חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חופשת צימרים בישראל

מאת: מיכל הרץצימרים04/10/2009889 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

"לקחת פסק זמן ולא לחשוב, לשבת מול הים ולא לדאוג, לתת לראש לנוח מהפיצוצים, לתת ללב לנוח מהלחצים, אולי זה רק משבר קטן וזה חולף, אולי פשוט אני נהייתי קצת עייף" (אריק איינשטיין)

"עמדתי מול פינת הקפה שבעבודה," מספר מ', בן 35, רמת גן, "לקחתי עוד כוס קלקר חד פעמית, מילאתי מים בקומקום, שמתי כפית מהקפה מהסוג הזול שמחזיקים אצלנו. ופתאום הכתה בי תמונה: אני ואשתי, יושבים לארוחת בוקר כפרית, דשנה ומפנקת. באותו הרגע הבנתי: אני זקוק לצימר."

ג' מחיפה מספרת סיפור דומה: "השעה כבר שש אחר הצהריים, ואני עוד במשרד, מנסה לסיים איזה פרויקט דחוף. על שומר המסך שלי רצות תמונות נוף, הסטנדרטיות שבאות עם המחשב. פתאום אני מוצאת את עצמי בוהה בהן, חושבת על זה שהתמונות מהחופשה האחרונה שלי כבר העלו אבק. תהיתי מתי בפעם האחרונה ראיתי קצת ירוק בעיניים ולא הצלחתי להיזכר."

"זה היה יום ראשון," מספרת א', 42, כפר סבא, "אני בנסיעה והפלאפון שלי מפסיק לצלצל. כל היום: הלקוחות, הילדים, הגננת, השכנה, הבוס, הבוס ועוד פעם הבוס. הראש שלי פועם בכאב, המחשבה היחידה שיש לי בראש היא איך אחזיק מעמד עד סוף השבוע. ואז אני שומעת ברדיו את אריק איינשטיין שר את 'לקחת פסק זמן'. ניתקתי את השיחה, כיביתי את המכשיר והתחלתי לשיר עם הרדיו. הרגשתי שצימר בצפון זה בדיוק, אבל בדיוק, מה שאני צריכה עכשיו."

ר', סטודנט תל אביבי בן 24, קם ועשה מעשה: "שמעתי על הרבה אנשים שעשו את זה, אז אמרתי לחברה שלי 'יאללה, נוסעים לצימר'. לקחתי את הלאפטופ לספה והתחלתי לעשות קצת עבודת שטח. כשסיימתי נעלתי את המחשב הנייד בארון והחלטתי לא לראות אותו יותר. לפחות עד סוף סוף-השבוע שאנחנו מתכננים."

אם סיפוריהם של מ', ג', א' ור' עוררו בכם הזדהות עמוקה, אם גם אתם חולמים על קפה בטבע, עצים מוריקים, אוויר צלול ואווירה שקטה – אתם זקוקים, ללא ספק, לחופשה קצרה. ואין כמו צימר חידוש כוחות, למילוי מצברים ולהירגעות ממרוץ החיים.

צימרים - מקורות

צימר - "חדר" בתרגום מילולי מגרמנית - הוא כבר מזמן לא רק ביתן המושכר לצרכי נופש. במהלך העשור האחרון חלה עלייה משמעותית בענף ורבים מעדיפים בקתת עץ פרטית על פני חדר במלון. במקום לפגוש את כל העולם ואשתו, בצימר שכוח-אל תפגוש רק את הנוף; במקום לתקשר עם פקידת הקבלה של המלון, בצימר תזכה להיכרות אישית עם הבעלים עצמם; במקום ארוחת בוקר בחדר אוכל הומה אדם, הארוחה הכפרית תוגש עד לפתח הבקתה שלך. נראה כי האינטימיות, הפרטיות המובטחת, האבזור המושקע והאטרקציות המיוחדות הפכו את הצימר להרבה יותר מ"חדר".

האפשרויות כמעט בלתי מוגבלות. החל מהמיקום הגיאוגרפי של הצימר - תוכלו לבחור בין חופי הים התיכון והכנרת, בין פסגות הרים ומורדות העמק, בין בקתה טובלת בירק לשלווה מדברית - וכלה בשלל הפינוקים והתוספות המיוחדות שמציעים בעלי הצימר. איך תעדיפו את הג'קוזי שלכם? עגול או מרובע? תרצו נרות, יין, קטורת ושמנים? ומה לגבי אח מבוערת? חלוק אישי? מערכת קולנוע ביתי? סלסלת עוגיות ופירות טריים? מרפסת עם נוף? גן פורח? עשבי תבלין? ערסלים? פינות ישיבה? אולי תבדקו גם טיפולים הוליסטיים ועיסויים בהזמנה אישית? ומה דעתכם על כרטיסים מוזלים לפארק מים, לטיולי ג'יפים או לרכיבה על סוסים...?

ובכלל, למילה "צימרים" יש 12,000 תוצאות בגוגל. אז למה שלא תנסו אחת?

צימרים האם זאת המצאה ישראלית

צימרים בצפון.. מה בדיוק מתכוונים כאשר מדברים על צימרים בצפון? היכן מתחיל הצפון והיכן הוא נגמר? האם רמת הגולן נכללת באזור הצפון? כאשר אנחנו מדברים על צימרים בצפון, אנחנו מתכונים לצימרים הנמצאים מחדרה צפונה לרבות צימרים שנמצאים ברמת הגולן. נדמה כי כל עניין הצימרים התחיל להתפתח פה, אצלנו בישראל בצפון. למעשה אין מדובר בהמצאה או הברקה ישראלית, אלא ברעיון שמומש כבר שנים רבות קודם לכן באירופה המערבית. רעיון הצימרים החל כאשר בעלי בתים גדולים או אף אחוזות רצו לעלות את הכנסתם הפנויה והתחילו לארח משפחות לתקופה קצרה בחדרים פנויים שהיו בראשותם. בדרך כלל היה מדובר בחדרים שהיו נמצאים לא ממש בתוך בית המשפחה, אלא בסמוך לבית המשפחה. הצימרים הראשונים בודאי לא היו מכונים צימרים, אלא קרויים השכרה לזמן מוגבל. בלי משפחות חיפשו פתרונות זולים יותר לחופשתם השנתית. חופשה שתתאפשר גם לבני המעמד הבינוני שלא יכול להרשות לעצמו חופשה בבתי מלון מידי שנה ומצד שני בעלי הבתים הגדולים או בעלי האחוזות שהיו בראשותם חדרים בהם לא היה שימוש ורצו להגדיל את הכנסתם.
אם כך צימרים התחילו למעשה כפתרון לשני צדדים: מעמד בינוני שחיפש חופשה לא יקרה ובעלי בתים גדולים שרצו להגדיל את הכנסתם. הצורך בצימרים נבע גם מסיבה נוספת ומהותית מאוד.
לא ניתן למצוא מלונות בהן ניתן ללון בכל אזור. במיוחד באזורים כפריים לא תמיד ניתן למצוא בית מלון ברדיוס סביר מהמקום בו רוצים ללון. לא בכל אזוא כפרי כדאי להשקיע בבית מלון. עלות הקמת בית מלון עם כל הכרוך בבניה ובאישורים הנדרשים יקרה ואין לה תמיד הצדקה כלכלית במיוחד בישובים כפרים ומרוחקים בהם הביקוש קטן יחסית ומתרכז במיוחד בחודשי הקיץ או בתקופת החגים. צימרים באו לענות על בעיה זאת, אזורים מרוחקים בדרך כלל שלא משתלם להקים בהם בתי מלון והנופשים מגיעים לשם בעונות מאוד ספציפיות. תחזוק בית מלון בתקופה שאין בו לנים יקרה מאוד. לא ניתן לפטר את כל העובדים בתקופות המתות ואז להחזיר אותם לעבודה בתקופות השיא וצימרים נתנו לבעיה זו פתרון. בעלי הצימרים אינם מתפרנסים בדרך כלל רק מהצימרים, אלא הצימר מהווה מקור הכנסה נוסף לבעל הצימר. כמו כן תחזוקה של צימרים בתקופה שהצימרים ריקים אינה יקרה מאוד שכן ממילא בעל הצימר מחזיק באדמה ובחדרים שמשמשים כצימר. לכן גם בתקופה בה הצימרים כמעט וריקים אין העמסה משמעותית מבחינה כספית על בעל הצימר

 

פורטל צימרים קופונופש ופורטל צימרים יוקרתיים שאפו מקודמים ע"י אקטיביטקקידום אתרים מקצועי.

 



תגיות המאמר: צימרים, חופשה, דיל, קופונופש


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל צימרים קופונופש ופורטל צימרים יוקרתיים שאפו מקודמים ע"י אקטיביטק קידום אתרים מקצועי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל הרץ

מאת: מיכל הרץרפואה17/10/10994 צפיות
בימינו תהליך הלידה מלווה בעלויות רבות הכרוכות בבדיקות שונות. לא קל לזוג הורים לעמוד בכל ההוצאות הכרוכות בתהליך הלידה וגם בשלבים לאחריו. לכן כל הוצאה נוספת הופכת לשיקול של כדאיות כלכלית. אחת מהדילמות הניצבות בפני הורים היא האם לשמר דם טבורי

מאת: מיכל הרץעסקים - כללי19/08/101111 צפיות
ישנן כיום מגוון של חברות הובלות המציעות מלבד שירותי הובלה בכל רחבי הארץ, גם שירותים נלווים, כדוגמת: אריזה של הציוד ופירוק רהיטים והרכבתם מחדש. עם זאת, תחום ההובלות בארץ איננו נמצא תחת פיקוח, ומסיבה זו, ניתן למצוא הבדלים רבים בין חברות הובלות שונות, הן מבחינת עלויות של הובלות והן מבחינת השירות והמקצועיות.

מאת: מיכל הרץתחבורה ורכב - כללי05/08/10935 צפיות
מחירי הובלות נעים בטווח מאד רחב. עלויות של הובלות הן נגזרת של מספר פרמטרים שכל חברת הובלות משקללת אותם במסגרת הצעת המחיר שהיא נותנת ללקוחותיה הפוטנציאלים. חשוב להדגיש שאין עלות קבועה עבור הובלות. אם אתם מבצעים סקר שוק בענף ההובלות תגלו שעבור תכולת הדירה שלכם תוכלו לקבל הצעות מחיר שונות לחלוטין בין חברה וחברה. שוק ההובלות הוא שוק פרוץ בו פועלים מספר גדול של שחקנים מתחרים. חלק מחברות ההובלה הן חברות שפועלות ללא תעודות מקצועיות.

מאת: מיכל הרץעסקים - כללי21/05/101182 צפיות
אם אתם מתכננים לעבור דירה או משרד, אתם עומדים מול צעד משמעותי ואולי אף מרגש. עם זאת אולי תחושות דאגה מסתננות אל ליבכם. אנשים רבים מחזיקים בדירה או בעסק בתכולה יקרת ערך, בין אם ערך רגשי או כספי, והמחשבה על נזקים שיכולים להיגרם במהלך הובלה מלווה במתח וחשש. כדי לעבור למשכן חדש באופן מוצלח ובראש שקט עליכם לבחור בחברת הובלות אמינה ולמלא את חלקיכם בתהליך המעבר. הסוד להובלות מוצלחות הוא תיאום ושיתוף פעולה בין חברת הובלות מקצועית ובין הלקוח העובר למשכנו החדש.

מאת: מיכל הרץעסקים - כללי01/12/091161 צפיות
לאחרונה עברה הדוגמנית בר רפאלי להתגורר במגדלי YOUהיוקרתיים. בר תשתמש במחסן הפרטי שלה ותשלם עבור שטח האיחסון כחלק מהשכירות בכל חודש. גם אתה יכול....

מאת: מיכל הרץלימודים אקדמאיים29/11/091166 צפיות
האם ניתן לדמיין את עולמנו ללא פלסטיק? האם התפתחותו של העולם המודרני הייתה מגיעה לאן שהגיעה ללא פלסטיק? התשובות לשאלות אלו הן בוודאות "לא". הפלסטיק נמצא בכל מקום בחיינו – במקלדת המחשב, במטבח ואפילו בבגדים. הקלות היחסית בעיבודו ובעיצובו של הפלסטיק תרמה להפצתו והוא משמש היום למגוון רחב של יישומים. קלות ייצורו ועיצובו, משקלו הנמוך ומחירו הזול גרמו לתפוצתו הרחבה ולהתבססות העולם המודרנית על חומר מיוחד זה. בפשטות ניתן לומר שכיום אין כמעט מוצר שלא מכיל פלסטיק. עם השנים חלה האצה בהתפתחות התחום "הנדסת פלסטיקה" ובאופן ישיר - לימודי הנדסת פלסטיקה נעשו למבוקשים יותר.

מאת: מיכל הרץלימודי תעודה ומקצוע25/11/091179 צפיות
תחום אדריכלות עיצוב פנים הוא תחום התמחות בעולם האדריכלות המתמקד בחלוקת החללים הפנימיים במבנה. בעוד אדריכל שלמד לימודי אדריכלות כללית עוסק בתכנון המבנה כגוף כוללני וכיצד הוא מתממשק עם הסביבה, זה שלמד אדריכלות עיצוב פנים עוסק בתכנון החלקים הפנימיים של המבנה, כיצד הם מתקשרים זה לזה וכיצד הם צריכים להראות. אדריכלות עיצוב פנים מתאפיינת בשילוב בין הסתכלות רחבה על התמונה הגדולה - ארגון החללים בתוך הדירה/משרד – לבין ירידה לפרטים הקטנים ביותר כגון סגנון הריהוט, עיצוב התאורה והגימור.

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172099 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171448 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171523 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171489 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171508 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161564 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161596 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica