חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השוואת ביטוח חובה – שווה בדיקה

מאת: אורן רענןביטוח21/02/20128618 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהו ביטוח חובה?

ביטוח חובה הוא הביטוח הבסיסי הנדרש לכל כלי רכב שנע בדרכים. ביטוח חובה מוסדר בחוק ונסיעה ללא ביטוח חובה נחשבת לעברה חמורה. ביטוח חובה מגן על נהג הרכב במידה וקרתה תאונה ונפגעו אנשים ברכב (נוסעים, או הנהג עצמו) או הולכי רגל. הביטוח מכסה כל פיצוי שיאלץ הנהג לשלם לנפגעים, וכן את הטיפולים הרפואיים שיידרשו עבורם. הביטוח מבטיח לכל נהג, כי לא משנה מה תהיה הסיטואציה של תאונת הדרכים הוא יהיה מכוסה, ולא יגיע למצב שאינו מסוגל לעמוד בתשלומים  השונים לנפגעים. הביטוח מגן גם על הנוסעים והולכי הרגל שבמקרה והם מעורבים בתאונה, יהיה מי שישלם את ההוצאות הרפואיות שלהם, וכן את הפיצויים המגיעים להם כחוק.

מכיוון שביטוח חובה הוא חובה הרי שהמדינה פרסמה את הפרמטרים המחויבים בחוק של פוליסת ביטוח החובה. למרות זאת, קיימת תחרות בין חברות הביטוח על כיסו של הלקוח, וגם בביטוחי חובה יש אפשרות להשיג ביטוחים זולים יותר ומתאימים יותר עבורכם. השוואת חברות ביטוח במקרה זה מחויבת, ויש לבדוק את ההצעות השונות לפני שסוגרים את עניין הביטוח חובה.

השוואת ביטוח חובה – מה יש לבדוק?

השוואת ביטוח חובה איננה רק השוואת מחירים. התחרות בין חברות הביטוח הפכה גם את ביטוח החובה למוצר אטרקטיבי, והוא מגיע במגוון "אריזות" שונות. לא הביטוח הזול ביותר הוא בהכרח המתאים לכם ביותר, ויש לבדוק את כל הפרמטרים טרם ההחלטה על איזה ביטוח ללכת.

1. השוואת חברות ביטוח

השוואת ביטוח חובה מתחילה בהשוואת חברות ביטוח. חברות ביטוח שונות מציעות חבילות ביטוח שונות. יש לבדוק מי היא חברת הביטוח, את נסיונה בתחום ביטוחי הרכב, והאם היא בכלל מוכרת כחברת ביטוח לרכב או לתחומים אחרים. כמו כן, יש לבדוק ולהשוות את רמת המקצועיות של החברה, את רמת נציגיה ורצינותם בתחום ואת אופי השירות שהיא מציעה.

2. השוואת ביטוח חובה – מחירים

כדי לאתר את המחיר הזול ביותר לביטוח חובה לרכב יש להיעזר באתרי אינטרנט המציעים שירות זה בצורה זמינה וקלה. ניתן להזין מערכות ממוחשבות אלו בנתוני הרכב, ופרטים אחרים כדי להגיע להשוואה הרחבה ביותר שניתן על בסיס הנתונים הקיימים. המערכת תציג בפניכם את רשימת האפשרויות הרלונטיות לנתונים שנמסרו.

ברשימת האפשרויות יופיע המחיר הזול ביותר בראש הרשימה והיקר ביותר בתחתיתה. לאחר שווידאתם את רמת המחירים, יש לפנות לחברות הביטוח כדי לבדוק את כלל הפרטים השייכים לפוליסה המוצעת על ידיהן. השוואת מחירים תאפשר לכם להגיע לביטוח החובה האופטימאלי מבחינתכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורן רענן

מאת: אורן רענןביטוח רכב21/02/121143 צפיות
ביטוח צד ג לרכב הוא ביטוח רשות (להבדיל מביטוח חובה) המכסה את נהג הרכב מפני נזקים שייגרמו כתוצאה מפגיעה ברכב אחר. הביטוח מכסה את נזקי הצד השלישי (צד ג'), אך לא את ניזקי הרכב הפוגע. כמו כן, מכסה ביטוח צד ג לרכב כל פגיעה ברכוש כתוצאה מהנהיגה, כמו רמזורים, תמרורים או כל רכוש אחר העלול להיפגע במהלך תאונת דרכים. הביטוח אינו מכסה ניזקי גוף (את זאת מכסה ביטוח החובה) ולא מכסה מקרים של גניבה או פגיעה ברכב של המבוטח.

מאת: אורן רענןביטוח רכב22/01/121157 צפיות
בעלי רכבים רבים שומעים את המונח ביטוח לרכב ומיד מתחילים לחשוש; "מה אנחנו מבינים בזה?", יתהו חלקם. "מאיפה לי לדעת שרכשתי את הביטוח הנכון?" – ישאלו אחרים ואם מדובר בבעלי רכב טריים, כלומר כאלה שזה עתה רכשו את האוטו הראשון שלהם, הפאניקה עלולה להיות גבוהה במיוחד.

מאת: אורן רענןביטוח רכב22/01/121122 צפיות
עבור האדם הממוצע, עולם הביטוח נשמע כמו מעין סוד בלתי מובן; ביטוח חובה, ביטוח צד ג', ביטוח מקיף לרכב ועוד שלל מושגים...

מאת: אורן רענןביטוח רכב13/12/111283 צפיות
כלי רכב כיום הם כבר מזמן אינם בגדר מותרות, אלא אמצעי חשוב מאין כמותו לכלל פעולות החיים הבסיסיות - החל מניוד לצורכי עבודה וכלה בחופש התנועה שלנו לענייני פנאי וחברה.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח

מאת: טלי גלביטוח07/11/129084 צפיות
בניגוד אל ביטוח חובה, ביטוח צד ג' משתייך אל ביטוחי הרכב הנחשבים כביטוחי רשות. חשוב לציין כי ביטוח זה אינו מבטל את החובה של רכישת ביטוח חובה לרכב.

מאת: משה אלוןביטוח11/10/128741 צפיות
משרד התחבורה מחייב כעת כל בעל רכב לתקן את הרכב שלו במוסך מורשה בלבד. זה אומר שפז'ו ירושלמי יוכל להיות מתוקן רק במוסך מורשה פז'ו בירושלים. אי אפשר לשלוח אותו למקום אחר, ואם עשיתם כן – בעת מעמד הטסט תפסלו ותצטרכו לעשות טסט מחדש. כלומר, מוסך פז'ו בירושלים הוא המקום היחיד שאפשר יהיה לעשות בו טסט, נקודה. זו הצעת חוק ממשלתית שנכנסת לתוקף ב-1 לינואר 2013.

מאת: Efratביטוח09/09/128493 צפיות
הממשלה מחייבת, מאז ראשית ימי שנות השבעים – עשיית ביטוח רכב חובה לרכבים ממונעים, כפי שהם מוגדרים בפוליסה. תקופה ארוכה שנמשכה כשלושים שנים, מחירי הפוליסות בביטוח חובה היו אחידים, ושולמו לחברה אחת ויחידה- אבנר. החל משנות האלפיים, הרפורמה בביטוח רכב חובה גרמה לכך שחברות הביטוח קיבלו רשיון לממכר פוליסות ביטוח רכב,

מאת: Efratביטוח18/07/128609 צפיות
ביטוח רכב הינו מוצר המגיע ב"אריזת סטנדרט", אולם המבוטח יכול לבחור בין הרכבים שונים של סעיפים בפוליסה, שאלו הופכים את המוצר למתאים יותר עבורו. בתוך כל סעיף שכזה יכולים להמצא מונחים "חלקלקים" בביטוח, אשר אינם מובנים במלואם בזמן רכישת הפוליסה

מאת: דניאל טולדנוביטוח24/06/128538 צפיות
למי מאיתנו אין דברים היקרים לליבנו. הדברים האלה לא רק עלו לא מעט כסף, אלא יש להם גם ערך אישי בשבילנו. בגלל זה, כדי לשמור על רכושנו, חשוב לוודא שיש ביטוח שיכסה נזקים במקרה של גניבה.

מאת: Efratביטוח01/05/128636 צפיות
מחפשים לחשב את מחיר ביטוח החובה שלכם? כנראה שאתם צריכים מחשבון ביטוח חובה. מחשבון כזה יידע לספק לכם בתוך דקות את מחיר הביטוח כפי שמעודכנת נכון לאותה השעה. בקולביט תוכלו לקבל כזה שירות – כל שאתם צריכים לעשות זה להכניס את פרטיכם למחשבון ביטוח החובה שלנו ואנחנו מנגד מבטיחים לחזור אליכם בתוך דקות אל מספק הטלפון ולספק לכם את המחיר אותו רציתם לדעת בעבור רכבכם.

מאת: רינתביטוח23/02/128603 צפיות
על פי חוק כל מי שיש לו רכב חייב לעשות ביטוח רכב. אבל יש שלושה סוגי ביטוח רכב ועל פי חוק יש חובה לעשות רק סוג אחד של ביטוח רכב. ביטוח רכב זה נקרא באופן מאד ברור ביטוח חובה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica