חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המדריך לחיסכון בעלויות תקשורת ומרכזיות טלפון

מאת: מיכאל פנחסחומרה03/08/20121007 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחת המרכזיות הפופולאריות והנוחות ביותר היא מרכזיית טלפון מבוססת IP . מעבר ליתרונות טכנולוגיים ברורים, מרכזיות טלפון IP מאפשרות להנהיג חיסכון משמעותי בעלויות התקשורת בארגון ולקבל לא רק מענה מקצועי ואיכותי, אלא גם לאזן את תקציב הוצאות התקשורת.

-          מרכזיות טלפון מבוססות IP מאפשרות לנהל שחות טלפון בעליות נמוכות יחסית, בעיקר בשל היותה מערכת המורכבת על תשתית אינטרנט ובהיותה מקושרת לכל אמצעי התקשורת בארגון

-          מרכזיות IP עובדות על חיבור תשתית האינטרנט בארגון ולפיכן ניתן לנהל שיחות פנים ארגוניות ללא תשלום. יתרון ברור, המאפשר לחסוך בהוצאות השיחות ועלויות התקשורת הפנים ארגוניות.

-          אם יש לכם מרכזיית טלפון IP תוכלו לנהל באמצעותה שיחות וידיאו ובכך לחסוך את ההוצאות הכרוכות בנסיעות ובפגישות פנים מול פנים. מדובר ביתרון משמעותי בניהול חכם ואפקטיבי של זמן העובדים והמנהלים בארגון וכמובן בחיסכון רב לטווח הארוך. זמן שמבוזבז על נסיעות, חניה ופגישות, יכול להפוך לזמן עבודה פרודוקטיבי שיניב יותר רווחים לארגון.

-          מרכזיות טלפון IP מאפשרות ניתור וניהול שיחות ברמה הגבוהה ביותר, תוך התחשבות בפרמטרים שונים של זמן, עומס, הגעה ישירה ליעד המבוקש וכיוצ"ב. היות ומדובר במרכזיית טלפון המונהגת על תשתית האינטרנט, מרכזיות טלפון IP מאפשרות אבטחת איכות לקו הטלפון, מה שיכול למנוע תקלות, עיכובים ובכך לחסוך הוצאות תפעול, תמיכה ותחזוקה בקווי טלפון רגילים.

-          היות ומרכזיות טלפון Ip  עובדות על תשתית אינטרנט, ניתן להתחבר אליה מכל ארץ ולא רק מישראל ובכך למעשה להתקשר לכל מקום בעלות שיחה מקומית רגילה.

-          היות וכל המידע שזורם דרך מרכזיות טלפון, מנוטר ומאוחסן בכל עת ברשת התקשורת, ניתן לשמור אותו בצורה אפקטיבית לכל שימוש עתידי ובכך לחסוך זמן אשר היום מוקדש למציאת ואיתור המידע. מדובר בחסכון שמוביל להתנהלות קצרה וחכמה יותר בארגון, שהרי זמן שווה בסופו של דבר כסף.

אין ספק שמרכזיות טלפון הן חלק חשוב ממערך ניהול התקשורת בארגון ומאפשרות ניהול חכם ויעיל יותר, ניהול אשר מוביל לחסכון לא רק בעלויות ישירות אלא גם לחסכון עקיף, הבא לידי ביטוי בייעול שיטות העבודה ובחלוקת המשאבים בארגון.

מרכזיות לעסקים מסוג IP תופסות מקום של כבוד בתחום מרכזיות הטלפון ומהוות בחירה הגיונית וריאלית לכל חברה, עסק או ארגון המבקש להתקדם עם הטכנולוגיה ולקבל הרבה יותר תפוקה, בהרבה פחות השקעה של כסף ומשאבים.

 



תגיות המאמר: טלפון, מרכזיות, טלפונים, IP


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

VoIP-Expertsמדריך רכש מרכזיות טלפונים לעסקים, קבלו הצעות מחיר מספקי תקשורת בחינם!

החברה הוקמה ע"י מהנדסי תקשורת מומחים בעלי ניסיון מעל 20 שנה בשוק התקשרות במטרה לסייע לעסקים שאין באפשרותם להעסיק מומחים בתחומי התקשורת והמחשוב כעובדים שכירים בחברה, בהתייעלות ושדרוג מערכי התקשורת והמחשוב תוך חיסכון בהוצאות, ובכך לסייע בצמצום הוצאות מיותרות ולהביא לגדילה, צמיחה והשגת יעדי העסק שלכם.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל פנחס

מאת: מיכאל פנחסמחשבים וטכנולגיה - כללי30/09/131217 צפיות
התחרות בתחום הפס הרחב עם סיבים לכל פינה קורמת עור וגידים. המחירים ייפלו ודי בקרוב בצורה חדה ביותר. כיצד מנהלים צריכים לקבל החלטות בתוך המהפכה של הפס הרחב בישראל?

מאת: מיכאל פנחסעסקים קטנים ובינוניים30/09/131037 צפיות
התחרות בתחום מצלמות אבטחה IP יצרה שוק פרוע המבוסס על מחירים. אולם, בעלי עסקים מחפשים מערכת המבטיחה אמינות ויכולת גישה למצלמות בכל עת ומכל מכשיר קצה (לרבות סמארטפונים וטאבלטים). כיצד מנהלים צריכים לקבל החלטות בבחירת מערכת ושירותי מצלמות אבטחה IP לעסק?

מאת: מיכאל פנחסטלפונים סלולריים27/09/132271 צפיות
התחרות בעולם הסלולר לא פוסחת גם על המגזר החרדי. כיצד אנשי עסקים ומנהלים חרדים צריכים לקבל החלטות בבחירת שירותי סלולר "כשרים"?

מאת: מיכאל פנחסמחשבים וטכנולגיה - כללי27/09/131324 צפיות
עסקים רבים מחפשים דרכים להוזלת עלויות התקשורת שלהם, במיוחד בתחום המרכזיה העסקית. כיצד בוחרים את המרכזיה המתאימה לעסק וחוסכים בהוצאות התקשורת בגדול? האם מרכזיית MyPBX היא הפתרון המומלץ?

מאת: מיכאל פנחסטלפונים סלולריים09/09/131527 צפיות
המעבר ל- BYOD בתוספת עבודה מרחוק ובכל מקום, יוצרים לעסקים סעיפי הוצאה גדלה והולכת. כל מה שיש לבחון ולשקול בטרם נופלים ל"בור ההוצאות", שכרוך בשימוש במכשירים ניידים לצרכי העבודה.

מאת: מיכאל פנחסמחשבים וטכנולגיה - כללי09/09/131379 צפיות
טכנולוגיית זיהוי דיבור (Voice Recognition) מסייעת לעסקים להחליף את העובדים האנושיים במרכזיות ובמוקדי השירות במכונות אוטומטיות המקיימות קשר אינטראקטיבי עם הפונים. כיצד בוחרים את מערכת הזיהוי הדיבור לעסק וחוסכים בהוצאות התקשורת?

מאת: מיכאל פנחסטלפונים סלולריים09/09/131341 צפיות
עולם התקשורת העסקית הניידת נמצא בתזזית. עובדים ומנהלים בהיקפים גדלים והולכים מביאים מהבית טאבלטים וסמארטפונים, ומעוניינים להשתמש בהם גם בעבודה לצרכי העבודה וגם להשתמש ביישומים המצויים על המכשיר במהלך עבודתם (BYOD).

מאמרים נוספים בנושא חומרה

מאת: אשר אלבזחומרה03/11/187153 צפיות
בחירת מעבדת מחשבים הינה פעולה לא פשוטה עבור אנשים אשר אינם מבינים כלל במחשבים, במאמר הבא נעשה לכם קצת סדר בנושא למה מומלץ לפנות למעבדת מחשבים ולא לטכנאי, איך בוחרים מעבדת מחשבים ומהם הפרמטרים החשובים שיש לשים עליהם את הדגש.

מאת: אשר אלבזחומרה31/03/173389 צפיות
תיקון מחשב אפל מחשב אפל כולל מפרט שונה בהשוואה למחשבים אחרים ולכן כאשר עולה הצורך בתיקון מחשב מסוג קיימת חובה לבחור את הטכנאי הטוב ביותר.

מאת: אסף דוריחומרה23/11/163800 צפיות
קורס בקרים מתוכנתים כשמעוניינים ללמוד משהו ולהתעמק במשהו חדש, חייבים לדעת ולאסוף את מה שנקרא, מידע צופה פני עתיד, לא הכוונה שנוכל למצוא מידע שיגיד לנו מה העתיד או יחווה אותו, אלא למידע על הנושא ועל ההתפתחויות שלו הצפויות בעתיד, מה היה בעברו, למה הוא משמש ועוד

מאת: אסף דוריחומרה21/11/164096 צפיות
מולטימטר או בשמו העברי רב מודד, תפקידו כשמו העברי , למדוד, מה מולטימטר מודד ? מולטימטר מודד את הזרם, המתח, התנגדויות,השראות, קיבולות של הגודל החשמלי מאותו מקור. ישנים מולטימטרים אנלוגים וישנן דיגיטליים, יתקון בולט של הדיגיטלי הוא שהוא מאפר להתממשק עם אצעים חיצוניים כמו מחשבים.

מאת: orya peryחומרה12/04/162099 צפיות
אם המחשב שלכם, מראה סימני קלקול, הוא איטי יותר, המסך משנה צבעים, זה הזמן לשלוח אותו למעבדת מחשבים. ניתן למצוא טכנאי מחשבים כפר סבא

מאת: orya peryחומרה12/04/161834 צפיות
זו עובדה ידועה, כי אנו בעידן המחשבים לא יכולים לחיות ללא מחשב.. אנו עובדים עם מחשבים, מתכתבים ברשתות החברתיות באמצעות מחשב, שולחים מיילים, מבצעים רכישות, חפשים מידע ועוד. כל הפעולות שלנו, נעשות באמצעות מחשב ולכן, בכל בית, ישנם לפחות 2-3 מחשבים שייכים לילדים ולנו.

מאת: orya peryחומרה12/04/161786 צפיות
אין אחד מאתנו, אשר אינו מחזיק מחשב אחד או שניים בביתו. המשותף לכולנו שאנו זקוקים תמיד לשירות של טכנאי מחשבים, כאשר המחשב שלנו מגלה סימני קלקול, או שאנו מעוניינים לשדרג את המחשב ועוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica