חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור צמיגים מתאימים לרכב?

מאת: Ariel Novarovצרכנות05/07/20121625 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לבחירתצמיגים המתאימים לרכב מקום משמעותי ביותר באחריות בעל הרכב על  עצמו ועלהיקרים לו אותם הוא מסיע. בשנים האחרונות עולה המודעות לתודעת הציבור בצורהמשמעותית- רוב הנהגים כבר יודעים: צמיג תקין מציל חיים! זוהי עובדה, ועלכל אחד מאיתנו לקחת אותה לתשומת ליבו, ולעשות את כל הנדרש ממנו כדי להבטיחשארבעת הצמיגים של רכבו תקינים ויכולים להבטיח לו נסיעה רגועה ובטוחה. כיוםסוגי הצמיגים לרכב רבים ולכולם כושר הישרדות יפה .

אך כדי להגיע למאת האחוזים שאנו בוחרים את הצמיג המתאים ביותר לרכבנו כדאי לשים בצד את כל סוגי הצמיגים לרכב ולבחור אך ורק בצמיגי מישלין.חברת מישלין היא חברה ותיקה ובעלת ניסיון רב בייצור צמיגים והיא זוהמבטיחה לכם לנסוע בראש שקט עם גלגלים תקינים. אולי יהיה לכם קשה להאמיןלעובדה הבאה אבל חברת מישלין קיימת משנת 1888...ומאז ועד היום היא לאמפסיקה לחדש וליצור פטנטים משוכללים לטובתכם הנהגים. למשל אחד מהישגיםאחרונים של החברה - צמיגי מישלין בלי אוויר! הם מבטיחים להוציא אותם לשוקבמשך שנתיים קרובים.

אחד הכלליםהחשובים ביותר הוא לא לקנות צמיג שגילו מעל שנה, כדאי מאוד שתבדקו בעצמכםאת תאריך ייצור כפי שהוא מופיע על הגלגל עצמו כך תבטיחו שאתם רוכשים שעומדבתו התקן לבטיחות. טיפ נוסף - לא לבחור בצמיג רחב מידי. אומנם קשה לאלהתפתות לקנות צמיג רחב, זה נותן לרכב מראה יפה יותר אך צמיג רחב אינופרקטי כל-כך. שימו לב, למרות הרצון שלנו לחסוך בהוצאות השוטפות של רכב, לאכדאי לוותר על רכישה של גלגל מהחברות המוכרות וממש לא לקחת סיכון בקנייה שלגלגל מחברה אנונימית. אם מדובר כבר על מחירי צמיגים כדאי לחשוב על זה קודם כל כהשקעה לבטיחות שלכם.

בדיקה שלהתנאים בהם אוכסן הצמיג עד לשעת הרכישה שלו קריטית כדי להבין מה המצבהאמיתי שלו. מספיקה הצצה קטנה למקום בו אכסנו אותם כדי להבין האם הוא היהעל המדף בתנאים המאפשרים תחזוקה טובה שלו. נכון, נראה לכאורה שיש הרבהדברים לדאוג להם ולבדוק כאשר קונים צמיג חדש לרכב אך מדובר פה על דאגהמצידכם לחיים שלכם ושל הקרובים לכם. אל תהפכו את מי שאת אוהבים, למישאהבתם. גלו אחריות ובידקו פרטים חשובים אלו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Ariel Novarov

מאת: Ariel Novarovריהוט 29/11/121033 צפיות
פרגולות זוהי דוגמא נפלאה לפריט שיכול לקדם את מטרת גיבוש המשפחה. בפרגולה ניתן לערוך סעודות משותפות, לערוך אירועים משפחתיים או סתם ככה לנהל שיחה בארבע עיניים.

מאת: Ariel Novarovצימרים21/10/121019 צפיות
בשנים האחרונות צימרים למשפחות דתיות הולכות ומשוות קו עם צימרים המשויכים יותר לציבור הכללי.כמו לציבור חילוני כך גם הציבור הדתי שם את הדגש שלו על רמת הניקיון.

מאת: Ariel Novarovרכב21/07/121269 צפיות
אחזקת רכב היא דבר לא פשוט, היא דורשת מאיתנו להשקיע זמן וכסף ואף לצפות תמיד ללא צפוי. כל בעלי הרכב שבינינו מכירים מקרוב מהם המשאבים הנצרכים לאחזקתו של מכונית, מכירים את הקושי- ובכל זאת לא מוותרים על השימוש ברכבם. קשה מאוד לאדם שיש ברשותו רכב תקופה ארוכה לדמיין את חייו ולו ליום אחד בלעדיו.

מאת: Ariel Novarovצימרים20/07/121492 צפיות
לא סתם רוב רובו של מי מאיתנו המחפש חופשה בוחר בחופשה בצפון. החלק הצפוני של מדינתנו הקטנה הוא ארץ בפני עצמה. הצפון גדוש באפשרויות, ובעיקר במים זורמים על גווניו השונים. צימרים בצפון למשפחות הוא האפשרות הנכונה ביותר בעבור מי שרוצה לשלב בין הנאה מקסימאלית מהטבע לבין תנאי שהות מצוינים.

מאת: Ariel Novarovבתי מלון08/07/121397 צפיות
מלונות בוטיק הם מלונות קטנים יחסית למלונות רגילים אך מכילים בתוכם לא מעט יתרונות ביחס לצורות חופשה אחרות. מי מאיתנו לא חולם על חופשה שתוציא אותו מהרעש היומיומי שמקיף כל אחד מאיתנו ולו לעשרים וארבע שעות..?! מי מאיתנו לא צריך קצת פנאי לעצמו, פנאי לגוף ולנשמה...זמן איכות עם עצמו, כדי לחדש כוחות וכדי להיפגש עם מי שהוא באמת...?!

מאת: Ariel Novarovאירועים וחתונות – כללי06/07/121439 צפיות
אנשים רבים במדינת ישראל אינם מודעים לשוק המפותח הקיים סביב שמלות כלה. חצי מהאוכלוסייה הם גברים שעל רובם ניתן לומר שאינם מודעים לשום שוק הקשור לבגד נשי.

מאת: Ariel Novarovצימרים01/07/121549 צפיות
הפינוק והנוחות שמחכים לכם כשאתם בוחרים לצאת לחופשה דווקא בדירת נופש הוא גדול בעין שיעור מזה המחכה לכם באכסניה, מלון ואפילו מצימר. דירות נופש מאפשרות לנופש להרגיש הכי בבית בחופשה שלו

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214246 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204383 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205285 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193444 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica