנם מסלולים אליהם ניתן להתקבל ללא פסיכומטרי).

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי08/10/133091 צפיות
המבחן הפסיכומטרי הינו כלי המיון העיקרי עבור קבלה ללימודי תואר ראשון במוסדות אקדמיים בישראל, ולכן ציוני פסיכומטרי הינם בעלי משקל רב הקובע אם תוכלו להתקבל אל המגמה בה חפצתם. מכאן נובע שלציונים אלו תהיה השפעה מכרעת על עתידכם הלימודי והמקצועי.

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי28/08/132243 צפיות
שלא כמו מבחן פסיכומטרי הבודק את ידיעות הנבחן במספר תחומים, מבחן אמיר הנערך במתכונת אמריקאית בודק את רמת הנבחן רק בשפה האנגלית. כלומר, מבחן זה נועד לצרכי מיון וסיווג של מועמדים ללימודים אקדמיים בהתאם לשליטתם בשפה.

מאת: חיים קסלרפסיכומטרי28/07/132280 צפיות
כל מי שעומד בפני בחינת הפסיכומטרי יודע כי המפתח להצלחה טמון בכמות ובאיכות הזמן שמשקיעים בהכנה. יחד עם זאת, על תרגול פסיכומטרי להתבצע באופן נכון ומדויק על מנת שלא לבזבז את הזמן ולהגיע לבחינה מוכנים ככל האפשר. לפניכם מספר עצות שיעזרו לכם במשימה זו.

מאת: חיים שמוליקפסיכומטרי13/07/132115 צפיות
רוצים לבנות קרירה מצליחה? הערכות אומרות שמחציתם של הישראלים רוכשים תואר אקדמי, ולכן אין זה פלא שכבר בשלבים הראשונים של הילדות יוצרת הסביבה ציפיות הנוגעות לתחומי העיסוק שלנו בעתיד.

מאת: פסיכומטריפסיכומטרי27/06/132573 צפיות
הרבה מאוד אנשים בחברה סובלים מהפרעות שונות שמוגדרות תחת הכותרת "ליקויי למידה". שמות רבים ושונים כמו ADD ו ADHD מעטרים מסמכים רבים במשרד החינוך, והקלות שונות ניתנות בתחומים רבים להמון סטודנטים בימינו. אם זכיתם להיות חלק מקבוצה זו של בעלי לקויות, הרי שמגיעים לכם גם פתרונות בהמשך הדרך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica