חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פורטל ISRABIT- מחירי ביטוח חובה לרכב צפויים לרדת בעתיד

מאת: Efratביטוח09/09/20128493 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הממשלה מחייבת, מאז ראשית ימי שנות השבעים – עשיית ביטוח רכב חובה לרכבים ממונעים, כפי שהם מוגדרים בפוליסה. תקופה ארוכה שנמשכה כשלושים שנים, מחירי הפוליסות בביטוח חובה היו אחידים, ושולמו לחברה אחת ויחידה- אבנר. החל משנות האלפיים, הרפורמה בביטוח רכב חובה גרמה לכך שחברות הביטוח קיבלו רשיון לממכר פוליסות ביטוח רכב, וכל חברת ביטוח הציעה הצעה מתחרה משלה. התחרותיות גרמה לכך, שישנם פערי מחירים בין ההצעות של החברות, ולכל בעל רכב משתלם לעשות את הפוליסה אצל חברת ביטוח אחרת, על אף שהנתונים יכולים להיות זהים.

השתתפות עצמית – גם בביטוח חובה

כיום אמורה להכנס אל מסילתה רפורמה חדשה בביטוח רכב חובה: החלת דמי השתתפות עצמית של המבוטח שתודה בביטוח חובה. עד לימים אלו חברות הביטוח מפצות את מלוא הפיצוי שמובטח לנפגעים, כאשר הפיצוי והתעריף נקבעים על פי קריטריונים שאותם מאשר המפקח על הביטוח במשרד האוצר – לרבות ותק רישיון נהיגה, קיום שלילות רישיון בשלוש השנים האחרונות או תביעות ביטוח ועוד.  ניתן לשנות את הקריטריונים הללו על פי תחנות מחיר.

ביטוח חובה לאופנוענים בחברות ביטוח רגילות

אופנוענים ונוסעים על דו גלגלי, סובלים מזה שנים מביטוח רכב במחירים יקרים בעשרות ובמאות אחוזים מאלו של בעלי רכבים, וזאת מכורח הסיכון הרבה שיש בשימוש בכלי הנהיגה.הביטוח היה נעשה באמצעות חברות הפול, משום שנדרש ביטוח הפול – כשחברת ביטוח מסרבת לבטח. הרפורמה תוביל לידי כך שישתלם להם לעשות ביטוח גם בחברות הביטוח הרגילות.

כל נהג משלם על פי הסיכון שהוא מהווה

המחירים אינם  צפויים לרדת אצל נהגים שמהווים סיכון לתביעת ביטוח. על כן, מי שבשלוש השנים האחרונות ביצע תביעת ביטוח רכב או שנשלל רשיונו לפחות פעם אחת, מי שהוא נהג בגיל צעיר יחסית או נהג חדש ישלם יותר עבור הביטוח.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Efrat

מאת: Efratקניות 09/04/137891 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratקניות 09/04/137957 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratצרכנות09/04/138039 צפיות
ישנן חנויות ש"מגהצות" את סמל בית הספר שמשורטט בגלופה על פני החולצה – ואז הוא בדרך כלל בולט ממנה ומתבלה במהירות, וישנן חנויות שמדפיסות את הסמל באופן מיידי על פני החולצה. אצל אורי עצמון עובדים בשיטת הדפסת משי או על חיתוך של טפט במכונת הפלוטר.

מאת: Efratחקירות09/04/137970 צפיות
חידוש שמצאה דנה תדמור הוא מתחום מכשירי הבילוש הקטנים הוא עטי הפטנט שמצד אחד הן עטים תמימות למראה אך מצד שני הן יכולות להכיל בתוכן מצלמה או אמצעי הקלטה של קול שמסוגל להקליט מקרוב שיחה שלמה

מאת: Efratאופנה09/04/137882 צפיות
אתרי האינטרנט מייצרים יתרון למי שאינו יכול להגיע לחנות ומעוניין בהזמנה של הפריט – גם ישירות לכתובת אחרת, ופעמים רבות מייצרת גם הנחה והשוואת מוצרי תינוקות בקלות.

מאת: Efratביגוד והנעלה09/04/137513 צפיות
מדובר על חולצות טי מודפסות עם כיתוב משעשע אשר לרוב לובש החתן, האבות של שני הצדדים ולעיתים גם השושבינים. החולצה מהווה גם לבוש פחות מחייב וגם הפתעה לכל האורחים שמחכים לראות מה יהיה כתוב על החולצה. לעיתים חולצות מעין אלו גם מחולקות לאורחים כמזכרת חתונה.

מאת: Efratאירועים וחתונות – כללי05/02/137218 צפיות
האורחים המשתתפים באירוע מתחילים לדמיין אותו כבר מהרגע שבו מזכירים את התאריך, שמוסרים את ההזמנה ולדלות עליו מעט יותר פרטים. יד הדמיון ממשיכה לצייר את האירוע המצופה בצבעים המדומים, אולם מי שבאמת נותן את משיכת המכחול הנכונה היא חברת הפקות אירועים – אותו גוף שאמון על החוויה הצרופה לאותו המפגש. כאשר מדובר על אירוע לעובדים, המעסיק לא צריך לשבור

מאמרים נוספים בנושא ביטוח

מאת: טלי גלביטוח07/11/129084 צפיות
בניגוד אל ביטוח חובה, ביטוח צד ג' משתייך אל ביטוחי הרכב הנחשבים כביטוחי רשות. חשוב לציין כי ביטוח זה אינו מבטל את החובה של רכישת ביטוח חובה לרכב.

מאת: משה אלוןביטוח11/10/128741 צפיות
משרד התחבורה מחייב כעת כל בעל רכב לתקן את הרכב שלו במוסך מורשה בלבד. זה אומר שפז'ו ירושלמי יוכל להיות מתוקן רק במוסך מורשה פז'ו בירושלים. אי אפשר לשלוח אותו למקום אחר, ואם עשיתם כן – בעת מעמד הטסט תפסלו ותצטרכו לעשות טסט מחדש. כלומר, מוסך פז'ו בירושלים הוא המקום היחיד שאפשר יהיה לעשות בו טסט, נקודה. זו הצעת חוק ממשלתית שנכנסת לתוקף ב-1 לינואר 2013.

מאת: Efratביטוח18/07/128609 צפיות
ביטוח רכב הינו מוצר המגיע ב"אריזת סטנדרט", אולם המבוטח יכול לבחור בין הרכבים שונים של סעיפים בפוליסה, שאלו הופכים את המוצר למתאים יותר עבורו. בתוך כל סעיף שכזה יכולים להמצא מונחים "חלקלקים" בביטוח, אשר אינם מובנים במלואם בזמן רכישת הפוליסה

מאת: דניאל טולדנוביטוח24/06/128538 צפיות
למי מאיתנו אין דברים היקרים לליבנו. הדברים האלה לא רק עלו לא מעט כסף, אלא יש להם גם ערך אישי בשבילנו. בגלל זה, כדי לשמור על רכושנו, חשוב לוודא שיש ביטוח שיכסה נזקים במקרה של גניבה.

מאת: Efratביטוח01/05/128636 צפיות
מחפשים לחשב את מחיר ביטוח החובה שלכם? כנראה שאתם צריכים מחשבון ביטוח חובה. מחשבון כזה יידע לספק לכם בתוך דקות את מחיר הביטוח כפי שמעודכנת נכון לאותה השעה. בקולביט תוכלו לקבל כזה שירות – כל שאתם צריכים לעשות זה להכניס את פרטיכם למחשבון ביטוח החובה שלנו ואנחנו מנגד מבטיחים לחזור אליכם בתוך דקות אל מספק הטלפון ולספק לכם את המחיר אותו רציתם לדעת בעבור רכבכם.

מאת: רינתביטוח23/02/128603 צפיות
על פי חוק כל מי שיש לו רכב חייב לעשות ביטוח רכב. אבל יש שלושה סוגי ביטוח רכב ועל פי חוק יש חובה לעשות רק סוג אחד של ביטוח רכב. ביטוח רכב זה נקרא באופן מאד ברור ביטוח חובה

מאת: אורן רענןביטוח21/02/128619 צפיות
אין ספק כי התחרות בענף הביטוח הורידה מחירים. גם התחרות בתחום ביטוחי חובה לרכב הולידה מחירים שונים לפוליסות אלה, ולכן עוד לפני שרוכשים את ביטוח החובה יש לערוך השוואת ביטוח חובה, כדי לעמוד על כל האפשרויות העומדות בפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica