חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מעצבי פנים בשפע

מאת: לין לויאדריכלות28/11/20111115 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יותר יותר מעצבי פנים ישראליים מסיימים את לימודיהם במכללות השונות והתוצאה הישירה הנובעת מכך, היא שהזמנת מעצב פנים הביתה כבר ממש לא נחשבת תופעה נדירה. מדוע לשכור את שירותיו של מעצב פנים וכיצד הוא יכול לעזור לכם?
כל התשובות בבמאמר הבא:

מעצבים הפכו בשנים האחרונות להכרחיים, הרבה בזכות העובדה שכיום אף אחד מאתנו לא מסתפק בחלל פונקציונאלי בלבד. אם בעבר היינו מורגלים לבתים פרקטיים ונוחים, פעמים רבות על חשבון היופי והאסתטיקה, כיום כולנו מחפשים גם אחרי סגנון, אופנה ויופי. מעצבי פנים מביאים לנו הביתה את הטאצ' המתאים ועוזרים להפוך את החלל ליצירה מרשימה המתאימה לבעליה.

עבודתם מתחילה בהיכרות מעמיקה והבנה של צרכי הלקוח, ומשם הם פונים אל תכנונו של הבית, חלוקת החלל לחדרים, מיקום נקודות חשמל וריהוט, פריסת ריצוף ועוד. כיום עם הטכנולוגיה שהולכת ומשתכללת, המעצב גם יציג בפניכם את התוצאה הסופית בעזרת הדמיות ממוחשבות, כך שתוכלו לטייל בחלל עוד לפני ששילמתם לאיש השיפוצים שלכם...

השפע שנמצא מסביב וריבוי המותגים והמוצרים שיש בחנויות וברשתות הגדולות מותירים רבים מאתנו עם פה פעור ותחושת בלבול. בדרך כלל משפצים ובונים נדרשים להחליט מהר ולקנות מוצרים בקצב מסחרר, החל מכלים סניטרים, דרך מטבח ועד לריהוט. מעצבי פנים עוזרים בכל תהליך הרכישה, מפנים לחנויות מתאימות ועוזרים להתבונן על התמונה הגדולה מבלי לאבד כיוון. הם יעזרו בהתאמת צבעים, בבחירת חומרים ובשילוב טקסטורות. בדרך כלל הם גם ילוו אתכם במהלך השיפוץ או הבניה ויפקחו שבעלי המקצוע עוקבים אחרי התוכניות ועובדים על- פיהן.

כמו בכל תחום, גם בתחום עיצוב הפנים ניסיון ומקצועיות הם חשובים והכרחיים. לפני ששוכרים את שירותיו של המעצב כדאי לראות תיק עבודות, לשאול היכן למד, כמה שנות ניסיון יש לו, לקבל המלצות ולבקר במקומות שאותם עיצב. מעצבי פנים רבים הם בעלי סגנון אישי המלווה אותם בכל הבתים אותם הם מעצבים, במקרה כזה כדאי מאוד שיהיה לכם חיבור לסגנון של המעצב, ובכל אופן רצוי לבחון כבר בפגישה הראשונית האם אתם "משדרים על אותו גל".


 



תגיות המאמר: מעצבי פנים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לין לוי

מאת: לין לויעיצוב פנים17/10/121004 צפיות
לפעמים בחיים, טעויות קטנות עלולות להחריב החלטות גדולות. רכשתם דירה מהממת, החלטתם לחסוך בעיצוב הפנים, ומראה הדירה שלכם הפך באורח פלא ממרהיב ללא מלהיב. אז בואו נדבר קצת על עיצוב פנים.

מאת: לין לויאורטופדיה ופיזותרפיה22/08/121080 צפיות
למרבה הצער רבים הם האנשים אשר זקוקים להתנייד ממקום למקום באמצעות כסא גלגלים. אותו הכסא מהווה זוג רגלים לכל דבר ותורם רבות לאיכות החיים של אוכלוסיית הנכים השונים

מאת: לין לויכירופרקטיקה22/08/128718 צפיות
עצב-שריר-עצם, אלה הם אותם האמצעים אשר משמשים אותנו לנוע במרחב ולבצע פעולות שונות אך מאחר והם נוטים להישחק אנו פעמים רבות מוצאים עצמינו סובלים מכאבים ומהגבלות שונות בתפקוד...

מאת: לין לויעיצוב פנים22/08/12916 צפיות
כל מי שניחן בכישרון אסתטי ובראיה מרחבית טובה יכול להיות מועמד לא רע לעבודה בעיצוב פנים, אך בין הכישרון ההתחלתי לבין העיסוק הפרקטי בתחום מפריד הצורך בלימוד יסודי של מיומנויות///

מאת: לין לויסטיילינג26/07/12970 צפיות
הום סטיילינג הוא ללא ספק אחד התחומים הפופולאריים ביותר בשדה העיצוב. יותר ויותר אנשים מבינים כיום כי מדובר בתחום שכיף ללמוד אותו, והוא מושך אליו לא מעט בעלי מקצוע מתחומים קרובים כגון מעצבים גרפיים, אמנים או סתם אנשים שיש להם כשרון אסתטי בלתי מנוצל.

מאת: לין לויעיצוב פנים26/07/121182 צפיות
בדרך כלל אנחנו לא מודעים להשפעה שיש לסביבה הפיזית בה אנחנו נמצאים על התחושות שלנו, אך למעשה מדובר בהשפעה עצומה ובלתי פוסקת.

מאת: לין לויאבטחת הבית25/10/11972 צפיות
מנעולן הינו איש מקצוע אשר עובד בתחום מרתק, דינמי ומתחדש, מה שמוכיח זאת הוא הצורך שלו להיות זמין עבור מגוון לקוחותיו המזדמנים גם בשעות שאינן שגרתיות. בשורות הבאות נכיר קצת יותר מקרוב את המנעולן ומהם השירותים הנפוצים והמיוחדים יותר אשר הוא מספק.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות

מאת: בנימין קלינגראדריכלות06/10/222213 צפיות
האיש קיבל היתר להנגשת הדירה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף של הבניין. תביעה לצו מניעה שהגישו שכניו בטענה שהבנייה תחסום להם את האור ותפגע בפרטיותם, התקבלה ! המפקח על רישום מקרקעין בחולון קיבל לאחרונה תביעה שהגישו בעלי דירות בבניין בבת ים נגד שכנם. לנתבע שני ילדים הסובלים ממוגבלות והוא קיבל מהוועדה המקומית היתר להרחבת הדירה והתאמתה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף הצמוד לדירת התובעים. אלא

מאת: בנימין קלינגראדריכלות09/04/222722 צפיות
הודבק לך צו הריסה מינהלי על הנכס ואולי מצאת אותו זרוק בחצר. אסכם כאן מה שחשוב לדעת על צו הריסה מנהליוהכי חשוב זכרו שעליכם לפעול מהר בכדי לנסות לעקבו או לבטלו. לנו במשרד בנימין קלינגר נסיון מוכח של שנים בנושאי הסדרת עברות בניה וביטול צווי הריסה. צו הריסה מנהלי הוא אחד מהצעדים הקיצוניים ביותר שנוקטת רשות מקומית כלפי תושביה. צו כזה כולל בתוכו לוח זמנים צפוף במיוחד, ועל כן חשוב לפעול כנגדו במהירות האפשרית,תוך מקצועיות ומומחיות, כי הזמן לרעתכם. דרוש יידע נסיון ויצירתיות בהרבה מקרים. מהו צו הריסה מנהלי? ככלל, צו הריסה הוא הוראה של אחד מגופי השלטון להרוס מבנה. צו הריסה מנהלי הוא הוראה כזאת שניתנת על ידי וועדת התכנון והבנייה המקומית, מהנדס הוועדה, או ראש יחידת האכיפה, מכוח סעיף 221 לחוק התכנון והבנייה, תשכ"ה-1965 (להלן: חוק התכנון והבנייה).

מאת: בנימין קלינגראדריכלות30/03/222695 צפיות
קבלת תיק מידע היא שלב הכרחי בהגשת בקשה להיתר. לאחר קבלת תיק מידע, על מבקש ההיתר להתחיל בהכנת הבקשה להיתר עם עורך הבקשה (האדריכל), על בסיס תיק המידע שנמסר לו. תיק המידע כולל, בין היתר, פירוט של גורמים מאשרים ומועד אישורם, ורשימה של מוצגים נדרשים והשלב הנדרש להגשתם. על עורך הבקשה לעמוד בכל הדרישות המהוות תנאי לפתיחת הבקשה.

מאת: tiloniאדריכלות08/02/222821 צפיות
אם בעבר מיגון חלונות, בין אם זה מיגון חלונות לממד ובין אם מיגון חלונות לרכב היו דברים מאוד יקרים, הרי שהיום אתם יכולים למצוא את אותה האיכות במחירים הרבה יותר משתלמים. מיגון חלונות הוא מה שאנחנו עושים בכל יום מחדש ואנחנו נשמח לספר לכם את מה שאתם צריכים לדעת.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות18/07/213592 צפיות
פסק דין חדש של בית המשפט העליון קובע כי מועד החבות בהיטל ההשבחה בגין בניה שבוצעה בחריגה, הוא המועד בו ניתן היתר בניה ולא המועד בו הקים בעל הנכס את הבניה בגינה הוטל התשלום. המדובר במקרה בו התירה התב"ע (תכנית בניין עיר) את הבניה, אך היא בוצעה ללא היתר בניה ורק בחלוף זמן הוצא היתר להתרת הבניה הלא חוקית.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות11/05/213838 צפיות
בית המשפט העליון הכריע: מי באמת זכאי להתנגד לבקשה למתן היתר בנייה? וכך נפסק: מי שאינו בעל זכות במקרקעין, אינו זכאי להגיש התנגדות לבקשה להיתר "התנגדות" הינה הליך תכנוני-משפטי, במסגרתו דן מוסד התכנון הרלוונטי בטענות המתנגד כנגד הליך תכנוני המצוי בתחום סמכותו של מוסד התכנון. יצוין, כי זכות ההתנגדות והכללים לה, אינם אחידים לכל הליכי התכנון, והוראות חוק התכנון והבנייה יצרו הבחנה בין "התנגדות לתוכנית" לבין "התנגדות להיתר בנייה".

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212182 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica