חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גיל מצוות

מאת: ספיר קוסקיבר ובת מצווה13/08/20121616 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנשים נוהגים לחגוג מידי שנה ימי הולדת, זה מנהג ידוע מימי קדם. התאריך הכי חשוב אצלנו בכל שנה זה היום בו הגענו לעולם ואנו דואגים להנציח אותו כמה שיותר שבזיכרון שלנו ייחרט. בהיותנו קטנים טיב החגיגה לא בשליטתנו כל כך, אנחנו אומנם מביעים דעות ושותפים בהחלטה מה לעשות, את מי להזמין ואיזה ממתקים לקנות, אך כל השאר בידי ההורים שלנו. אבל מגיע גיל בו אנחנו יכולים להחליט כמעט לבד, בכוחות עצמנו, גיל שמסמן את התבגרותנו- גיל המצוות.

בנים ובנות חוגגים את גיל המצוות שלהם בצורות שונות ומגוונות, יש חלק המעדיפים אירוע באולם גדול, מרובה משתתפים ויש המעדיפים מסיבה קטנה עם חברים קרובים, או שמא טיסה לחו"ל עם המשפחה הקרובה שיכולה להיות יופי של מתנה. כל אחד בוחר את מה שנראה לו שהכי יסמל את הבגרות שלו ויחד אם זאת יוצאים לדרך מופלאה. מסיבות בר מצווה באזור המרכז העניינים של כל מתגבר והוא מייחל ליום הזה בכיליון עיניים. עושים ארגונים מאלף עד תף, בוחרים בגדים, מקום, אוכל, מוזמנים ועם מי לרקוד סלואו צמוד, רבים בוחרים את אימא ואבא וחלק את החברה לכיתה, אם הם לא מתביישים. ההכנות בשיאם מספר חודשים קודם לכן והילדים הלא כל כך קטנים שלנו כבר, נרגשים בלי סוף, ומחכים לערב כבר שיעבור השלב של לשאת ברכות לכל הסבים והסבתות.

אז אם ברצונכם לחגוג יום הולדת ברמה, ימי הולדת בשרון זה יופי של מתנה לכבוד הבר מצווה, אולמות נפלאים לכל מאורע, והכי חשוב ים של הנאה. אז אם אתם בסביבה ורוצים לעשות יום הולדת שעוד לא נראה או מסיבות בר מצווה באזור המרכז, זה הפתרון המושלם עבורכם מתגברים יקרים. תחגגו, תיהנו, תבלו, תרקדו, תצחיקו, תשירו, תברכו ותזכרו כי זה היום המיוחד שלכם ואין לו תחליף. אל תשכחו לצלם כל פינה ופינה שתהיה לכם יופי של מזכרת לגילאים מאוחרים יותר שתרצו להיזכר איך זה היה לחגוג כאשר הינו בגיל המצוות ואף לקחת רעיונות בעזרת השם לילדים שלנו, אז שתהיה לכם יופי של מסיבה והמון המון מזל טוב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ספיר קוסקי

מאת: ספיר קוסקיוטרינריה13/08/121325 צפיות
הצורך שלנו לטפל בעצמנו מצריך אותנו גם לדאוג לסביבה שלנו, במיוחד אם מדובר בבעל חיים האהוב ביותר שלנו, יש לדאוג לו כאילו היה בנך.

מאת: ספיר קוסקיאירועים וחתונות – כללי13/08/121049 צפיות
אחת מן הבחירות " הקשות " בחיינו היא להחליט היכן בא לנו לחגוג אירוע חשוב ולהנציח רגע זה לעולמי עולמים, האופציות מרובות ולכן הבחירה לא קלה.

מאת: ספיר קוסקיספורט אתגרי13/08/127718 צפיות
אם בא לך טיול מיוחד, תן לי יד ונצא לאחד , יחדיו נבלה שעות ארוכות, נעביר חוויות ונראה נפלאות, אין כמו טיול טוב בג'יפ מעולה.

מאת: ספיר קוסקיעסקי מזון13/08/121176 צפיות
הצורך בקפה תמיד בא עם הצורך לאכילת מאכל כלשהו ליד, רצוי מתוק על מנת להעביר מעט את הטעם המר של הקפה שלנו, או פשוט להוסיף סוכר והרבה.

מאת: ספיר קוסקיניקיון09/08/121109 צפיות
כאשר אנחנו ניגשים לנקות, אנחנו ממש מגלים עולם של הרפתקאות, חרקים וחיידקים מכל המינים והסוגים וכמה תיקנים מתים, הגיע הזמן לעשות עם זה משהו.

מאת: ספיר קוסקיגיל הזהב09/08/121129 צפיות
תמיד אתם תוהים איזה מקום יקבל אתכם כמו שאתם, ללא תנאים ושעדיין תמשיכו להרגיש בתוכם צעירים, בית אבות מודרני וחדשני זה פתרון מושלם עבורכם

מאת: ספיר קוסקיבר אירועים09/08/12958 צפיות
אין דבר יותר טעים מכוסית באירוע מהפנט חושים , לשבת עם החברים ליהנות ממוזיקה טובה וביחד לקרוע את הרחבה, כייף נורא.

מאמרים נוספים בנושא בר ובת מצווה

מאת: שלום כהןבר ובת מצווה17/11/195843 צפיות
עומדים לחגוג לילד שלכם בר מצווה? התקציב שלכם מוגבל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון ביותר.

מאת: דניאל מלמדבר ובת מצווה20/06/181626 צפיות
כאנשים מבוגרים שאולי הפיקו בחייהם אירוע או שניים, ולבטח קנו אינספור מוצרים בחייהם, כולנו יודעים שלמחיר שאנו משלמים על מוצר או שירות כלשהו, ישנו תפקיד חשוב באופן בו אנו תופסים את אותו מוצר או שירות

מאת: yoni romבר ובת מצווה04/06/181330 צפיות
הזמנות לבר מצווה הן חלק חשוב מאוד בהכנות לקראת האירוע. אם אתם רוצים ליידע את האורחים בדבר האירוע ולהיות בטוחים שהם יזכרו להגיע, השקיעו בהכנה של הזמנה מרשימה ומיוחדת אשר תכין אותם לקראתו באופן הטוב ביותר.

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182066 צפיות
הורים יקרים, הבת מצווה בפתח, ואתם מעונינים באטרקציה שגם תבדר את האורחים וגם תשים את ילדתכם במרכז, הנה בלי יותר מידי "חפירות" -יתרונות מול חסרנות של קליפ בת מצווה מול נאום בת מצווה. מוזמנים להיכנס ולקרוא....

מאת: ירון בוניבר ובת מצווה21/01/182704 צפיות
הורים יקרים, אתם רוצים גם לכתוב דרשה שתספר על חייו של ילדכם וגם תבדר את האורחים ותחזיק אותם ערניים לאורך כל הדרשה ? במאמר טיפים וכלים חזקים מאוד ! מתוך ניסיון של שנים , איך לכתוב לאירוע בר מצווה דרשה מוצלחת ומשעשעת ! מוזמנים להיכנס, לקרוא וליישם ! ב ה צ ל ח ה !!

מאת: Daniel.Bבר ובת מצווה20/06/172311 צפיות
וידאו קליפים הם סרטונים קצרים, שמתאימים כמתנה לאירוע וכדרך נפלאה לחוות מחדש את החתונה, בר המצווה או מסיבת הרווקות בכמה רגעים קצרים. מכיוון שקליפ אורך כמה דקות בלבד, חשוב שיהיה מעניין ושלא יהיה בו רגע משעמם. מידת היצירתיות שבהפקת וידאו קליפים כרוכה בטעם האישי ובבחירה מתוך סגנונות שונים.

מאת: moraleבר ובת מצווה09/02/172666 צפיות
עומדים לחגוג בת מצווה לבת שלכם? כמו שאתם יודעים, לא מדובר בעוד מסיבת יום הולדת, מדובר בהפקה של ממש, אירוע כמו בת מצווה שונה מכל יום הולדת אחר, הרי בעוד שבמסיבות רגילות, בדרך כלל האירוע נערך בבית המשפחה עם חברות וחברים לכיתה, לעומת זאת אירוע כמו בת מצווה, הוא הרבה יותר גדול, הוא כולל כמות עצומה של אורחים, משפחה וחברים, האירוע נערך בדרך כלל באולם או במקום מיוחד אחר וכולל אטרקציות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica