חפש מאמרים:
שלום אורח
10.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שתלים ביום אחד

מאת: ד"ר שלמה בירשאןבריאות השן01/08/2012873 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מחסור של שיניים בפה יכול לגרום נזק עצום לפה שלך בטווח הארוך, אך מעבר לפן הבריאותי שלא יאחר להגיע אם יש לך מחסור בשיניים, זה סך הכל עניין של שנה שנתיים עד שתתחיל לסבול ממחלות שונות בפה, הפן החברתי גם הוא משפיע, על אנשים ללא שינים יש סטיגמות רבות ומגוונות, בדרך כלל מחסור בשיניים מזוהה עם זקנה ואז כמובן זה נסלח, אך אם אתה בחור צעיר הסטיגמות על השיניים רבות יותר.  שתלים ביום אחד יכולים לגאול אותך מייסורים רבים ולהעניק לך ביטחון רב.

מבחינת הבריאות – מפרק הלסת

מחסור של שינים בפה בטווח הארוך עלול לגרום לנו לנזקים בלתי הפיכים, לא רק דלקות חניכים שיכולות לגרום לשיניים לנשור, אלא אנו מדברים על בעיות במפרק הלסת, כאבים עזים ותזוזת הפה, במקרה שהגענו למצב כזה, שתלים כבר לא יהוו תשובה עבורנו, אנו נהיה חייבים לעבור שיקום פה, ניתוחים רבים ותרגילי פיזיותרפיה רבים וממושכים. השתלת שיניים ביום אחד יכולה למנוע מאתנו את הסבל העתידי הזה. שבהחלט גורם לכאב רב.

מסת העצם

כאשר עברנו עקירה או שאיבדנו שיניים בדרך אחרת למשל ממחלות חניכיים שונות, עם אובדן השן מתחיל תהליך שנקרא התמוססות עצם הלסת. תהליך זה מהיר מאוד וגורם לסבל רב, לא רק מבחינת האסטטיות ועיוות הפה, אלא גם כאבים עזים המלווים בדלקות ברוב הזמן. רופא שיניים ממליץ שאדם אשר איבד את שיניו ולא משנה הסיבה, להתחיל מיד בטיפולים לשיקום הפה ולהשתלות שינים שיכולים למנוע כאב וסבל רב בעתיד.

השתלה ביום אחד

בעבר השתלות שינים היו תהליך ארוך וממושך, קליטת השתלים בפה המטופל הייתה לוקחת בין שלושה חודשים לחצי שנה. אומנם הטיפול הכירורגי אינו ארוך במיוחד אך היקלטות השתל בלסת הוא שאורך הרבה זמן (במיוחד למעשנים). כיום אין אנו חייבים לחכות כל כך הרבה זמן לפה חדש עם חיוך כובש, כיום רופא שיניים יכול לעשות את טיפולי ההשתלות אפילו ביום אחד.

אני מאמין

לא כל רופאי השיניים יבחרו בתהליך זה, יהיו רופאים שיעדיפו את השיטה המסורתית והישנה, יהיו רופאים שיעשו את טיפול השתלים בשבוע אחד. אך כל רופא שיניים יודע את הנזק העתידי בפה בו חסרות שיניים, לכן רופאים רבים בוחרים בשיטת הטיפול החדישה שתל ביום אחד, הם לא מאמינים כי פה האדם צריך להיות אפילו יום בלי שיניים, לא מבחינה רפואית ולא מבחינה אסטטית.

לפני הטיפול

אומנם הטיפול עצמו נעשה ביום אחד, אך על המטופל לעבור סידרת בדיקות מקיפה לפני שמתחילים בתהליך. חשוב לזכור כי לא כולנו מתאימים להשתלות שיניים וחלקנו נצטרך להיעזר באלטרנטיבה אחרת. לחלקנו עצם השן חלשה מאוד ואינה מספיק צפופה בשביל להכיל שתלים. חשוב לדעת שתחליפים לשתלים הם לא פחות טובים כל עוד התחליף טוב עבורך. לכן אם חסרות לך שיניים בפה אל תחכה שיהיה מאוחר מידי התחל עכשיו בטיפול יסודי ומקיף.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ד"ר שלמה בירשאן

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201593 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181670 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181781 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181592 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171507 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171508 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171383 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica