חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור פנצ'ריה?

מאת: Ariel Novarovרכב21/07/20121268 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחזקת רכב היא דבר לא פשוט, היא דורשת מאיתנו להשקיע זמןוכסף ואף לצפות תמיד ללא צפוי. כל בעלי הרכב שבינינו מכירים מקרוב מהםהמשאבים הנצרכים לאחזקתו של מכונית, מכירים את הקושי- ובכל זאת לא מוותריםעל השימוש ברכבם. קשה מאוד לאדם שיש ברשותו רכב תקופה ארוכה לדמיין את חייוולו ליום אחד בלעדיו. הרכב נחשב כיום למכשיר שאי אפשר להסתדר בלעדיו, והואמשרת אותנו נאמנות בכל תחומי החיים.

סימני של פנצ'ריה מקצועית

ההתפתחות הטכנולוגית מביאה את האדם לפעול ביום אחד כמושבעבר היו פועלים במשך חודש אחד ואף יותר. הקצב של העולם הכפיל את עצמו,וכולנו צריכים ללמוד להתאים את עצמנו ואת ההספק שלנו לנדרש מאיתנו. כדילתחזק את רכבנו כראוי, כל אדם בעל רכב צריך שתהיה לו פנצ'ריה ומוסך שמטפלים ברכבו. טוב יהיה אם בעלי המלאכה יכירו את רכבנו על כל פרטיו, ואנחנו נוכל לסמוך תמיד על העבודה שלהם.

עוד פרט חשוב הוא המחיר שאנו צריכים לשלם בסוף העבודהלבעלי המקצוע שטיפלו לנו ברכב, כדאי שיהיה המחיר הזול ביותר כלומר שיהיואיתנו הוגנים. אחד מהפרטים המשמעותיים ביותר ברכב הוא מצב הצמיגים, צמיגיםתקינים יכולים להציל חיים! וכדי לדאוג לתקינותם  הנהג לבצע בעצמו אחת לכמהימים בדיקה של לחץ האוויר בגלגלי הרכב, ואחת לכמה חודשים לערוך בדיקהבפנצ'ריה שבה רכבו מטופל.

התאמת צמיגים לגלגלים

לכל צמיג יש אורך חיים שונה ויש לוודאות שהצמיגים של הרכבעליו אתה נוהג עדיין בתוקף. כמו כן כדאי להתעדכן מהו התאריך שבו צריךלהחליף אותם. המידע הזה יכול לעזור לך לצמצם הוצאות משום שכאשר אתה יודע אתהתאריך בו פג תוקפם של צמיגך, תוכל להחליפם אפילו קצת לפני כאשר ישנם צמיגים לרכב במבצע.לא נעים לאף אדם למצוא את עצמו במצבים לא נעימים של תקר בגלגל כאשר הואממהר לעבודה. כדי למנוע זאת, כדאי וחשוב לדאוג לרכב  במוסכים מורשיםובפנצ'ריה בה מכירים את רכבך. אפשר לסכם ולומר שטיפול מקדים של הרכב באופןכללי וברט של מצב הצמיגים יכול לחסוך הרבה עוגמת נפש, זמן וכסף מיותרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Ariel Novarov

מאת: Ariel Novarovריהוט 29/11/121032 צפיות
פרגולות זוהי דוגמא נפלאה לפריט שיכול לקדם את מטרת גיבוש המשפחה. בפרגולה ניתן לערוך סעודות משותפות, לערוך אירועים משפחתיים או סתם ככה לנהל שיחה בארבע עיניים.

מאת: Ariel Novarovצימרים21/10/121016 צפיות
בשנים האחרונות צימרים למשפחות דתיות הולכות ומשוות קו עם צימרים המשויכים יותר לציבור הכללי.כמו לציבור חילוני כך גם הציבור הדתי שם את הדגש שלו על רמת הניקיון.

מאת: Ariel Novarovצימרים20/07/121492 צפיות
לא סתם רוב רובו של מי מאיתנו המחפש חופשה בוחר בחופשה בצפון. החלק הצפוני של מדינתנו הקטנה הוא ארץ בפני עצמה. הצפון גדוש באפשרויות, ובעיקר במים זורמים על גווניו השונים. צימרים בצפון למשפחות הוא האפשרות הנכונה ביותר בעבור מי שרוצה לשלב בין הנאה מקסימאלית מהטבע לבין תנאי שהות מצוינים.

מאת: Ariel Novarovבתי מלון08/07/121394 צפיות
מלונות בוטיק הם מלונות קטנים יחסית למלונות רגילים אך מכילים בתוכם לא מעט יתרונות ביחס לצורות חופשה אחרות. מי מאיתנו לא חולם על חופשה שתוציא אותו מהרעש היומיומי שמקיף כל אחד מאיתנו ולו לעשרים וארבע שעות..?! מי מאיתנו לא צריך קצת פנאי לעצמו, פנאי לגוף ולנשמה...זמן איכות עם עצמו, כדי לחדש כוחות וכדי להיפגש עם מי שהוא באמת...?!

מאת: Ariel Novarovאירועים וחתונות – כללי06/07/121436 צפיות
אנשים רבים במדינת ישראל אינם מודעים לשוק המפותח הקיים סביב שמלות כלה. חצי מהאוכלוסייה הם גברים שעל רובם ניתן לומר שאינם מודעים לשום שוק הקשור לבגד נשי.

מאת: Ariel Novarovצרכנות05/07/121623 צפיות
לבחירת צמיגים המתאימים לרכב מקום משמעותי ביותר באחריות בעל הרכב על עצמו ועל היקרים לו אותם הוא מסיע. בשנים האחרונות עולה המודעות לתודעת הציבור בצורה משמעותית- רוב הנהגים כבר יודעים: צמיג תקין מציל חיים!

מאת: Ariel Novarovצימרים01/07/121547 צפיות
הפינוק והנוחות שמחכים לכם כשאתם בוחרים לצאת לחופשה דווקא בדירת נופש הוא גדול בעין שיעור מזה המחכה לכם באכסניה, מלון ואפילו מצימר. דירות נופש מאפשרות לנופש להרגיש הכי בבית בחופשה שלו

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213806 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213936 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214117 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204584 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195551 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196244 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193500 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica