חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הום סטיילינג – ללמוד לעצב

מאת: לין לויסטיילינג26/07/2012970 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הום סטיילינג הוא ללא ספק אחד התחומים הפופולאריים ביותר בשדה העיצוב. יותר ויותר אנשים מבינים כיום כי מדובר בתחום שכיף ללמוד אותו, והוא מושך אליו לא מעט בעלי מקצוע מתחומים קרובים כגון מעצבים גרפיים, אמנים או סתם אנשים שיש להם כשרון אסתטי בלתי מנוצל. ישנם מסלולים רבים ללימוד המקצוע, החל ממסלולים מסודרים במוסדות לימוד ועד לאתרי אינטרנט רבים מן הארץ והעולם בהם אפשר למצוא שפע של טיפים והדרכות בנושא. כל מה שצריך מלבד כשרון הוא נכונות ומוטיבציה להיכנס לתחום, ומשם הדרך כבר פתוחה ללימוד מקצוע מכניס ומהנה שיכול להתאים לרבים, הן כמקצוע ראשי והן כאפשרות להשלמת הכנסה.

כדי להתמחות בהום סטיילינג יש להכיר את היסודות העיצוביים הרלוונטיים. הום סטיילינג, בשונה מעיצוב גרפי, דורש התייחסות לא רק להיבט החזותי הדו מימדי אלא גם לחלל תלת מימדי מורכב. עיצוב של חלל מבוסס הן על היכולת לדעת כיצד חלוקה נכונה של החלל תוציא ממנו את המקסימום, והן על הבנה של חומרים, צבעים וכדומה. לדוגמא, בחירת הריהוט היא אחת מן המיומנויות העיקריות בהום סטיילנג. על פרטי הריהוט השונים להשתלב זה בזה בצורה הרמונית מבחינת הצורות השולטות בהם, הטקסטורות שמאפיינות אותם וסקאלת הצבעים שהם מרכיבים ביחד. לשם כך חשוב לכל מי שמתכוון להתמחות בתחום, להכיר את החומרים השונים מהם מורכבים רהיטים ואת המאפיינים הייחודיים שלהם. בנוסף הום סטיילינג דורש גם יכולת הבנה של תיאוריות מתחום הצבע (כגון הבנת היחסים בין צבעים משלימים או שילובי צבעים).

הום סטיילינג איכותי דורש דייקנות וירידה לפרטים. לא מספיק לבחור את הריהוט, הדקורציה וצבעי הקירות אלא יש צורך לבחון כיצד מושפעים כל אלו מגורמים אחרים. לדוגמא, לנושא התאורה יש מקום מרכזי בעיצוב, כיוון שהתאורה משפיעה באופן מהותי על האופן שבו תופסת העין את הצבעוניות השלטת בחדר ואת התחושה הכללית הנוצרת בחלל. שימוש נבון בתאורה טבעית או מלאכותית הכרחי כדי שהאווירה שתיווצר בחדר תהיה תואמת לתפקיד הספציפי של החדר, כגון חדר שינה, סלון וכדומה כאשר לכל חדר יש צורך לבחור תאורה אחרת.

 



תגיות המאמר: הום סטיילינג


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לין לוי

מאת: לין לויעיצוב פנים17/10/121004 צפיות
לפעמים בחיים, טעויות קטנות עלולות להחריב החלטות גדולות. רכשתם דירה מהממת, החלטתם לחסוך בעיצוב הפנים, ומראה הדירה שלכם הפך באורח פלא ממרהיב ללא מלהיב. אז בואו נדבר קצת על עיצוב פנים.

מאת: לין לויאורטופדיה ופיזותרפיה22/08/121081 צפיות
למרבה הצער רבים הם האנשים אשר זקוקים להתנייד ממקום למקום באמצעות כסא גלגלים. אותו הכסא מהווה זוג רגלים לכל דבר ותורם רבות לאיכות החיים של אוכלוסיית הנכים השונים

מאת: לין לויכירופרקטיקה22/08/128719 צפיות
עצב-שריר-עצם, אלה הם אותם האמצעים אשר משמשים אותנו לנוע במרחב ולבצע פעולות שונות אך מאחר והם נוטים להישחק אנו פעמים רבות מוצאים עצמינו סובלים מכאבים ומהגבלות שונות בתפקוד...

מאת: לין לויעיצוב פנים22/08/12917 צפיות
כל מי שניחן בכישרון אסתטי ובראיה מרחבית טובה יכול להיות מועמד לא רע לעבודה בעיצוב פנים, אך בין הכישרון ההתחלתי לבין העיסוק הפרקטי בתחום מפריד הצורך בלימוד יסודי של מיומנויות///

מאת: לין לויעיצוב פנים26/07/121183 צפיות
בדרך כלל אנחנו לא מודעים להשפעה שיש לסביבה הפיזית בה אנחנו נמצאים על התחושות שלנו, אך למעשה מדובר בהשפעה עצומה ובלתי פוסקת.

מאת: לין לויאדריכלות28/11/111116 צפיות
יותר יותר מעצבי פנים ישראליים מסיימים את לימודיהם במכללות השונות והתוצאה הישירה הנובעת מכך, היא שהזמנת מעצב פנים הביתה כבר ממש לא נחשבת תופעה נדירה. מדוע לשכור את שירותיו של מעצב פנים וכיצד הוא יכול לעזור לכם?

מאת: לין לויאבטחת הבית25/10/11973 צפיות
מנעולן הינו איש מקצוע אשר עובד בתחום מרתק, דינמי ומתחדש, מה שמוכיח זאת הוא הצורך שלו להיות זמין עבור מגוון לקוחותיו המזדמנים גם בשעות שאינן שגרתיות. בשורות הבאות נכיר קצת יותר מקרוב את המנעולן ומהם השירותים הנפוצים והמיוחדים יותר אשר הוא מספק.

מאמרים נוספים בנושא סטיילינג

מאת: SEOMANסטיילינג16/05/161700 צפיות
עולם העיצוב השתכלל בשנים האחרונות אך דווקא לאחרונה החלו לשים דגש על המראה הטבעי שיחליף את האווירה היוקרתית שאנשים כל כך אהבו. הטרנד החדש שמשתלב עם עולם העיצוב והסטיילינג עשוי להפתיע אתכם לחלוטין.

מאת: אודי ביגסטיילינג21/03/152943 צפיות
ילדים זקוקים לביטחון. הם משוועים לו. אחד הדברים המקנים ביטחון הוא קביעות. הידיעה והתחושה כי דברים מוכרים ואהובים נמצאים תמיד במקום. אלמנט נוסף החשוב להקניית הביטחון הוא תחושת הילד כי יש לו חופש בחירה ובתוך כך שליטה על דברים. מכאן נובעת החשיבות לאפשר לילד לבחור, בין השאר, את השטיח המועדף אליו לחדר. מגוון עשיר של שטיחים לחדרי ילדים מעמיד את הילדים בפני שפע אפשרויות. שטיח לחדר ילדים הוא חלק בלתי נפרד מהפיכתו למתחם מוגן ושקט.

מאת: אודי ביגסטיילינג21/03/152385 צפיות
אין ספק כי שטיחים לסלון הם פריט עיצובי בולט ומרכזי בכל בית. הסלון מהווה את מתחם הכינוס והאירוח העיקרי והמרכזי בבית. טבעי שמושקע בו מאמץ עיצובי ובחירה מוקפדת של כל אחד מהפריטים בו. היצע מגוון ועשיר של סוגים, דגמים, צורות, גדלים, טקסטורות, צבעים ושילוביהם, אופני אריגות שונים הופכים את הבחירה לקלה מצד אחד וקשה מצד שני: העושר לא תמיד שמור לטובה, לא אחת הוא מערים קושי על הבוחרים הניצבים מול מבחר איכותי ומשובח של שטיחים.

מאת: לירןסטיילינג31/12/141748 צפיות
מחפשים אחר מוצרי זכוכית מרשימים לבית? מוצרי הזכוכית המרשימים בעיצובו של עופר שבירו ישדרגו את הבית- על כך במאמר הבא.

מאת: אודי ביגסטיילינג06/12/141893 צפיות
אם אתם אנשים שאוהבים סדר, אתם בוודאי יודעים כמה אי סדר עלול להשפיע לרעה על מצב הרוח והאווירה הכללית בבית. בית חייב להיות מקום מסודר יחסית, בו יש מקומות קבועים לכל החפצים ואנו יודעים איפה נמצא כל דבר אשר אנחנו מחפשים. סדר בבית הוא דבר חשוב מאוד ויכול לשנות את האווירה בבית לגמרי. למשל בבית מבולגן בו מצוי אי סדר, עלולים בני הבית להגיע למצב של חוסר שקט, חוסר ריכוז, עצבנות, חוסר יכולת ללמוד וכן הלאה. ולהפך- כאשר הבית מסודר נוכל למצוא שלוות נפש ורוגע וכן יכולת לימודית יותר טובה.

מאת: שני אוחנהסטיילינג24/10/142548 צפיות
חושבים על שיפוץ? תחשבו שוב. הכירו את המונח החדש בתחום העיצוב – הום סטיילינג, אשר מאפשר לשנות את מראה הבית וחדשו רק באמצעות הזזת אובייקטים בחלל ללא עבודות קבלן ושינוי הסגנון כולל התאמת הצבעוניות, הריהוט, הוילונות והשטיחים.

מאת: שני אוחנהסטיילינג24/10/142513 צפיות
חושבים על שיפוץ? תחשבו שוב. הכירו את המונח החדש בתחום העיצוב – הום סטיילינג, אשר מאפשר לשנות את מראה הבית וחדשו רק באמצעות הזזת אובייקטים בחלל ללא עבודות קבלן ושינוי הסגנון כולל התאמת הצבעוניות, הריהוט, הוילונות והשטיחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica