חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רכישת מטבחים איטלקיים

מאת: טליה שבתשיפוצים05/08/20121055 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד הדברים המספקים בחיינו הוא חידוש הבית. זוהי אפשרות לשנות פריטים מיושנים וכאלה שהתקלקלו ובאותו הזמן לרענן את מראה הבית או הדירה עם זריקת עיצוב מודרני. אבל שיפוצים אומרים עבודה לא פשוטה וכולם יודעים ששיפוץ מטבח הוא השיפוץ הקשה ביותר.

לא מצליחים למצוא מטבחים בסגנון אנגלי? צריכים מידע על מטבח פרובנס? זה המקום להתחיל! פה תמצאו אינפורמציה מועילה לחיפוש ומציאת נגרים ומטבחים.

בשדרוג של מטבח, השינוי הצפוי משמעותי משום שבמרבית המקרים שיפוץ מטבח הוא כוללני ויקר אשר כולל בתוכו החלפת ארונות, משטחי עבודה, גופי תאורה ומוצרי חשמל רבים. חוסר הנוחות והשינוי הרציני בבית במהלך תקופת העבודה גורמים לאנשים רבים להרתע או אף לוותר כליל על שיפוץ המטבח. אולם הנסיון מוכיח לנו שהזמן והכסף המושקעים בפרויקט מסוג זה משתלמים מאוד בסופו של דבר ברמת החזות הכוללת, נוחות השימוש בחלל ואף בשיפור ערכו של הבית.

האופציות המוצעות בשוק מחולקות לשתיים עיקריות- רכישת מטבחים איטלקיים מרשתות גדולות או הזמנה פרטית מנגר. מטבחים המשווקים על ידי רשתות גדולות לרוב נוטים להוית זולים משמעותית מכאלה שנרכשו באופן פרטי, אך בשל אופי ייצורם התעשייתי הם אינם מותאמים למבנה הבית וברוב המקרים הם מורכבים מחומרים פחות איכותיים. מטבח מנגר מבטיח רמה גבוהה של איכות, בזמן התכנון המבחר בין העיצובים והחומרים אינסופי, אבל מדובר בהוצאה גבוהה מאד.

במהלך השנים האחרונות קיימת האפשרות להחליף רק את דלתות ארונות המטבח ובכך לרענן את מראה המטבח תוך חיסכון בהוצאות. אך חשוב לזכור שזהו שיפוץ חזותי בלבד שאינו מסוגל לפתור בעיות כמו ריקבון בחלקים הפנימיים של הארונות או מערכת מים מקולקלת. עיקר העניין הוא בשום אופן לא לוותר על איכות החומרים ולנסות למצוא את האיזון הנכון בין יופי המטבח למידת השימושיות שלו.

אז אם החלטתם להחליף מטבחים תשוו מחירים חפשו המלצות וחוות דעת ותתחדשו תצליחו.

 



תגיות המאמר: מטבחים בסגנון אנגלי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טליה שבת

מאת: טליה שבתשיפוצים05/08/121159 צפיות
בתחום האדריכלות? כדאי לכם לברר אצל חברים וקרובי משפחה אם יוכלו להמליץ לכם על מישהו מסויים

מאת: טליה שבתשיפוצים05/08/121025 צפיות
נושאים גם תעודת אינסטלטור מוסמך. אם מתאפשר לכם לקחת טכנאי דודי שמש שגם נושא תעודת אינסטלטור

מאת: טליה שבתניתוחים פלסטיים05/08/121024 צפיות
את התוצאות הניתוח הפלסטי כמה שעות אחרי הסרת התחבושות, חשוב מאוד להתאזר בסבלנות כי

מאת: טליה שבתשיפוצים05/08/121020 צפיות
ופירוק של מחיצות ארעיות וקירות קלים, החלו לתפוס חלק גדול בהרבה בשיפוץ הבית עם הקמת הנמכות

מאת: טליה שבתשיפוצים05/08/124396 צפיות
תיקונים עתידיים או למקרה שבו תרצו להרחיב את השטח המרוצף לאזורים נוספים בבית.

מאת: טליה שבתלימודים אקדמאיים02/08/121339 צפיות
לאחר מכן כאשר יש בידך הרשימה עליך לבחור את המקום בו תרצה ללמוד, בדרך כלל המוסדות האקדמאים עושים

מאת: טליה שבתקורסים וסדנאות02/08/121039 צפיות
מבחן הפסיכומטרי הוא מכשול לקראת לימודי התואר אבל אתם יכולים!, הציון בבחינה יחד עם ממוצע

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232629 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223294 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211225 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica