חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ריסוס נגד פרעושים

מאת: טליה שבתהדברה27/07/2012858 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

העכבר אכל לכם את הגבינה? יש מסיבת ג'וקים בסלון עטלפים שורצים לכם בארגז הרוח מפחדים לצאת לחצר בגלל נחשים אתם חייבים למצוא חברות הדברה!

ריסוס נגד פרעושים זה דבר הכרחי ביותר, מכיוון שלא רק שמעופפים וזוחלים למיניהם מהווים מטרד אסתטי ובכלל לא נעים, הרבה ג'וקים, פרעושים ויתושים עלול לגרום לסכנה של ממש.

מספר דברים בכל הקשור לפרעושים בבית ועוד מזיקים:

- בעל מקצוע מקצועי ואמין, שמשתמש בחומרים תקניים אמור להציע אחריות על עבודתו, כדי שתוכלו לדעת שאתם מכוסים לכל מקרה ושלא תהיו תחת התקפה מחודשת של המזיקים ''החביבים'' עליכם בדיוק בזמן שהצ'ק נפדה.

- חשוב לבקש מאיש השירות שיראה לכם את רשיונו לעסוק בתחום, כדי להיות בטוחים שהוא אכן מוסמך לעבוד עם החומרים המסוכנים.

- לאחר ריסוס בבית או בדירה מותר ורצוי לנקות את רצפה בסמרטוט לח ותו לא, אך אסור בשום אופן לעשות שטיפה כללית, וזאת בשביל שלא לפגוע ביעילות החומרים.

- במידה ואתם מגדלים חיות מחמד, שימו לב לשאול כמה זמן אחרי הריסוס ניתן יהיה להכניס אותן בחזרה הביתה. נוסף על כך בררו אם קיימת אופציה להשתמש בחומרים שאינם מסוכנים לבריאותן.

- מבחינת מכרסמים ויונים, ריסוס והדברה הם גם לא הומאניים וגם לא מועילים, לכן צריך ללכוד אותם ולשחרר במקום אחר. עכברים וחולדות, לשם הדגמה, מסוגלים לגלות נוכחות של רעל ממרחק רב ובקלות ולכן בעלי חיים אלה פשוט נמנעים מלהתקרב לאזור. יונים יכולות להכלא בתוך ארגז הרוח, למות מהחומרים הרעילים ולגרום למפגע בריאותי, שמאוד קשה לטהר.

ומבחינת התמונה הגדולה יותר, סילוק של אחד מבעלי החיים האלו ממרחב המחייה הטבעי יוביל להפרה של האיזון האקולוגי במקום, ולבסוף דווקא לריבוי במזיקים אחרים, כגון נחשים, עקרבים ונדלים, שיתפסו את מקומם בשרשרת המזון.

- הקפידו לבצע הדברה באופן קבוע, עדיף בתחילת עונת הקיץ, בכדי לשמור על בית נקי ממזיקים לחודשים ארוכים.

הנה טיפ קצר- הגיע הזמן להיפטר מה נמלים בגינה ובבית? פשוט מועכים, עלי וענפי רוזמרין. שמים אותם בסיר סגור עם הרבה מים ואז מביאים לרתיחה אחרי שטמפרטורת המים יורדת. מסננים את המים ושופכים את המים איפה שיש נמלים והנמלים לא חוזרות זה יכול להיות מעניין להכין דוחה מזיקים ירוק.

 



תגיות המאמר: פרעושים בבית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טליה שבת

מאת: טליה שבתשיפוצים05/08/121159 צפיות
בתחום האדריכלות? כדאי לכם לברר אצל חברים וקרובי משפחה אם יוכלו להמליץ לכם על מישהו מסויים

מאת: טליה שבתשיפוצים05/08/121025 צפיות
נושאים גם תעודת אינסטלטור מוסמך. אם מתאפשר לכם לקחת טכנאי דודי שמש שגם נושא תעודת אינסטלטור

מאת: טליה שבתשיפוצים05/08/121056 צפיות
במהלך תקופת העבודה גורמים לאנשים רבים להרתע או אף לוותר כליל על שיפוץ המטבח. אולם הנסיון

מאת: טליה שבתניתוחים פלסטיים05/08/121024 צפיות
את התוצאות הניתוח הפלסטי כמה שעות אחרי הסרת התחבושות, חשוב מאוד להתאזר בסבלנות כי

מאת: טליה שבתשיפוצים05/08/121020 צפיות
ופירוק של מחיצות ארעיות וקירות קלים, החלו לתפוס חלק גדול בהרבה בשיפוץ הבית עם הקמת הנמכות

מאת: טליה שבתשיפוצים05/08/124398 צפיות
תיקונים עתידיים או למקרה שבו תרצו להרחיב את השטח המרוצף לאזורים נוספים בבית.

מאת: טליה שבתלימודים אקדמאיים02/08/121340 צפיות
לאחר מכן כאשר יש בידך הרשימה עליך לבחור את המקום בו תרצה ללמוד, בדרך כלל המוסדות האקדמאים עושים

מאמרים נוספים בנושא הדברה

מאת: נט מדיה- בניית אתריםהדברה12/03/191745 צפיות
חברת הדברה תדאג שהבית יהיה נקי מכל האורחים הלא רצויים בין אם מדובר בתיקנים, עכברים או פשפש המיטה. אבל על מנת שאכן כך יקרה חשוב לבחור חברת הדברה מקצועית.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181665 צפיות
הדברת פרעושים בחצר היא חלק בלתי נפרד מכל מבצע הדברה של פרעושים. אל החצר נכנסים בעלי חיים זרים, הם עלולים להיות נשאים של פרעושים. כאשר הפרעושים הנמצאים בחצר יזהו פונדקאי מתאים הם ינתרו לעברו ייטפלו אליו וימצצו את דמו. הפרעושים אוהבים לחיות בסביבה עם תנאי לחות גבוהים הקיימים בדרך כלל בין מצבורי אשפה במחילות ובמאורות של בעלי החיים. חשוב לנקות את החצר ולמנוע תנאים שיזמינו את הפרעושים.

מאת: דוד לוקשביץהדברה22/02/181252 צפיות
פשפשי המיטה כיום בישראל מהווים נזק אדיר ומטרד גדול לאדם. כאשר בסוף יום עבודה אנו שמחים ללכת לישון אין אנו מדמיינים בנפשנו ולא לרגע אחד כי יש לנו שותפים למיטה, מדובר בחרק המתפשט מהר ביותר ואלוף במחבואים, פשפשי המיטה גורמים לנו לגירודים עזים אלרגיות קשות היכולות אף להגיע לבתי חולים. הטיפול בו חייב להתבצע אך ורק על ידי מדביר בעל רישיון והיתר הדברה בפועל אל תתביישו לבקש היתר הדברה.

מאת: דוד לוקשביץהדברה21/02/181372 צפיות
הפשפשים והפרעושים שניהם חרקים שונים לחלוטין אחד ממשנהו, אך עדיין רבים מהאנשים מתבלבלים ביניהם. הפרעושים הם חרקים זעירים ביותר קטנים ואלופי העולם בניתור למרחק, לעומת גודל גופם הזעיר. נדבקים בכוח לפונדקאי. הפשפשים לעומתם מהלכים כרגיל ללא יכולת ניתור לגובה ובעל מראה מאוד תמים ובלתי מזיק, יכולתם להתחבא בסדקים צרים עד שיבוא הטרף. המכנה המשותף בין שניהם הוא הבוקר של אחרי המלווה בעקיצות רבות בכל הגוף, מגדרות ומאוד מכוערות, מהם דרכי ההדברה נגד שניהם.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181379 צפיות
פרעושים הם סוגי חרקים. הפרעושים מונים בקירוב למעלה מאלפיים סוגים, אך בישראל מצויים רק כארבעים סוגים של פרעושים והפרעוש הנפוץ ביותר הוא "פרעוש החתול". הפרעושים אינם טפילים מסוכנים אך הם עלולים לעקוץ ולהטריד,

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181354 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

מאת: דוד לוקשביץהדברה13/02/181271 צפיות
כת הטבע החדשה שמאיימת על ישראל היא גדולה בסכנתה, אבל קטנה מאוד במימדים: נמלת האש האדומה גודלה פחות משני מילימטרים, אך היא מסוכנת לבעלי החיים ומכאיבה לבני האדם. היא התפשטה ברחבי הארץ מצפון ועד דרום, ופתרון לבעיה - אין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica