חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימוד אנגלית - איך לשפר את האנגלית שלך

האם אי פעם חשבת כמה שנים לקח לך להשיג את רמה הנוכחית שלך בשפת האם שלך?

אל תשכח שנחשפת לשפה 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע. עכשיו תחשב כמה שעות זה היה.

אז, אם אתה חושב שאתה יכול ללמוד את כל האנגלית שאתה צריך שעה וחצי בשבוע – טעות היא בידך. אל תבינו אותי לא נכון, זה בסדר אם אתה רק רוצה ללמוד משפטים באנגלית עבור נסיעה או כיף: "שתי בירןת בבקשה", או "שלום שמי הוא..." אבל אם אתה רוצה להיות באמת מיומן, יש לך דרך ארוכה ללכת.

אתה יכול לעשות הרבה בעצמך, אתה יכול להתאמן בשיחות והסברים ייתכן שיהיה עליך להשתמש בחיים האמיתיים, אבל אז אתה חייב לצאת אל החיים האמיתיים.

כעת בעידן האינטרנט אתה יכול לעשות הרבה. ישנם הרבה אתרים ללימוד אנגלית המלמדים את השפה במספר ששיטות אשר יעזרו לך לקרוא, לכתוב, לשמוע ואף לדבר אנגלית. אתה יכול גם להוריד תוכנה ללימוד אנגלית אשר בעזרתה תוכל יותר בקלות ללמוד מהבית.

את יכול למצוא דובר עברית ידידותי שרוצה ללמוד אנגלית, או ללמוד תרבות באנגלית , אם אתה לא יכול לעשות את זה אתה יכול לעשות הרבה על ידי מציאת חבר ללימוד האנגלית, מישהו שלומד אנגלית ברמה דומה לך . למצוא מישהו יותר טוב ממך בהחלט עוזר, וכאשר אתה תהיה מיומן מצא מישהו שזקוק לעזרה שלך באנגלית.

רק תזכור, אנגלית היא שפה חיה, אתה צריך לחיות את זה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המרכז ללימוד אנגלית ללא מורה  - תוכנה ללימוד אנגלית (למחשב)

רח' באר שבע 16
ירושלים
02-6221447

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוקטור אינגליש

מאת: דוקטור אינגלישבגרויות01/10/093929 צפיות
אנגלית לתלמידים היא תוכנת מחשב ללימוד אוצר מלים באנגלית הבנויה במיוחד על מנת לענות על צורכיהם של תלמידים בחטיבת הביניים, תיכון ואוניברסיטה.

מאת: דוקטור אינגליששיעורים פרטיים01/10/094108 צפיות
אנגלית למתחילים הינו קורס המספק את הבסיס לו נצרכים כל התלמידים הלומדים אנגלית וכן מלמדת את דקדוק השפה.

מאת: דוקטור אינגלישהשכלה ביתית01/10/092601 צפיות
אנגלית עסקית הוא קורס המיועד ללימוד אוצר מילים עסקי ברמה גבוהה לדוברי עברית. הלומדה כוללת 20 שעורים העוסקים בהיבטים שונים של פעילות עסקית.

מאת: דוקטור אינגלישחינוך ולימודים - כללי29/09/097684 צפיות
איך אני יכול/ה להתחיל ללמוד אנגלית ? אני לא יודע מאיפה בכלל ומאיזה כיוון לגשת ללימוד ! במאמר זה ננסה לתת מספר עצות פשוטות ללומד אנגלית המתחיל.

מאת: דוקטור אינגלישפסיכומטרי29/09/092505 צפיות
לעתים קרובות תלמידים רבים לפני המבחן באנגלי,ת במיוחד סטודנטים ברמת ביניים או תיכון, מבולבלים על ידי העובדה שהציונים שלהם עולים ויורדים. למרות שזה יכול לפעמים להיות תוצאה של בלבול משפה חדשה כי לא הייתה לך הזדמנות ללמוד היטב עדיין, הבנה יותר איטית עדיפה על לימוד מהיר, כי אתה יכול להבין יותר וכך לקרוא יותר ביסודיות ולכן לאט, תלמידים מקבלים ציונים נמוכים לרוב כתוצאה של עייפות, עצבות בחלק מהזמן של המבחן.

מאת: דוקטור אינגלישלימודי שפות29/09/092932 צפיות
במאמר זה נסקור כיצד תוכל ללמוד אנגלית בדרך הקלה ואף תוך כדי התעסקות בדברים היום יומיים שאתה עושה ממילא בעברית אך נביא פה מספר דוגמאות כיצד תוכל לעשות את הדברים הללו גם באנגלית תוך כדי שמיעה, קריאה או דיבור.

מאמרים נוספים בנושא לימודי שפות

מאת: נטלי אינטרדבלימודי שפות27/04/222640 צפיות
לא מעט הורים נתקלים במקרים של ילדים שלהם אין חשק, כח רצון או יכולות למידה של שפה חדשה אשר היא לא שפת אם. ובכן, מה אנו כהורים יכולים לעשות כדי לעודד את הילדים שלנו ללמוד את השפה האנגלית כשפה שניה ולגרום להם לאהוב את זה?

מאת: Daniel.Bלימודי שפות30/01/192101 צפיות
בעידן הגלובלי שבו אנו חיים, כמעט בלתי אפשרי להתקדם מקצועית מבלי ללמוד לדבר אנגלית ברמה גבוהה ביותר. תכניות הטלוויזיה שבהן אנו צופים, משחקי המחשב שאנו משחקים וכמובן, האינטרנט שבו אנו גולשים חלק ניכר משעות היממה משפרים באופן משמעותי את האנגלית שלנו - אך לא מספיק כדי לשדרג אותה לרמה שתאפשר לנו להתחרות בדוברי אנגלית כשפת אם במשרות המחייבות כישורים מסוג זה.

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173223 צפיות
העברת מידע תיאורטי אינה מספקת

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173487 צפיות
הטכנולוגיה מאפשרת לנו ללמוד מחוץ לכיתות

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172981 צפיות
לעתים ניהול שיחה בסיסית הוא דבר מספק

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172492 צפיות
השוק הישראלי גדול יותר מבעבר

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/171968 צפיות
עלות הלימודים מעניינת רבים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica