חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חבילות ספא רבות 'ממתינות' לעורכי יום כיף בתל אביב!

מאת: אבנר כהןספא05/07/20129035 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אי אפשר כלל לערער על העובדה כי העיר תל אביב הינה בין הערים האולטימטיביות ביותר בעבור עריכה של ימי כיף כאלה או אחרים. בנוסף, אי אפשר כלל לערער על העובדה כי רכישה ומימוש של חבילת ספא כזו או אחרת, ולבטח כזו אשר מתרחשת במסגרת גבולותיו של מרכז ספא בעיר תל אביב, הינה כיפית בדיוק באותה מידה (אם לא יותר).

יתרה מכך, שילוב של שני האלמנטים ה'כיפיים' המדוברים מולידים ביחד יום כיף ייחודי, מיוחד וכיפי ביותר בעיר הגדולה. בפועל, זוהי הסיבה הראשית לכך שאינספור מרכזי ספא בעיר תל אביב מציעים ומשדרגים כל העת את קטגוריית חבילות הספא שלהם. במאמר המדובר נספר על 'תופעה' זו ועל החיוניות שלה בעת ומהלך של יום כיף בעיר תל אביב!

כל מה שצריך לדעת על הקטגוריה של חבילות ספא.

ראשית, נתחיל מן ה'הולדת' של קטגוריית הספא אשר ידועה בשם חבילות ספא. בפועל, קטגוריה זו נולדה כתוצאה מביקוש הולך וגובר של אינספור חובבי ספא אשר התלוננו כי הפורמט הפשוט והרגיל של בילוי ספא אשר בא לידי ביטוי בדמותו של עיסוי ספא בודד או לרוב שניים, כלל לא מספק אותם. בפועל, מרכזי הספא 'הבינו' את הכוונה והרמז, והשיקו קטגוריה בשם חבילות ספא (חבילות אלו גם נמכרות בעבור עורכי יום כיף בתל אביב).

המטרה הראשית של החבילות המדוברות הינה הענקה של בילוי ספא מושלם, כולל, משלים ושלם מכל היבט ובחינה. בנוסף, אף אחד לא שיער כי חבילות אלו ייאומצו בחום על ידי אינספור אנשים אשר עורכים יום כיף בתל אביב – אבל איך לא. במילים אחרות, חבילות ספא כוללות בתוכן את תפריט מושלם של פינוק והנאה. על כל אלו נספר כבר בפסקה הבאה...

חבילת ספא כוללת את תפריט הפינוקים הבא...

להלן התפריט של חבילת ספא מפנקת וכיפית במיוחד (נותר רק לתאר את החיוניות העצומה שלה בעת יום כיף בתל אביב): קבלת פנים חמה ומלבבת בלובי הכניסה האקסלוסיבי והמפואר של מרכז הספא / קבלת ציוד ספא איכותי וייעודי (חלוק, נעליים ומגבות) / כניסה לסוויטה או חלל אישי ופרטי מפנק אחר (השהייה באחד מן השניים נעה לרוב בין שעתיים לארבע שעות) / עיסוי זוגי משולב, איכותי וכולל אשר נמשך פרק זמן ארוך מן הרגיל (בין שעה וחצי לשעתיים... כל מילה מבחינת הגוף והנשמה הינה מיותרת!) / אפשרויות טבילה בבריכה או ג'קוזי, כמו שימוש בסאונה (כל אחד מן המתקנים הינם איכותיים, ברמה הגבוהה ביותר וכוללים בתוכם אלמנטים רבים מעולם הספא) / מנוחה ורגיעה בסוויטה או בחדר אינטימי לאור נרות ובהגשה של פינוקים קולינריים כמו יין אדום, פירות טריים, ארוחת גורמה ועוד. בפועל, הקטגוריה אשר ידועה בשם חבילות ספא כוללת מגוון עצום של חבילות ספא, הן איכותיות ומגוונות והן כאלו אשר ייעודיות ותפורות למידותיו של יום כיף בתל אביב.

מה ה'מפתח' עבור יום כיף בתל אביב מוצלח באמת?

אין ספק כי שאלה זו הינה שאלת ה'מיליון דולר' בעבור אינספור אנשים אשר מגיעים לערוך יום כיף בתל אביב. בפועל, אין ספק כי העיר תל אביב מכילה בתוכה את כל האטרקציות הדרושות בעבור יום כיף בתל אביב יוצא דופן ובלתי נשכח. יחד עם זאת, באמצעות תכנון של יום כיף בעיר תל אביב אשר כולל בתוכו מימוש של חבילת ספא אשר נרכשה מבין מבחר חבילות ספא, אין ספק כי יום הכיף הינו בדרך הנכונה. בטח כאשר במהלכו נהנים מהעיר עצמה, מן המסעדות שבה, המוזיאונים, הנופים היפים, מרכזי הקניות, האווירה המיוחדת ומה לא.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבנר כהן, סוכן ביטוח כ-15 שנה, אוהב תיאטרון, ספורט ורכיבה על סגווי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבנר כהן

מאת: אבנר כהןבריאות ורפואה כללי23/08/157214 צפיות
החיים אינם קלים בעבור רובינו, וחשוב שיהיה שם מישהו בשבילנו כאשר אנו מגיעים לגיל מבוגר. אם אתם רוצים לדאוג להורים שלכם ולוודא שהם ישהו במקום בטוח, חם ונעים בזמן שהם מגיעים לגיל מבוגר, אזי אנו ממליצים לכם בחום לבחור בבית אבות. תקחו בחשבון שהיחס שהוריכם יקבלו בבית הורים שישהו בו עשוי להשתנות באופן דרמטי מבית הורים אחד לשני, כך שאנו ממליצים לכם לוודא לעומק שההורים שלכם נרשמים למקום שעונה על כל הדרישות של ההורים שלכם.

מאת: אבנר כהןעיצוב פנים04/08/1510986 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר לעצב את הבית בלי להתאמץ היא להשתמש במדבקות ייעודיות לקירות. מדבקות מן הסוג הזה מיוצרות מחומרי גלם איכותיים. הן לא דורשות שום סוג של תחזוקה, העלות הראשונית שלהן נמוכה וניתן לשלב אותן עם מגוון רחב של פתרונות דקורטיביים.

מאת: אבנר כהןטיולים בארץ28/07/151251 צפיות
חופשה בצפון הינה חופשה של כיף, הנאה בלתי נגמרת ואינספור חוויות. ישנם אפשרויות חופשה רבות הניצבות למולנו כיום, כאשר לרבים מאיתנו החופשה בצפון לא בהכרח קורצת. אולם אם תפנו לעניין מעט מחשבה, תגלו שמדובר באחת מאופציות החופשה הטובות ביותר, אם לא הטובה מכולן.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152546 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל28/12/147539 צפיות
מחפשים אחר היעד המושלם לחופשה שלכם? זה הזמן לחפש אחר דילים לברצלונה. ברצלונה היא העיר השנייה בגודלה בספרד והיא יעד אטרקטיבי במיוחד עבור אוהבי אמנות, אוהדי כדורגל וחובבי חופשות נינוחות.

מאת: אבנר כהןלימודי תעודה ומקצוע29/10/145775 צפיות
מי מכם שביקר בזמן האחרון בקופות החולים או בתי החולים, למרות שהתקווה הגדולה היא שלא נכנסתם למקומות הללו לאחרונה, ודאי הבחין בהתייעלות הגדולה שבאה לידי ביטוי בעיקר במערכות המחשוב השונות.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל26/10/145776 צפיות
אמסטרדם היא אחת מהערים המסקרנות ביותר בעולם והאהובות ביותר על תיירים רבים מסביב לגלובוס. העובדה כי מדובר בעיר בה החופש יקרא לכם מכל פינה ומאחר ומדובר באחד המקומות עם הכי הרבה סוגי אטרקציות המוצעים לכל תייר, אין יהיה זה מפתיע מדי לגלות כי מדובר באחת מהערים המתויירות ביותר שיש, הן באירופה והן בעולם כולו.

מאמרים נוספים בנושא ספא

מאת: ניב אבןספא09/06/161662 צפיות
מעבר לקרבה שמייצרת רמת נוחיות נהדרת חשוב לאתר את סוג העיסוי שמיועד ספציפית שלחרור של שרירים תפוסים, בפרט אם אתם מהאנשים שאוהבים להתעסק בענף ספורט בצורה תדירה. אל תתפתו אל עיסויים שלא בהכרח קשורים אל המצה הפיזי שלכם וחפשו אחר מקומות שיודעים לבצע עיסויים עם התמחויות מגוונות להתאמה מירבית.

מאת: ravivorספא24/02/152815 צפיות
מגע אנושי משפיע לטובה על מגוון רחב של תופעות ובעיות פיזיולוגיות - החל מהורדת לחץ הדם וכלה בעיסויים המשפרים משמעותית את בריאות המטופל.

מאת: דוד כהןספא26/04/146409 צפיות
ככה חוגגים היום יום הולדת מפנק יחד עם בן הזוג בחבילת ספא מפנק בצפון.

מאת: מיכאל רומנסקיספא07/01/148661 צפיות
אורח החיים הנוכחי אינו פשוט עבור אף אחד. אנחנו נמצאים בלחצים, לא נותנים לגופנו מנוחה ומתעלמים מהכאבים שכן מופיעים. אחד הפתרונות היעילים ביותר, בהקשר הזה, הוא עיסוי על ידי גורם מקצועי. אלא שבישראל יש לא מעט מעסים מקצועיים, או לפחות אנשים המתיימרים להיות כאלה. כיצד תמצאו את המעסה הטוב ביותר באזור המגורים שלכם?

מאת: שמואל עטיהספא01/12/138564 צפיות
מתחמי ספא בצפון הארץ, ממוקמים במקומות רבים, יפים, ולעיתים גם בלתי צפויים בכל רחבי הגליל. בכל אחד ואחד ממתחמי ספא אלה, תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של פינוקים שכולנו אוהבים. כמו בכל מקום אחר בארץ, גם באזור הצפון תוכלו ליהנות ממתקני ספא המיועדים לאירוח זוגות, משפחות וקבוצות, וכמו כל ספא יוקרתי בכל מקום אחר בארץ, גם באזור הצפון תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של מתקני בריאות הכוללים בין היתר: מתקני ג'קוזי וסאונה יבשה, בריכות מחוממות, חדרי טיפולים אינטימיים, מלתחות מהודרות, מסעדות ובתי קפה.

מאת: אלעד אוחנהספא18/08/131803 צפיות
ביקור זוגי בספא הוא בילוי רומנטי במיוחד. לא חייבים לנסוע עד אילת או עד הצפון הרחוק כדי להנות מבילוי שקט, רגוע ואינטימי בספא טוב.

מאת: ספא וילה בלספא30/05/131874 צפיות
עצמו את העיניים לרגע. דמיינו לעצמכם מקום רגוע, עם מוסיקה שקטה ונעימה ברקע, וטיפול מסאג' מפנק שכולו נועד בשבילכם. עכשיו פקחו את העיניים. כן כן, זה לא מוכרח להיות חלום. זו יכולה להיות המציאות שלכם, ובקרוב. טיפולי מסאג' וגם עיסוי אבנים חמות מוצעים על ידי מכוני הספא ומאפשרים לכל אחד לקחת קצת פסק זמן וליהנות משהות בלתי רגילה במקום מיוחד ועם טיפול מרגיע שקשה לשכוח אותו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica