חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קניית רכב - למה זה הדבר הכי נכון, ומה כדאי לבדוק לפני.

מאת: חיים רוכמןרכב23/07/2012881 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זה נכון שלפי כל הדעות, רכב הוא אחד הכלים שעוזרים לנו לשפר את איכות החיים שלנו באופן ניכר ומשמעותי מאוד. אם בלי רכב אנחנו צרכים להתעורר בבוקר יותר מוקדם בשעה כי עלינו להספיק ולתפוס אוטובוס, שאנחנו אף פעם לא יכולים לדעת בוודאות את השעה המדויקת שבה האוטובוס יגיע את התחנה, וזה מעכב אותנו כי אנחנו כל הזמן צרכים לתכנן את הזמן בעוד רבע שעה טווח איחור.. ואם זה לא מספיק, חוסר הנוחות והצפיפות שבתוך האוטובוס יכולים לחרפן אותנו לחלוטין, יחד עם חוסר ההבנה במסלולים ובאיזה קווים צריך לקחת ולהחליף כאשר לפנינו דרך יחסית ארוכה.

כל הדברים האלו הם ללא ספק הוכחה לכך שהנוחות של הרכב תמיד תהיה מעל לכל כלי תחבורה אחד, אפילו באופנוע, שאמנם חוסך את הפקקים, אבל אין בו את האפשרות לשבת בנוחותה עם מזגן ולשמוע מוסיקה.

סיבות אלו ואחרות מוכיחות את העובדה שרכב הוא אכן כלי התחבורה שיעלה את איכות החיים שלך יותר מכל כלי תחבורה אחר. לכן, אם יש לך את האמצעים קניית רכב היא ללא ספק התשובה אותה אתה מחפש.

אך כמובן, שלפני שאתה מחליט חד משמעית שאתה בולך על קניית רכב, ישנם כמה פרמטרים אותך עליך לבדוק קודם לכן. אמנם זה ברור שהרכב הוא כלי שמאוד מתגמל אותנו ביום יום, אך באותה נשימה אחד הדברים היותר מתישים הם כל הסידורים שצריך לעשות לפני קניית רכב, בייחוד אם מדובר ברכבי יד שנייה.

תצטרך להתמודד עם סידורים כמו התרוצצויות בין הצעות לקניי רכבים שונים, בדיקות הרכבים מהסיבה שלא תמיד המוכר יגיד לך את האמת ותמיד צריך לבדוק את כל הפרטים הקטנים גם בעצמך... וכן האלה..

אם אתה לא אוהב את כל ההתעסקויות האלו שקשורות לרכבים, אתה תמיד תוכל לגשת לכל סוכנות רכב, ולבקש סוכן שיעשה בעבורך את כל הפרוצדורה והסידורים הנדרשים לפני קניית רכב,
אבל אם אתה בנאדם שאוהב רכבים יכול להיות שתהנה לעשות את זה בעצמך וזה גם יוכל לחסוך לך כמה מאוד שקלים, כמובן שאסור לשכוח את כל פרוצדורת הביטוח והעברת הבעלות.

בסוף כל שנשאר לעשות הוא להיכנס לרכב, ליהנות ולהתחיל לנסוע, ולקוות שעשיתם את הבחירה הראשונה. אז נאחל לכם בהצלחה בבחירה וקניית הרכב.

 



תגיות המאמר: קניית רכב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חייכם רוכמן - ייעוץ נדל"ן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים רוכמן

מאת: חיים רוכמןפרסום03/03/13825 צפיות
המאמר הבא יסקור את הנושא של מוצרי קידום מכירות, מה הם אותם המוצאים? מה היא מטרתם האמיתית, ודוגמאות לאיך אפשר להשתמש בהם בצורה נכונה נבונה..

מאת: חיים רוכמןצרכנות11/07/121123 צפיות
ישנם כמה דברים שעליך לשקול כאשר אתה בוחר את השיטה היעילה והאמינה ביותר להתקנת מזגנים. אתה רוצה שזה גם יתאים לך מבחינת התקציב, גם שיהיה יציב ויחזיק לאורך זמן, שיהיה חסכוני בחשמל, ושיכלול את כל האפשרויות שאתה דורש.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213793 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213925 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214103 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204573 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195539 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196233 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193498 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica