חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיסות לחול

מאת: fananjobתעופה08/07/20121186 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנשים טסים לחו"ל מכל מיני סיבות, אם לשם עבודה בחול, אם לשם עסקים, או אם לשם טיול, בכל צורה שהיא הרעיון של טיסות לחול עושה טוב. כיף וחופש הן התחושות הראשונות שעולות כשחושבים על טיסה לחול.

ישנן מספר עבודה שמאפשרות לנגוע ברקיע השמיני, כמובן שלכל דבר יש יתרונות וחסרונות, אך בעבודות אלה, מי שבאמת אוהב אותן יכול להפוך את העבודה לחוויה אחת גדולה וכיפית.

טיסות לחול כטייסים

טיסות לחול יכולות להתבצע בכמה אופנים, המאסטר פיס שבהם הוא הוצאת רישיון טייס, אממה שבארץ זה סיפור יחסית יקר, אם לא נבחרתם לאחת מהיחידות הצבאיות הנחשבות והנחשקות ביותר בצבא, ככל הנראה תאלצו לשלם אלפי שקלים כדי להגשים את החלום הפראי הזה, או שאתם יכולים לנסות ולהוציא רישיון טייס במקום אחר בעולם, אך בגדול, במדינתנו, רוב הטייסים הם אותם פרחי טייס שהצבא יצר. ה עבודה בתור טייסים זו העבודה האידיאלית לכאלה שחלומותיהם הם למעלה גבוה בשמיים. עבודה עם אחריות רבה, אך מצד שני עבודה שבאמת מרקיע שחקים ונוגעת במקומות בהם רבים היו רוצים לנגוע, אך רק מעטים זכו לכך.

טיסות לחול כדיילות

עוד דרך נוספת להנות מטיסות לחול, היא לעבוד כדיילת אוויר, או במילים אחרות "מלצרית מעופפת" ונחמדה שנמצאת עבורכם בכל רגע, על מנת להנעים את טיסתכם. ה עבודה הזו כרוכה בהרבה דינמיקה, לעיתים קרובות מעייפת במיוחד, אך גם מאוד מתגמלת ומהנה, מי לא היתה רוצה להיות בקו ישיר של ישראל ניו יורק ולעבוד בעבודה נחמדה שעימה ניתן לתפוס טרמפ לתפוצות ולהנות מכל העולמות תרתי משמע, אך גם התנאי קבלה לעבודה זו הם לא קלים במיוחד, ורק בנות מזל מתקבלות לעבודה שכזו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת פנאן גוב (fananjob) היא חברת ההשמה הותיקה והמובילה בישראל לעבודה בעולם. מזה 6 שנים שאנו מטיסים אלפי צעירים ל עבודה בחול .נקודות המכירה שלנו פרושות ברחבי  קנדה, ארה"ב, אוסטרליה אירופה, והקאריביים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת fananjob

מאת: fananjobעבודה וקריירה - כללי20/09/121313 צפיות
עבודה בחו''ל דיי הפכה לחלק מהמסלול הקבוע של צעירים בימינו. מסיימים את הצבא,שורפים קצת זמן בארץ, טסים לעבוד בחו''ל ומשם ממשיכים לטיול הגדול. המסלול הולך והופך למוכר כשעוד ועוד צעירים מוצאים את עצמם בעבודה בחו"ל והאמהות כבר מתחילות להשלים עם העובדת במקום להתנגד. איך נדע איפה הכי טוב?איפה עושים הכי הרבה כסף? לכל השאלות האלו אין תשובה. צריך פשוט לנסות ולדעת. עבודה באירופה נחשבת בין הבטוחות ביותר מאחר ואין חותמת שחורה או משטרת הגירה אכזרית כמו בארה''ב וכמובן שלא נדבר על דרום אפריקה ששם אחרי 8 בערב לא מומלץ לצאת מהבית...

מאת: fananjobעבודה וקריירה - כללי20/05/121237 צפיות
אירופה – היבשת הכי תרבותית ואולי הכי מעניינת בעולם, אולי בגלל שאירופה משלבת בתוכה 50 מדינות זה מה שהופך אותה לכל כך מרתקת? לכל מי שרוצה לעשות טיול בסגנון קצת שונה, יכול לעשות טיול שמשלב כל כך הרבה מדינות, ומה שטוב ביורו טריפ – המדינות צמודות אחת לשניה, אפשר להשכיר רכב וצאת לדרך, ולבקר בדרך איזה 30 מדינות שכל אחת מהן שונה לחלוטין, מדברת שפה אחרת, עם תרבות אחרת ועם חוויה אחרת.

מאת: fananjobעבודה וקריירה - כללי30/04/121313 צפיות
במהלך השנים האחרונות הרבה צעירים ישראלים מחפשים משרות עבודה בחו'ל במטרה לחסוך סכומי כסף גדולים וגם לטייל, מדינות רבות באירופה הן יעד מבוקש לעבודה, . אנשים שמחפשים עבודה בחו'ל בעלי דרכון אירופאי יכולים למצוא עבודה באחת ממדינות האירופאיות ועוד באופן חוקי.

מאת: fananjobעבודה וקריירה - כללי30/04/121281 צפיות
לצערי כשהתחלתי את עם העבודה בלונדון היא לא התחילה על רגל ימין כמו שחשבתי שהיא תהיהכל מה שרציתי להיה לטוס אז לא ממש נתתי את הדגש על החברה עצמה לא ממש עניין אותי כמה זמן החברה שם או איפה אני עובד כל מה שרציתי היה לטוס..לא חכם..שלחתי באינטרנט את הטלפון לכל מיני חברות לעבודה באנגליה והלכתי על הראשונה שהתקשרה.. קיוויתי שכשאנחת אגיע לעבודה בלונדון איפה שכל התיירים והקניונים הענקיים מלאיי האנשים כדיי להתחיל להרוויח כסף אבל במקום זה הגעתי לבלקפול מקום יפה דווקא כמו רוב אנגליה אבל לצערי החברה שבאתי דרכה ל עבודה באירופה

מאת: fananjobעבודה וקריירה - כללי30/04/121154 צפיות
גדלנו במדינה שכמעט כל מה שהיא עושה זה סוג של חיקוי אמרקיאי, אנחנו חיים בעולם שבו האומה החזקה ביותר היא ארה"ב, אנחנו לא זזים מטר בלי קבלת אישור מאובמה.

מאת: fananjobעבודה וקריירה - כללי30/04/121119 צפיות
במאמר זה אמקם את העבודות בארהב אל מול העבודות בארץ ואראה לכם ב ד י ו ק למה הרבה יותר משתלם לעבוד בארהב וכמה לא משתלם לכם לעבוד בארץ.

מאת: fananjobעבודה וקריירה - כללי30/04/121101 צפיות
ל עבודה בארה"ב הגענו עם הרבה רצון לעשות כסף ואחרי ששמענו כל מיני סיפורים. הבנתי מהר מאוד שהמרכיב העיקרי הוא פשוט רצון לעבוד, ללמוד את העבודה ולעשות כסף עם מטרה.ולא לוותר אני מכרתי כריות חימום,לעומת כמה מחבריי האחרים שהחליטו למכור מוצרי ים המלח בהתחלה הכריות נראו לי די מטופשות, אני מוכרח להודות אבל אחר כך הבנתי את היתרונות שבמוצר וממש אהבתי אותו. לקחתי כמה כריות הביתה, לארץ,ואני משתמש בהן די הרבה והן באמת ממש עוזרות

מאמרים נוספים בנושא תעופה

מאת: רוני הכהןתעופה24/01/181226 צפיות
חלק מהשדרוגים הלו קשור גם אל העולם של טיסות פרטיות אשר עדיין יש להן דרישה גדולה. מדוע? קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים.

מאת: ניב אבןתעופה15/11/171541 צפיות
ישנם אנשים אשר הטיסה היא חלק בלתי נפרד מן העולם שלהם, כאשר הם צריכים לצאת אל עבר טיסה למטרות עסקיות בצורה תדירה למדי, ועבורם כניסה אל מטוס מנהלים הוא חלק בלתי נפרד מן המעמד, ומן התפקיד גם כן. למה דווקא מטוס שכזה הולם את התפקיד? קראו הלאה.

מאת: articlestbdתעופה31/01/172208 צפיות
מה חשוב לדעת ומה יתרונותיה של הסעה לשדה התעופה?

מאת: articlestbdתעופה10/05/161599 צפיות
הסעות לשדה התעופה – לא רק עבור נסיעה סטנדרטית לשדה התעופה. אלא גם עבור...

מאת: נדב אלטלייףתעופה17/07/132434 צפיות
תיאור של שיטות הלימוד והנושאים הנלמדים במסגרת קורסי טייס. המאמר גם מדבר על הנושא של הגדר מכשירים.

מאת: מיכל שדהתעופה20/05/131743 צפיות
הן האמצעי הקרוב ביותר של האדם לחוש כמו ציפור ולטוס מעל הקרקע ולהגיע למחוזות אחרים. החלו כבר בשנת 1783 כאשר הטיסו כדור פורח

מאת: דורון שפיראתעופה21/04/132742 צפיות
החלום להטיס מטוס משותף להרבה אנשים, חלקם ינסו להגשים אותו בצבא, חלקם באזרחות אבל רבים ישארו עם החלום. בפעם הבאה כשאתם מחפשים איזו מתנה לתת למישהו קרוב, לרגל אירוע מיוחד, או כשאתם רוצים לרגש באופן מיוחד, הגשימו לאותו אדם חלום וקנו לו במתנה טיסה מסוג "טייס ליום אחד", את המתנה הזאת לא שוכחים במהרה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica