חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

של מי הילד?

מאת: ספיר קוסקידיני משפחה02/08/2012914 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חלק לא קטן מהאנשים בחיים בארץ לא ממהרים להתחתן כלל, וזאת בשל ניהול מערכת זוגית בלי להתחייב אחד לשני על ידי הסכמים כאלה ואחרים. אנשים נוטים לפחד מהסכמים וממחויבויות ורואים במוסד הנישואים מעין בית-סוהר ולכן מעדיפים להישאר במצב הנוכחי כבני זוג ללא כל הסכם מחייב.

רבים לא מבינים שגם אם הם לא ממסדים את הזוגיות שלהם, עדיין יש להם מחויבות אחד כלפי השני כאשר הם חיים באותו בית במשותף ומנהלים זוגיות כמו אנשים נשואים לכל דבר. הם לא מבינים שגם אם הם לא יתחתנו הם מופיעים ידועים בציבור, כלומר, כאשר הם נחשפים כלפי חוץ, מנהלים בית משותף, משתמשים בכסף אחד של השני ויוצאים לבילויים, הציבור יודע עליהם ובמקרה של פרדה בן או בת הזוג יכולים לדרוש דברים גם אם לא קיים הסכם נישואים. והעניין מסתבך כאשר יש גם ילדים ברקע שנולדים בזמן שאתם החלטתם להביא ילדים לעולם מחוץ לחיי הנישואים.

על מנת למנוע חיכוכים בין בני הזוג כאשר הם רוצים לפרק את החבילה בית המשפט לענייני משפחה יפתור לכם את הבעיה, אתם אומנם לא נשואים, אך, אתם משפחה לכל עניין ודבר, אתם גרים יחד, רוכשים יחד ואפילו עשיתם את הצעד הגדול מכול ילדים ביחד. בית המשפט ידע בדיוק כיצד לחלק את הרכוש המשותף שלכם בתור ידועים בציבור וכמובן את המשמרת על ילידכם. לשם כך יצטרך האבא להיעשות בדיקת אבהות על מנת לראות באמת שהילד אכן ממנו ולא ממישהו אחר. וכאשר נראה כי הילד שלו, יש לו תחזוקה מלאה עליו והוא נדרש לשלם גם כן מזונות עד שמולאים לילד שמונה עשרה, אבא לכל עניין ודבר.

אז אם חשבתם שתתחמקו מעניין המחויבות, טעיתם ובגדול, אין כל רע במוסד הנישואים, הוא מאפשר דווקא לעניינים להיראות יותר ברורים, אבל אם החלטתם בכל זאת לא למסד את הקשר, אז לפחות תהיו אחראים וזכרו כי אתם בני זוג לכל עניין ודבר ומחויבים אחד לשני גם אם אתם לא נשואים, יש לכבד את בן או בת הזוג ולהעניק לו את מה שמגיע לו בתור ידוע בציבור.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ספיר קוסקי

מאת: ספיר קוסקיוטרינריה13/08/121324 צפיות
הצורך שלנו לטפל בעצמנו מצריך אותנו גם לדאוג לסביבה שלנו, במיוחד אם מדובר בבעל חיים האהוב ביותר שלנו, יש לדאוג לו כאילו היה בנך.

מאת: ספיר קוסקיאירועים וחתונות – כללי13/08/121049 צפיות
אחת מן הבחירות " הקשות " בחיינו היא להחליט היכן בא לנו לחגוג אירוע חשוב ולהנציח רגע זה לעולמי עולמים, האופציות מרובות ולכן הבחירה לא קלה.

מאת: ספיר קוסקיבר ובת מצווה13/08/121615 צפיות
יום הולדת זה מאורע חשוב לכל אחד, אך, כאשר מדובר בגיל המצוות זה חשוב במיוחד. אין כמו חגיגה באולם ענק שמתאימה לזה המאורע, ממש מעין חתונה קטנה.

מאת: ספיר קוסקיספורט אתגרי13/08/127717 צפיות
אם בא לך טיול מיוחד, תן לי יד ונצא לאחד , יחדיו נבלה שעות ארוכות, נעביר חוויות ונראה נפלאות, אין כמו טיול טוב בג'יפ מעולה.

מאת: ספיר קוסקיעסקי מזון13/08/121176 צפיות
הצורך בקפה תמיד בא עם הצורך לאכילת מאכל כלשהו ליד, רצוי מתוק על מנת להעביר מעט את הטעם המר של הקפה שלנו, או פשוט להוסיף סוכר והרבה.

מאת: ספיר קוסקיניקיון09/08/121108 צפיות
כאשר אנחנו ניגשים לנקות, אנחנו ממש מגלים עולם של הרפתקאות, חרקים וחיידקים מכל המינים והסוגים וכמה תיקנים מתים, הגיע הזמן לעשות עם זה משהו.

מאת: ספיר קוסקיגיל הזהב09/08/121129 צפיות
תמיד אתם תוהים איזה מקום יקבל אתכם כמו שאתם, ללא תנאים ושעדיין תמשיכו להרגיש בתוכם צעירים, בית אבות מודרני וחדשני זה פתרון מושלם עבורכם

מאמרים נוספים בנושא דיני משפחה

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211498 צפיות
הורים מעוניינים להבטיח את כספם באמצעות החתמת הילד/ה ובן/בת זוגו על הסכם הלוואה, במסגרתו הם יתחייבו להחזיר את הכספים עם גירושיהם או חתימה על הסכם ממון של ילדיהם עם בן/בת הזוג.

מאת: איתמר כוכבידיני משפחה11/05/211292 צפיות
עשרת התנאים אשר הורים יכולים להציב לילדיהם או אף לילדם ובת/בן הזוג המתגוררים בדירה, שההורים רכשו והעניקו במתנה לילדיהם (או הבטחת כספים שהעניקו), המשתנים בהתאם לנסיבות המקרה כדלהלן:

מאת: נועם קוריס משרד עורכי דיןדיני משפחה26/01/201608 צפיות
בית המשפט העליון בפסק דינו של כבוד השופט מ' מזוז, הכריע בימים אלו בעתירה המכוונת נגד החלטות של המשיבים 2-1, בית הדין הרבני הגדול בירושלים ובית הדין הרבני האזורי בתל אביב-יפו (להלן: בית הדין האזורי), מיום 14.2.2019 ומיום 12.11.2018 בהתאמה, בהן נקבע כי העותר חייב בגט לאשתו.

מאת: טלדיני משפחה03/06/182006 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה10/04/181573 צפיות
לכל עורך דין לגירושים יש את הסגנון שלו. כדאי לוודא כי הסגנון שלהם מתאים הן שלך ואת הסגנון הדרוש כדי להגן על האינטרס שלך במהלך ואחרי הגירושים.

מאת: רוני הכהןדיני משפחה28/03/181673 צפיות
איך מסייעים בשלבים הללו של הפירוק הבלתי נמנע כדי ליצור עד כמה שפחות רגעים קשים בהליך מורכב שכזה? פניות אל עו"ד משפחה הן בהחלט צעד נבון

מאת: רוני הכהןדיני משפחה23/10/171791 צפיות
ברגע בו כבר נמצאים על פרשת דרכים לקראת גירושים יש כאלה שיכולים לומר דבר או שניים לגבי איך להתגרש נכון וחשוב להבין את העניין לעומק טרם הקפיצה השירה לתוכו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica