חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מנעולן לכל עניין

מאת: לין לויאבטחת הבית25/10/2011972 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מנעולן – שירותי המנעולנות הנפוצים
מנעולן הינו איש מקצוע אשר עובד בתחום מרתק, דינמי ומתחדש, מה שמוכיח זאת הוא הצורך שלו להיות זמין עבור מגוון לקוחותיו המזדמנים גם בשעות שאינן שגרתיות. בשורות הבאות נכיר קצת יותר מקרוב את המנעולן ומהם השירותים הנפוצים והמיוחדים יותר אשר הוא מספק.

מיהו המנעולן?
קשה מאוד לשים את האצבע על הרגע בו אדם מחליט יום אחד שברצונו להיות מנעולן. ייתכן כי מדובר בחשיפה מוקדמת למקצוע חיוני זה אך בהחלט ייתכן כי קיימת משיכה טבעית של האנשים האלה להבין כיצד פועלים מנעולים שונים וכיצד לנטרל אותם במקרה הצורך. המנעולן הינו אדם אשר עבר קורס מנעולנות מקצועי בהצלחה וקיבל את אישור המשטרה לעסוק במקצוע זה כחוק ומשלם את האגרה המתחייבת מדי שנה. כמו כל בעל מקצוע חופשי מעין זה, ישנם מנעולנים כאלה ואחרים אשר מוצלחים יותר או פחות, עובדה אשר תלויה לא רק במידת ההצלחה של המנעולן לבצע את משימתו אלא גם ביכולתו להגיע בזמן קצר מרגע הקריאה כמו גם בהצלחתו למנוע נזק נוסף שלא מתחייב כתוצאה מפעולה ספציפית (נזק לרכב, משקופי הבית וכו').

מהם תחומי הפעולה של המנעולן
באופן עקרוני, כל מנעולן בוחר במה הוא מתמחה ואילו שירותי מנעולנות הוא מספק. בעוד שישנם מנעולנים אשר יסתפקו אך ורק בפריצה של מנעולים ישנם כאלה אשר ירחיבו את היקף פעולתם גם לתחומים הבאים :
• פריצת מנעולים – מנעולי רכב, כספות, דלתות ביטחון, דלתות כניסה לבנינים ולדירות, מחסנים, מנעולי אבטחה (שרשראות) וכו'.
• התקנת דלתות – וכוונון מנגנוני הנעילה בצורה הטובה ביותר.
• שיכפול מפתחות – גם למפתחות מורכבים בעלי קוד כגון מפתחות לרכב, מפתחות לכספות ועוד.
• החלפת מנגנוני נעילה (צילינדרים) – לכל צורך שהוא.
• ביקורת איכות – עבור נעילות המחייבות כן כגון דלתות וחלונות חדרי ביטחון, מקלטים ועוד.

ישנם מנעולנים אשר אף הרחיבו את תחום פעולתם עוד יותר ועוסקים במתן פתרונות מיגון שונים כגון דלתות מתוחכמות ואמצעי אבטחה נוספים כגון התקנת מצלמות אבטחה.

אז אם אתם זקוקים לשירותיו של מנעולן הקרוב לאזור מגוריכם, דעו לכם כי במידה והוא פועל באישור המשטרה, אתם בידיים טובות, מיומנות ומקצועיות.

 



תגיות המאמר: מנעולן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לין לוי

מאת: לין לויעיצוב פנים17/10/121004 צפיות
לפעמים בחיים, טעויות קטנות עלולות להחריב החלטות גדולות. רכשתם דירה מהממת, החלטתם לחסוך בעיצוב הפנים, ומראה הדירה שלכם הפך באורח פלא ממרהיב ללא מלהיב. אז בואו נדבר קצת על עיצוב פנים.

מאת: לין לויאורטופדיה ופיזותרפיה22/08/121080 צפיות
למרבה הצער רבים הם האנשים אשר זקוקים להתנייד ממקום למקום באמצעות כסא גלגלים. אותו הכסא מהווה זוג רגלים לכל דבר ותורם רבות לאיכות החיים של אוכלוסיית הנכים השונים

מאת: לין לויכירופרקטיקה22/08/128718 צפיות
עצב-שריר-עצם, אלה הם אותם האמצעים אשר משמשים אותנו לנוע במרחב ולבצע פעולות שונות אך מאחר והם נוטים להישחק אנו פעמים רבות מוצאים עצמינו סובלים מכאבים ומהגבלות שונות בתפקוד...

מאת: לין לויעיצוב פנים22/08/12917 צפיות
כל מי שניחן בכישרון אסתטי ובראיה מרחבית טובה יכול להיות מועמד לא רע לעבודה בעיצוב פנים, אך בין הכישרון ההתחלתי לבין העיסוק הפרקטי בתחום מפריד הצורך בלימוד יסודי של מיומנויות///

מאת: לין לויסטיילינג26/07/12970 צפיות
הום סטיילינג הוא ללא ספק אחד התחומים הפופולאריים ביותר בשדה העיצוב. יותר ויותר אנשים מבינים כיום כי מדובר בתחום שכיף ללמוד אותו, והוא מושך אליו לא מעט בעלי מקצוע מתחומים קרובים כגון מעצבים גרפיים, אמנים או סתם אנשים שיש להם כשרון אסתטי בלתי מנוצל.

מאת: לין לויעיצוב פנים26/07/121183 צפיות
בדרך כלל אנחנו לא מודעים להשפעה שיש לסביבה הפיזית בה אנחנו נמצאים על התחושות שלנו, אך למעשה מדובר בהשפעה עצומה ובלתי פוסקת.

מאת: לין לויאדריכלות28/11/111116 צפיות
יותר יותר מעצבי פנים ישראליים מסיימים את לימודיהם במכללות השונות והתוצאה הישירה הנובעת מכך, היא שהזמנת מעצב פנים הביתה כבר ממש לא נחשבת תופעה נדירה. מדוע לשכור את שירותיו של מעצב פנים וכיצד הוא יכול לעזור לכם?

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201621 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201317 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201189 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191540 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191966 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181797 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181444 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica