חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פורטל israbit זכויות המבוטח בביטוח רכב

מאת: Efratביטוח18/07/20128611 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ביטוח רכב הינו מוצר המגיע ב"אריזת סטנדרט", אולם המבוטח יכול לבחור בין הרכבים שונים של סעיפים בפוליסה, שאלו הופכים את המוצר למתאים יותר עבורו. בתוך כל סעיף שכזה יכולים להמצא מונחים "חלקלקים" בביטוח, אשר אינם מובנים במלואם בזמן רכישת הפוליסה, אלא רק כלאחר מעשה. הנכון הוא להיות מוכנים בכל תביעת ביטוח תוך כדי שליטה באותן זכויות ביטוח. מושגים כמו "מוסך הסדר" או "תקרת ביטוח" אמורים להיות ידועים מראש, כמו גם "דמי השתתפות עצמית" בביטוח, או "שמאי הבית". להלן הסבר קצר עבור אותם מושגים שגורים.

מוסך הסדר – תחת איזה הסדר הוא מצוי?

ישנם מוסכים שונים אשר לאו דווקא הינם מוסכים מורשים לאותם הרכבים. מוסכים אלו ירצו להרוויח יותר לקוחות אשר באים לאחר נזק לרכב כדי לתקנו אצלן. הלקוחות המבוטחים ירוויחו מחיר זול יותר בהשתתפות העצמית שישלמו על המקרה, המוסכים – ירוויחו את הלקוחות וחברות הביטוח תרווחנה מחיר נמוך יותר שתשלמנה לצורך תיקון הרכב כשהן נותנות את השירות בביטוח מקיף לרכבים.

שמאי הבית – מי הוא?

רשימת שמאי הבית שעובדים בשיתוף עם חברת הביטוח רכב ניתנת מידי חברת הביטוח בעצמה. אמנם הלקוח יכול לבחור בעצמו את השמאי מתוך הרשימה או להביא שמאי חיצוני ובלתי תלוי, אולם המקרה האחרון יעלה מעט יותר כסף למזמין השירות. שמאי הבית לעומת זאת עלול להיות מצוי בקשר אינטרסנטי עם חברת הביטוח.

ומה אם חברת הביטוח לא קיבלה את הדו"ח של השמאי החיצוני?

החברה לביטוח אוטו אינה חייבת לקבל את הדו"ח של השמאי, ובמקרה הזה אותו מבוטח יכול לפנות ולפתוח פניית ערעור אצל השמאי הראשי שמייצג את משרד התחבורה.הוא יהיה המכריע בנושא, ויציג את הפתרון – הדו"ח שעל פיו יש לפעול.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Efrat

מאת: Efratקניות 09/04/137896 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratקניות 09/04/137960 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratצרכנות09/04/138042 צפיות
ישנן חנויות ש"מגהצות" את סמל בית הספר שמשורטט בגלופה על פני החולצה – ואז הוא בדרך כלל בולט ממנה ומתבלה במהירות, וישנן חנויות שמדפיסות את הסמל באופן מיידי על פני החולצה. אצל אורי עצמון עובדים בשיטת הדפסת משי או על חיתוך של טפט במכונת הפלוטר.

מאת: Efratחקירות09/04/137975 צפיות
חידוש שמצאה דנה תדמור הוא מתחום מכשירי הבילוש הקטנים הוא עטי הפטנט שמצד אחד הן עטים תמימות למראה אך מצד שני הן יכולות להכיל בתוכן מצלמה או אמצעי הקלטה של קול שמסוגל להקליט מקרוב שיחה שלמה

מאת: Efratאופנה09/04/137886 צפיות
אתרי האינטרנט מייצרים יתרון למי שאינו יכול להגיע לחנות ומעוניין בהזמנה של הפריט – גם ישירות לכתובת אחרת, ופעמים רבות מייצרת גם הנחה והשוואת מוצרי תינוקות בקלות.

מאת: Efratביגוד והנעלה09/04/137519 צפיות
מדובר על חולצות טי מודפסות עם כיתוב משעשע אשר לרוב לובש החתן, האבות של שני הצדדים ולעיתים גם השושבינים. החולצה מהווה גם לבוש פחות מחייב וגם הפתעה לכל האורחים שמחכים לראות מה יהיה כתוב על החולצה. לעיתים חולצות מעין אלו גם מחולקות לאורחים כמזכרת חתונה.

מאת: Efratאירועים וחתונות – כללי05/02/137223 צפיות
האורחים המשתתפים באירוע מתחילים לדמיין אותו כבר מהרגע שבו מזכירים את התאריך, שמוסרים את ההזמנה ולדלות עליו מעט יותר פרטים. יד הדמיון ממשיכה לצייר את האירוע המצופה בצבעים המדומים, אולם מי שבאמת נותן את משיכת המכחול הנכונה היא חברת הפקות אירועים – אותו גוף שאמון על החוויה הצרופה לאותו המפגש. כאשר מדובר על אירוע לעובדים, המעסיק לא צריך לשבור

מאמרים נוספים בנושא ביטוח

מאת: טלי גלביטוח07/11/129089 צפיות
בניגוד אל ביטוח חובה, ביטוח צד ג' משתייך אל ביטוחי הרכב הנחשבים כביטוחי רשות. חשוב לציין כי ביטוח זה אינו מבטל את החובה של רכישת ביטוח חובה לרכב.

מאת: משה אלוןביטוח11/10/128743 צפיות
משרד התחבורה מחייב כעת כל בעל רכב לתקן את הרכב שלו במוסך מורשה בלבד. זה אומר שפז'ו ירושלמי יוכל להיות מתוקן רק במוסך מורשה פז'ו בירושלים. אי אפשר לשלוח אותו למקום אחר, ואם עשיתם כן – בעת מעמד הטסט תפסלו ותצטרכו לעשות טסט מחדש. כלומר, מוסך פז'ו בירושלים הוא המקום היחיד שאפשר יהיה לעשות בו טסט, נקודה. זו הצעת חוק ממשלתית שנכנסת לתוקף ב-1 לינואר 2013.

מאת: Efratביטוח09/09/128499 צפיות
הממשלה מחייבת, מאז ראשית ימי שנות השבעים – עשיית ביטוח רכב חובה לרכבים ממונעים, כפי שהם מוגדרים בפוליסה. תקופה ארוכה שנמשכה כשלושים שנים, מחירי הפוליסות בביטוח חובה היו אחידים, ושולמו לחברה אחת ויחידה- אבנר. החל משנות האלפיים, הרפורמה בביטוח רכב חובה גרמה לכך שחברות הביטוח קיבלו רשיון לממכר פוליסות ביטוח רכב,

מאת: דניאל טולדנוביטוח24/06/128541 צפיות
למי מאיתנו אין דברים היקרים לליבנו. הדברים האלה לא רק עלו לא מעט כסף, אלא יש להם גם ערך אישי בשבילנו. בגלל זה, כדי לשמור על רכושנו, חשוב לוודא שיש ביטוח שיכסה נזקים במקרה של גניבה.

מאת: Efratביטוח01/05/128639 צפיות
מחפשים לחשב את מחיר ביטוח החובה שלכם? כנראה שאתם צריכים מחשבון ביטוח חובה. מחשבון כזה יידע לספק לכם בתוך דקות את מחיר הביטוח כפי שמעודכנת נכון לאותה השעה. בקולביט תוכלו לקבל כזה שירות – כל שאתם צריכים לעשות זה להכניס את פרטיכם למחשבון ביטוח החובה שלנו ואנחנו מנגד מבטיחים לחזור אליכם בתוך דקות אל מספק הטלפון ולספק לכם את המחיר אותו רציתם לדעת בעבור רכבכם.

מאת: רינתביטוח23/02/128606 צפיות
על פי חוק כל מי שיש לו רכב חייב לעשות ביטוח רכב. אבל יש שלושה סוגי ביטוח רכב ועל פי חוק יש חובה לעשות רק סוג אחד של ביטוח רכב. ביטוח רכב זה נקרא באופן מאד ברור ביטוח חובה

מאת: אורן רענןביטוח21/02/128620 צפיות
אין ספק כי התחרות בענף הביטוח הורידה מחירים. גם התחרות בתחום ביטוחי חובה לרכב הולידה מחירים שונים לפוליסות אלה, ולכן עוד לפני שרוכשים את ביטוח החובה יש לערוך השוואת ביטוח חובה, כדי לעמוד על כל האפשרויות העומדות בפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica