חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אנגלית עסקית - קורס ללימוד אוצר מילים עסקי

אנגלית עסקית הוא קורס המיועד ללמד אוצר מילים עסקי ברמה גבוהה לדוברי עברית.

הלומדה כוללת 20 שעורים העוסקים בהיבטים שונים של פעילות עסקית.

-------------------

הלומדה מאפשרת ללומד להיכנס במשא ומתן בעולם העסקים ולאפשר לו לקרוא כתבות מכתבי עת מקצועיים, כמו “Financial Times” או “Economist”

בכל שיעור ישנם שלושה חלקים, הכרת מילים, תרגול וחזרה. קיימת גם אפשרות של תצוגה גלובלית על מנת שהתלמיד יוכל העריך את התקדמותו בכל שלב.

בתוכנה ללימוד אנגלית נלמדים הטקסטים של הסופר המפורסם של ספרי הלימוד באנגלית ל.א. היל. דר. היל כתב מעל ל-100 ספרים ללימוד אנגלית וספריו נלמדים בכל רחבי העולם.

הלומדה מלמדת הגייה נכונה של המלים. התלמיד יכול לראות את צורת ההגייה הנכונה בעזרת סמלים פונטיים. קיימת גם פונקציה קולית - אם המחשב מחובר לרמקולים, יכול התלמיד לשמוע את המלים הנלמדות. קיים גם מילון מובנה המכיל את כל 4000 המילים הנלמדות בתוכנה .

התוכנה קלה לתפעול, פשוטה ומהנה ובמחיר אטרקטיבי ביותר !

בעזרתה ניתן ללמוד אוצר מלים, דקדוק ודיבור.

קיימת גם אפשרות של תצוגה גלובלית על מנת שהתלמיד יוכל העריך את התקדמותו בכל שלב .

הלומדה מלמדת הגייה נכונה של המלים. התלמיד יכול לראות את צורת ההגייה הנכונה בעזרת סמלים פונטיים.

קיימת גם פונקציה קולית - אם המחשב מחובר לרמקולים, התלמיד יכול לשמוע את המלים הנלמדות.

קיים גם מילון מובנה המכיל את כל המילים הנלמדות בתוכנה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המרכז ללימוד אנגלית ללא מורה  - תוכנה ללימוד אנגלית (למחשב)

רח' באר שבע 16
ירושלים
02-6221447

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוקטור אינגליש

מאת: דוקטור אינגלישבגרויות01/10/093927 צפיות
אנגלית לתלמידים היא תוכנת מחשב ללימוד אוצר מלים באנגלית הבנויה במיוחד על מנת לענות על צורכיהם של תלמידים בחטיבת הביניים, תיכון ואוניברסיטה.

מאת: דוקטור אינגליששיעורים פרטיים01/10/094107 צפיות
אנגלית למתחילים הינו קורס המספק את הבסיס לו נצרכים כל התלמידים הלומדים אנגלית וכן מלמדת את דקדוק השפה.

מאת: דוקטור אינגלישחינוך ולימודים - כללי29/09/097681 צפיות
איך אני יכול/ה להתחיל ללמוד אנגלית ? אני לא יודע מאיפה בכלל ומאיזה כיוון לגשת ללימוד ! במאמר זה ננסה לתת מספר עצות פשוטות ללומד אנגלית המתחיל.

מאת: דוקטור אינגלישפסיכומטרי29/09/092504 צפיות
לעתים קרובות תלמידים רבים לפני המבחן באנגלי,ת במיוחד סטודנטים ברמת ביניים או תיכון, מבולבלים על ידי העובדה שהציונים שלהם עולים ויורדים. למרות שזה יכול לפעמים להיות תוצאה של בלבול משפה חדשה כי לא הייתה לך הזדמנות ללמוד היטב עדיין, הבנה יותר איטית עדיפה על לימוד מהיר, כי אתה יכול להבין יותר וכך לקרוא יותר ביסודיות ולכן לאט, תלמידים מקבלים ציונים נמוכים לרוב כתוצאה של עייפות, עצבות בחלק מהזמן של המבחן.

מאת: דוקטור אינגלישלימודי שפות29/09/092932 צפיות
במאמר זה נסקור כיצד תוכל ללמוד אנגלית בדרך הקלה ואף תוך כדי התעסקות בדברים היום יומיים שאתה עושה ממילא בעברית אך נביא פה מספר דוגמאות כיצד תוכל לעשות את הדברים הללו גם באנגלית תוך כדי שמיעה, קריאה או דיבור.

מאת: דוקטור אינגלישלימודי שפות28/09/094602 צפיות
אוקי – התחלת ללמוד אנגלית. מה עכשיו? עכשיו אתה צריך לתרגל – הרבה ! אבל איך עושים את זה ?

מאמרים נוספים בנושא השכלה ביתית

מאת: דפי צביעההשכלה ביתית18/03/132376 צפיות
לכל ההורים חשוב לתת לילד את הכלים ללמוד, ליהנות ולהתקדם בחיים. לפעמים ניתן לעשות זאת באמצעים פשוטים להפליא. דף וצבעים, ומשחקים להכרת האלף בית, הם דרך קלה ופשוטה להשיג את המטרות האלה.

מאת: דפי צביעההשכלה ביתית23/12/128521 צפיות
נכון, זה לילדים, אבל כמה מאיתנו ראינו את דפי ההפעלות הקסומים של הילדים ורצינו בעצמנו לתפוס ביד כמה טושים צבעוניים ולצלול לתוך עולמם הקסום? ולא פלא. הפעלות מסוגננות אלו לילדים רק הולכות ומשתפרות עם השנים. וגם דפי הפעלות שנראים כאילו כל מטרתם היא כיף טהור – בסופו של יום מלמדים או מאמנים את הילד במשהו.

מאת: דפי צביעההשכלה ביתית23/12/129118 צפיות
קשה להגיד על שלב כזה או אחר שאותו אנו מעדיפים אצל הילדים, כי בכל השלבים יש יתרונות וחסרונות ובכל השלבים הם.. כאלה אהובים וחמודים!

מאת: דפי צביעההשכלה ביתית30/10/128212 צפיות
עליה לכיתה א' היא לא רק רגע מרגש עבור הורים וילדים כאחד אלא שהיא כמובן זמן חשוב להתכונן בצורה רצינית לקראת שלב חשוב מאוד בחייו של הילד. מדי שנה אנו רואים כיצד הורים רבים מנסים לעשות את הכול על מנת שהמעבר מהגן אל כיתה א' יהיה חלק יותר ויאפשר לילד ליהנות מסביבת הלימודים החדשה שלו כמה שיותר מהר.

מאת: דפי צביעההשכלה ביתית21/10/128189 צפיות
לנו בתור הורים יש אחריות לא קטנה על הילדים שלנו, והיא קשורה לא רק בעובדה שאנחנו צריכים לתת להם מקום לישון בו ואוכל ברמה מספקת. אנחנו אחראים גם, ובעיקר, על ההתפתחות שלהם והגדילה שלהם להיות אנשים סקרנים ועל התפתחות היכולות השונות שלהם. אם יש לכם ילדים קטנים בבית ואתם רוצים לעזור להם לפתח יכולות חשובות כמו קשב וריכוז, תפיסת המרחב והמוטוריקה העדינה, יש הרבה דרכים שבהן תוכלו להשיג את המטרות האלה.

מאת: לוחות אולפריהשכלה ביתית07/01/128460 צפיות
לספרים יש תרומה רבה בהעשרת הידע או כתחביב ,קריאת ספרים מגיל מוקדם גם תעזור בפיתוח המוח, לכן קריאת ספרים חשובה היום יותר מבעבר וגם לך כדי להתחיל לאמץ הרגל קריאה, מהי הדרך למצוא ספרים במהירות ?.

מאת: אתר שיעוריםהשכלה ביתית02/08/118314 צפיות
השכלה ביתית הפכה בשנים האחרונות לנחלתם של רבים הלומדים שפות, תכנות, בניית אתרים או אפילו לומדים לפני בגרות בכוחות עצמם, מהבית בעזרת שילוב הטכנולוגיה שמציעה רשת האינטרנט

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica