חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רעיונות לאירוע חברה

מאת: lee-kalאירועים עסקיים19/07/20121034 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הגיע הזמן השנתי בו מוטל עליך להפיק ערב חברה, על כתפך הצנומות עומדת משקולת כבדה: תקציב "ענק" או לעיתים דווקא תקציב "דל" , לו"ז צפוץ והרבה רצונות.... כולם מצפים ומחכים לראות את האירוע הההההשנתי ב – ה' הידיעה. איך השנה החברה תפתיע, תרגש ותאתגר את מוחותיהם ונשמתם של העובדים. אבל אתה אינך יודע כבר איך להפתיע ולרגש כל שנה מחדש, הרי כבר עשית הכל...  אז העלנו על הדף מספר רעיונות לערב חברה:

(כמובן לאחר שבחרת לוקיישן מתאים לאירוע החברה, סגרת תאריך רלוונטי וכיבוד (קל או כבד) הגיע הזמן למצוא את האטרקציה הנכונה, האטרקציה שתגרום לאירוע החברה להיות האירוע הבלתי נשכח, הארוע שיגיע לכמה שיותר לבבות ויאחד בין כמה שיותר עובדים.

שף – במידה ואתה חושב שדווקא האוכל מקרב לבבות, אתה יכול להזמין שף פרטי שינעים את טעם העובדים, יש שפים שמשתפים את הקהל בעשיה, יש כאלו המשלבים בדיחות ויש דווקא את השפים השקטים....

רוקדים עם כוכבים – כמה כיף להכניס את הראליטי למציאות.... ערב חברה זה יכול להיות מרתק וססגוני. המנהלים שופטים וזוגות שמתנדבים רוקדים  - אתה רק צריך לדאוג לפרס מפנק למקום הראשון.

משחקי חברה – אם אתם מעט עובדים, מחפשים משהו אינטימי שיכול מעט להביך אך מאידך מאוד להצחיק - אפשר משחקי חברה ממש כמו בעבר כשהיינו קטנים, פיצוץ בלון, חבילה הגיעה, חיפוש טופי בצלחת קמח...

סדנאות למינהן – סדנת מיסטיקה, סדנת גרפולוגיה, סדנאות צחוק, סדנת תקשורת וכו...

הרצאות – אם דווקא על לימודים והשכלה חשבת גם זה אפשרי, יש כיום מגוון מרצים שמעבירים הרצאות מרתקות ויצליחו להושיב על הכסא אינספור אנשים.

מוזיקה – מוזיקה תמיד יכולה להוסיף עניין – אפשרי ארוחת ערב עם זמר מצליח שירקיד את הקהל, עמדת קריוקי שמשתפת את כל העובדים ואפילו עמדת תקליטן עם שירים מכל הזמנים.

גני אירועים - הפקת אירוע חברה בסטייל של חתונה בכל המשתמע בכך (חוץ מהחופה כמובן) קבלת פנים , ארוחת ערב משובחת וריקודים עד הבוקר.

העלנו על הדף קומץ קטן של רעיונות, כמובן שבמקרה זה השמים הם הגבול... ויש עוד מגוון רעיונות שלא מסתיימים: רקדנית בטן, רקדן פוקלור, רקדן שילמד ריקודי זוגות וסלסה, סדנאות בישול ואפייה, ערב על הים, ערב ברביקיו באמצע יער, ערב שמשלב מייצגים, מנחה שירה בציבור ואפשר בכלל לתת לדמיון לפעול ולעלות עוד הרבה רעיונות נהדרים.

אם יש לך רעיון גאוני, שאתה לא יודע איך להפיקו? אם אתה מתלבט? לא יודע להתאים את הקונספט הנכון לאירוע? מפחד? תקציב דל עם הרבה רצון? או תקציב ענק שצריך "לבזבז", לא מכיר אולם מתאים? קייטרינג נכון? מחפש רקדן בטן בעל שם. תמיד פתוחה ומומלצת האופציה לפנות למארגני ארועים. מארגן אירועים טוב ידע להציע לך מגוון רב של רעיונות חדישים ומודרנים, מארגן אירועים טוב ידע להפיק לך אירוע חברה כמו שדמיינת ורצית , הוא ידע ללוות, לייעץ, לחזק ולהוכיח שכל שנה יש אירוע חברה אחר, חדש, מודרני וסוחף – בהצלחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתחתנים ? חוגגים אירוע? תנו לנו לעזור לכם להרכיב אירוע מוצלח!
פורטל גן ואולם הוקם על מנת לתת לכם, החוגגים אירוע, את המענה המתאים ביותר לאחת השאלות החשבות שבה זוגות רבים מתלבטים, היכן כדאי להתחתן? בפורטל תוכלו למצוא מגוון גדול של מקומות לחתונה גני אירועים, אולם אירועים, מסעדות, מקומות קטנים ומקומות מיוחדים ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת lee-kal

מאת: lee-kalאירועים וחתונות – כללי26/10/12942 צפיות
רוב הזוגות מעוניינים להתחתן בקיץ... מורידים את הסיכוי שירד גשם בחתונה שלהם (למרות שאומרים שגשם זה ברכה), אפשר לערוך את קבלת הפנים והחופה בחוץ או אפילו להתחתן בגן אירועים בטבע ולא באולם. אין גשם, אין מטריות, אין מעילים והכלה יכולה ללבוש שמלה קייצית וקליקה... עם כל היתרונות שיש בחתונת קיץ ישנו גם חסרון והוא החום הכבד שיש בעונה זו. על מנת שגם לכם וגם לאורחים שלכם יהיה נעים ועל מנת שתוכלו לרקוד בלי להזיע יש לדאוג לפתרונות שיצננו ויקררו את המוזמנים, לפניכם מספר פתרונות חלקים קלים לביצוע וזולים לכי

מאת: lee-kalחתונות26/10/12751 צפיות
הדור של היום חי ע"פ טרנדים שהולכים, חוזרים ומשתנים מידי פעם.... אם כולם נוסעים לתאילנד, או להודו, טיול אחרי צבא אז גם אני רוצה. אם לכולם יש אוטו בצבע אדום סביר להניח שגם אנחנו נרצה ואם הוחלט שעונת הקיץ היא העונה לחגיגת חתונה – בטח שגם אנחנו נרצה... זכרו לא כל מה שכולם עושים הוא דווקא הנכון והטוב עבורנו. אומנם יש המון יתרונות לאירוע קיץ וזוגות המתחתנים בחודשים החמים, אבל יש לא מעט יתרונות לחגוג חתונה בחורף.

מאת: lee-kalאירועים וחתונות – כללי16/10/121311 צפיות
אתם מתחתנים, עושים אירוע גדול וגרנדיוזי, ההתרגשות והמתח כבר מורגשים באויר – החלטתם ביחד שאתם רוצים לתת לאורחים שלכם מזכרת או מתנה מהיום המיוחד שלכם – אז מה נותנים? רעיונות חדשים? מקוריים? רעיונות למתחתנים – מתנות לאורחים:

מאת: lee-kalחתונות16/10/12919 צפיות
מאז שאתה זוכר את עצמך אתה צמחוני, מנסה להסביר לכל הסובבים מדוע כדי להם "להתנזר" מבשר. קשה לך עם כל התעשייה הזאת ואתה פשוט נגד. מה תגיש לאורחים בחתונה שלך? האם תגיש את המזון שנוגד את כל הקרונות בהם אתה מאמין? או שדווקא תהיה מיוחד ותגיש אוכל צמחוני? מה עושים? איך מתחתנים? באיזה אולם? איזה קטרינג? מה יאכלו האורחים?

מאת: lee-kalאירועים וחתונות – כללי16/10/12882 צפיות
הגיע הזמן להכין הזמנה לחתונה... קיבלתם כבר כרטיס חתונה מרובע, נפתח, חד צדדי, דו צדדי, דף לבן, מבריק, מט, כהה, וההזמנה האחרונה הייתה אפילו צבעונית – איך אפשר לעשות הזמנה קצת שונה? הכנו לכם מספר רעיונות להזמנות שונות ומשונות בנאליות, פשוטות ומורכבות כל אחד ע"פ טעמו ותקציבו – העיקר תהיה חתונה נפלאה! שיהיה במזל לכל המתחתנים!

מאת: lee-kalאירועים עסקיים16/10/121041 צפיות
החלטתם שזה הרגע המתאים לערוך "אירוע עסקי" לעובדי החברה, החלטתם שהעובדים שלכם התאמצו, השקיעו ומגיע להם גם להינות מעט. אתם מבחינתכם אנשי עסקים דגולים, עשיתם דבר או שניים בחיים, מנהלי חברה אולי שתיים – אבל למרות כל הכישורים אתם עדיין לא יודעים איך להפיק ארוע עסקי, בשביל זה אנחנו פה, מפיקי הארועים העסקיים.

מאת: lee-kalבר ובת מצווה16/10/12823 צפיות
"בן שלוש עשרה למצוות" (מתוך המשנה אבות ה, כה.( ביהדות יום הולדת 13 לילד הוא מעמד חשוב ומרגש ומסמל את המעבר מילדות לבגרות. מגיל המצווה הילד מקבל על עצמו לא רק את הזכויות אלא גם את החובות ובכך הופך לנער בוגר בעל אחריות . בשנים האחרונות יותר ויותר נפוץ לחגוג את אירוע בר המצווה בחגיגה נוספת מלבד העלייה לתורה בבית הכנסת. כל ילד רוצה את אירוע בר המצווה החגיגי השווה ובעיקר המדובר....

מאמרים נוספים בנושא אירועים עסקיים

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/05/213821 צפיות
מדי שנה חברות ובעלי עסקים מפרסמים את העסק שלהם על מנת להישאר תמיד בתודעת הצרכן, מהם מוצרי הפרסום שנותנים יותר, תקבלו יתרון גדול משמעותית מול המתחרים שלכם בכנסים ואירועים עסקיים? עציצים ממותגים יבטיחו לכם יתרון. ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים03/10/195978 צפיות
מתנות ממותגות לכנסים הן הפתרון האולטימטיבי, לרוצים להעמיק את זהות המותג בתודעת הצרכנים הלקוחות והעובדים שלכם עם מתנה מקורית ובעלת ערך. ממבחר מסרים ממותגים בעציצים נסו לחשוב אילו הייתם מקבלים עציץ ממותג עם ברכה אישית או עסקית בטוח שהמתנה הממותגת תוצג אצלכם על השולחן במשרדכם זמן רב לאחר הכנס

מאת: vodplaceאירועים עסקיים29/03/171833 צפיות
רוצים שערב החברה שלכם יהיה יותר מעניין ומגניב? ערכו ערב קריוקי!

מאת: דרור אטריאירועים עסקיים27/06/161998 צפיות
כאשר אתם מגיעים למצב שבו אתם רוצים מישהו לידכם שידע לתת לכם את העצות הטובות ביותר שצריך לצורך ניהול קריירה מצליחה בעולם הבידור, אתם מגיעים למצב שאתם צריכים מנהל אישי. וזה בדיוק מה שאנחנו נעשה בשבילכם. זאת ההתמחות שלנו ואנחנו עושים את זה בצורה מדהימה במשך כל הזמן.

מאת: גולאסואירועים עסקיים10/06/162094 צפיות
מתכננים אירוע חברה? יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בהפקת אירועים עסקיים לחברות. איך בדיוק מתפקד האירוע? איפה, מתי ? מה הצרכים ? מי האורחים? אלו רק חלק מהשאלות שיש להבין טרם הפקת האירוע.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/02/162419 צפיות
מתנות ממותגות לאירועים, מיתוג הוא דבר חשוב מאוד בימינו, תוספת חיובית מאוד לכל אירוע, ארגון דינאמי וחכם של אירוע מלא חיים ובזכות תוספות חשובות כמו מתנות ממותגות לאירועים האירוע יהיה כזה שיהיו בו לא מעט נקודות מיוחדות ורגשי שיא שישדרו לכולם עד כמה היה מדובר בהתכנסות מושלמת.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים12/02/162368 צפיות
מתנות לאירועים, מימוש הרצון לחלק מתנה איכותית, מבחר שמשלב גם מראה מעניין, תמורה מלאה לכל השקעה כספית, עומדת תוצאה מרשימה שמהווה תמורה מלאה לכל שקל שהוצא. כך נהנים הן החוגגים והן בעלי השמחה מחלוקה מוצלחת של מתנות בלתי נשכחות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica