חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכרויות באינטרנט - קל להשגה עבור כל אחד

מאת: אריאל כהןהכרויות24/07/20121701 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק



לא משנה מה גילנו ומה שעברנו בחיינו, בכל אופן יהיה לנו מסובך עם מה שקשור להכרויות. כאשר אנו צעירים, האהבה היא נושא שאנו מייחסים לו התלהבות משמעותית בגלל שההורמונים עדיין סוחפים אותנו למחוזות שמחים, ובהתאם לכך תמיד נהיה החלטיים במידה רבה מאוד בבחירות שלנו, במערכות היחסים שלנו וכולי.
כאשר אנו צומחים וחלפו שנים, על אחת כמה וכמה לאחר שאנו כבר היינו בזוגיות ארוכה שנפסקה מסיבות שונות, אנו עדיין מחפשים לעצמנו את ההתרגשות הטובה. רבים יעידו שפרק ב' שלהם היה מוצלח יותר מהראשון, כיוון שפחות טעויות נעשו, או משום שבן הזוג היה רלוונטי יותר. גם בגילאים בוגרים עדיין יהיה לנו קשה להכיר מישהו אחר מתוך רצון לפתח קשר רומנטי. למרות שיש כבר לרוב ניסיון בדברים האלה, עדיין הרגשות יכולות להיות גדולות והחוויה של ההיכרות הראשונית הינה עניין שאסור להתעלם ממנו.
עבור כל אחד יש את האופציה הנוחה ביותר לפגוש אנשים חדשים, כשמדובר על שתי אסכולות עיקריות - האסכולה הראשונה היא מפגשים של אנשים, שמחברים בין אנשים בכל מקום שבו ניתן להיפגש בלי תיאום ותכנון. אלו יכולים להיות מקומות ללא הקשר לנושא ההיכרויות, דוגמת חנות או משרד. מאידך, יש את אלו שיבקשו להכיר מעט טרם הפגישה את האדם שאיתו הם מתכוונים להיפגש במטרה רומנטית, וירצו ליצור פרופיל לעצמם ולסרוק את הפרופיל של הצד השני באתר הכרויות ברשת האינטרנט.

להכיר אנשים ברשת האינטרנט - בלי לפתוח את הארנק!

מערכת יחסים תקינה היא שאיפה של אנשים רבים, ויש האומרים שבעלי קשר זוגי הם המרוויחים האמיתיים בעולם הקר שלנו. אך כאן מגיעה הנקודה החשובה מכל, והיא העובדה שלמרות שאין זה פשוט להישאר בקשר ולמצוא מושא אהבה בעולם מנוכר יותר, מרוחק יותר, שבו ממילא רוב התקשורת מתבצעת דרך מדיות אמצעיות ומכשירים - עדיין יש פתרונות למי שמחפש. לרווחתם של רבים, ניתן היום גם להכיר אנשים מעוניינים דרך האינטרנט, וכמובן שאתרי הכרויות יש הרבה. כל מה שנשאר הוא למצוא אתר היכרויות ללא תשלום ולהירשם אליו. הכוונה בכך היא לומר שישנה אפשרות להימנע מתשלום על שירות היכרות, וגם שיש אפשרות למצוא את המקומות שבהם פוגשים בעלי עניין ואף ניתן למצוא אהבה ללא תשלום.
הרעיון של תשלום עבור שרותי הכרויות קיים כבר זמן רב ולשם כך יש את עולם השידוכים. היום אנו חיים בעולם פתוח יותר עם מחשבה מתקדמת מאוד, ולא צריך בהכרח את אנשי התיווך שימצאו לנו אנשים תמורת כסף. אחת החוויות המוזרות ביותר, לחיוב ולשלילה, הינה דווקא השידוך שחברים עושים האחד לשני. יש כל מיני חבורות שבהן יש רווק או שניים, או אולי רווקות שכבר זמן מה אינן נמצאות בקשר ותרות אחר אהבה. הפתרון למצב הוא יצירת קשרים בין האנשים המשותפים שמכירים ובין החברים האישיים, כך שאפשר ליצור לא מעט מערכות יחסים ארוכות טווח ואהבות מעוררות השראה, דרך החברויות הבלתי אמצעיות הללו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

SmartMedia - מספקת מגוון שירותים רחב בתחום השיווק באינטרנט: פרסום בגוגל , קידום אתרים במנועי החיפוש המובילים,אחסון אתרים ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריאל כהן

מאת: אריאל כהןמט"ח26/02/151900 צפיות
הדולר הוא ללא ספק אחד המטבעות היותר חשובים שיש לנו בכלכלה העולמית. ישנם עוד מספר מטבעות ששווים הרבה מאוד, אך היוקרה היא ללא ספק של הדולר עצמו.

מאת: אריאל כהןבתי מלון05/06/131354 צפיות
מלונות בתל אביב- איזה חדרים להזמין? רוב רובם של מלונות בתל אביב ממוקמים על הטיילת בעיר. המלונות צמודים לים, מה שמספק לנופשים בהם אטרקציה קרובה מאוד ונוף יפייפה מהחדר. אולם, אל תשכחו שלכל מלון שני צדדים, ולכן כשאתם מזמינים מלונות בתל אביב, וודאו לאן פונה החדר שלכם. אם הוא פונה מערבה, הרווחתם. זה לכיוון הים.

מאת: אריאל כהןדיאטה ותזונה30/05/131325 צפיות
התרבות והתקופה בה אנו חיים מכתיבים סטנדרטים שונים של יופי ממה שהיה נהוג בעבר. המחסור בתזונה ראויה הכתיב בזמנו סטנדרט יופי של נשים וגברים דשנים, שמנמנים ומלאים, תכונות אשר נחשבות כיום לבלתי רצויות היות והמראה המבוקש הוא רזה וחטוב.

מאת: אריאל כהןתזונה27/05/131855 צפיות
אנו חיים בתקופה מתמשכת אשר עוסקת ביופי ובאידיאל של מראה חיצוני. בין כל הרצונות והשאיפות למראה מושלם ישנו העיסוק המתמיד בהרזיה והשלת משקל מיותר מן הגוף.

מאת: אריאל כהןרפואה14/04/131295 צפיות
בשנים האחרונות ניתן להבחין בעלייה ברורה במודעות לחיים נכונים בגוף בריא. מחקרים רבים הוכיחו כי אורח החיים אותו אנו חיים איננו נחשב לבריא, למעשה הוא משפיע לרעה מאוד על בריאותנו. העידן המודרני הנוכחי אשר הביא איתו שפע בכל הנוגע למזון הביא איתו גם נגעים רעים כגון בשר מעובד, ירקות מרוססים ושאר רעלים הנכנסים לגופנו ללא בקרה. ניקוי רעלים היא אחת הדרכים הטובות ביותר להתנקות מכל אותם פגעים המשפיעים עלינו מדי יום ויום.

מאת: אריאל כהןמכירות05/02/131378 צפיות
אחת הטענות המעניינות ובדרך כלל נכונות לגבי מתנות ותשרים מסוגים שונים היא זו שגורסת כי לעיתים נעים יותר להעניק אותן מאשר לקבל אותן.

מאת: אריאל כהןאחסון אתרים03/10/121811 צפיות
המשחק האהוב, "ג'ז הארנב", הוא המשחק שבו מככב ארנב ירוק, משוגע ומוטרף, אך לא פחות מכל אלה- אמיץ במיוחד.

מאמרים נוספים בנושא הכרויות

מאת: שאול כהןהכרויות10/03/202812 צפיות
כיום הדרך הקלה והמהירה ביותר להכיר אנשים חדשים היא דרך האינטרנט. פחות אנשים מכירים כיום ברחוב, בים או בפארק. אז אם אתם מחפשים להכיר כל מה שנותר לכם...

מאת: שמוליקהכרויות10/03/202804 צפיות
אין כמעט אף אחד שלא חולם על זוגיות מלבלבת, כזו שמלאה באהבה ומובילה בסופו של דבר לחתונה והקמת משפחה מאושרת. אתרי הכרויות מתבססים על השאיפה...

מאת: אבי דוידיהכרויות23/02/193546 צפיות
מאמר שימושי לגברים שרוצים לדעת איך להתחיל עם בחורות וגם לנשים שרוצות לדעת איך להצליח עם גברים.

מאת: שמוליקהכרויות17/02/172182 צפיות
עולם הדייטינג עבר שינוי מהותי בשנים האחרונות ,פעם שרצינו להכיר האפשרויות היו די מוגבלות, ההיכרויות הפופולאריות לקשר בדרך כלל הגיעו דרך חברים/משפחה או במסגרות לימודיות/חברתיות/צבא ובבילויים יזומים...

מאת: ברסלב מאירהכרויות22/01/163092 צפיות
סך הכל את/ה לא רוצים להיות לבד... רוצה חיים עם אשה/בעל טובה לשמוח בחיים נכון ?! זה למה את חושב שאם תגרה את נפשך בסרטים כחולים סרטי סקס ועירום - אתה חושב שזה ישחרר לך את הלחץ ? דמיונות אתה הולך לבזבז את מיטב בכוחות שלך והקדושה שלך על דמיונות ובסוף תשאר לבד רטוב ובודד מתוסכל ועצוב !!! איך יוצאים מזה ??????

מאת: בובו נגן הסקסופוןהכרויות02/11/153021 צפיות
יש אינספור אתרי הכרויות באינטרנט - אתרי הכרויות למטרץ סקס וסטוצים, לדתיים, לאנשי הייטק, לגיל הזהב, לצעירים, לחיפוש שוגר דדי ועוד רבים ומגוונים אחרים. ההבדל העיקרי בין כל האתרים מתחלק למעשה לשניים: אתרים חינם ואתרים בתשלום...

מאת: אוריה בן מנחםהכרויות22/06/153166 צפיות
רבים מאיתנו עושים זאת כיוון שהדבר מוסיף לריגוש שבמערכת היחסים, ויש היאמרו כי אלמנט של אהבה אסורה רק מגביר את החשק והאהבה בין בני הזוג ואף מעצים את הקשר ביניהם, במיוחד כאשר על דבר הקשר להשאר בתור סוד ולא לצאת לאוויר העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica