חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימרים יוקרתיים למשפחות

מאת: שני מלמודצימרים30/07/20121199 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
צימרים יוקרתיים למשפחות

בתוך מגוון הצימרים הרחב, נדמה כאילו ניצב הפוקוס על צימרים לזוגות, אותם מקדשי אהבה קטנים ובהם מיטה זוגית וג'קוזי. אבל למרות זאת, ראוי להם לאותם צימרים יוקרתיים למשפחות ליהנות מאור הזרקורים.

צימרים יוקרתיים למשפחות מאפשרים למשפחות גדולות האוהבות לנפוש יחדיו, ליהנות מכל היתרונות של צימר יוקרתי ואיכותי, ממגוון אפשרויות לינה להורים ולילדים ומנגישות לאטרקציות, מסלולי טיולים, מרכזי מבקרים, אתרי ספא, אתרי נופש פעיל ומסעדות.

מהם צימרים יוקרתיים למשפחות ?

צימרים יוקרתיים למשפחות הם צימרים המציעים אירוח ברמה הגבוהה ביותר, עם כל הפינוקים ועם כל הפרטים הקטנים. מיזוג אוויר וקמין לחורף, ג'קוזי גדול, חדר רחצה מפואר עם מקלחון ראש גשם גדול, פינת ישיבה עם מסך טלוויזיה גדול בכבלים או בלוויין yes , מכשיר DVD ומערכת קולנוע ביתי, פינת אוכל גדולה ומרווחת ומטבח מאובזר במקרר, מיקרוגל, כיריים לבישול, טוסטר, מכונת אספרסו, בר מים מינרלים, פינת שתייה חמה וקומקום חשמלי.

ייחודם של צימרים יוקרתיים למשפחות, הוא בגודל ובחלוקה לאפשרויות לינה מגוונות. משפחות הבאות להתארח במגוון צימרים יוקרתיים למשפחות, יגלו בהם חדר שינה פרטי להורים, מרוהט במיטה זוגית, חדר ילדים אחד או יותר, פינת ישיבה בסלון הנפתחת למיטה זוגית, גלריה מרווחת לשינה ואפילו, שני צימרים נפרדים המחוברים ביניהם בדלת מקשרת.

חצרות צימרים יוקרתיים למשפחות:

משפחה היא תמיד מאגר בלתי נדלה של אנרגיות ואדרנלין גבוה. לפיכך, יכילו חצרות צימרים יוקרתיים למשפחות גינה גדולה ומטופחת עם עצי פרי ונוי, דשא גדול שאפשר תמיד להשתולל עליו, בריכת שחייה מוקפת מיטות שיזוף וכיסאות נוח, פינת ברביקיו הכרחית, פינות ישיבה מוצלות ולעיתים גם שולחנות משחק כגון כדורגל, פינג פונג וביליארד.

ומה עם ארוחות ?

לרוב כוללת חופשה במבחר צימרים יוקרתיים למשפחות, ארוחת בוקר בהזמנה ובתיאום מראש. אך צימרים יוקרתיים למשפחות מאובזרים כך שמטבחיהם יכילו את כל המכשור הנדרש להכנה ולבישול של ארוחות. ישם צימרים יוקרתיים למשפחות המציעים ארוחות צהרים וערב, ארוחות שף וקייטרינג.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שני מלמוד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שני מלמוד

מאת: שני מלמודצימרים26/08/12870 צפיות
הנופש הישראלי שחזר מיותר מנופש אחד בחו"ל, הביא עימו דרישות גבוהות במיוחד לחופשה. אם מבחינת איכות ואם מבחינת שירות.

מאת: שני מלמודצימרים12/08/12757 צפיות
הדרך אל החופשה המושלמת, עוברת דרך התפיסה הגורסת שזה הזמן שלכם. עבדתם קשה על מנת להגיע אליה, אל החופשה, ועתה, כשהיא נמצאת בפתח, אתם מתכננים ליהנות מכל רגע ומהאיכות הגבוהה ביותר שהיא יכולה להציע.

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172092 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171444 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171516 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171480 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171503 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161558 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161590 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica