חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סיבה למסיבה

מאת: ספיר קוסקיחתונות05/08/2012776 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד האירועים המרגשים בחיינו הוא החתונה שלנו, כינוס של שתי משפחות שונות ואיחודן למשפחה אחת גדולה זה דבר נפלא. ביום החתונה אנו מתרגשים נורא כך שאנו שוכחים בכלל מה קרה וששואלים או מזכירים לנו דברים שהתרחשו אנחנו נוהגים לענות בנימוס ולהראות עניין בנעשה שלא נעלב אף אורח שהיה אצלנו בחתונה. אך, אנחנו לא באמת זוכרים אנחנו באותו היום מרגישים בעננים, עסוקים רק בחשיבה שעוד רגע אנחנו בעל ואישה, חושבים על ההשלכות של הנעשה ומתכננים בראש מתי להקים כבר משפחה משלנו קטנה או גדולה.

אז לשם הנצחת הרגע המופלא, נשכור לנו צלם שיצלם את המאורע. יעקוב אחרינו ואחר האורחים ואם אפשר גם אחרי המטעמים, שנראה מה פספסנו לאכול בזמן שהאורחים כבר אכלו כמה פעמים. נצטלם ללא הרף בכל פוזה שהיא, נשתדל עם כל האורחים שהיו מכל צד וצד של הבן זוג השני. וככה נשתדל לזכור את האירוע היפה שלנו ובין החשובים ביותר בחיינו.

תיעוד החתונה זאת מזכרת חתונה נפלאה. אז אם אתם אחד מקרובי המשפחה או חברים טובים של בן או בת הזוג, זאת יכולה להיות אחלה של מתנת חתונה, במקום לשבור את הראש כמה מביאים ומה, שוכרים שירותי צלם שינציח את המאורע וככה אתם חוסכים לזוג גם יופי של טרחה. בהיותכם נכנסים לחתונה של הזוג המאוהב, תעשו תמונה עם אחד מבעלי השמחה ובסוף הערב תקבלו מגנט במתנה, שלכם במתנה. מזכרות חתונה הן מרגשות ביותר ועליהם אף אחד לא יכול לוותר. מה יותר טוב מלראות את עצמך מופיע על המקרר של עצמך ושמי שבא אלייך אומר לך איזה יופי של תמונה. עוד מזכרת חתונה יפה זה לשמור את ההזמנה, להכניס את ההזמנה לאלבום של החתונה ולהראות לילדים שיגיעו לעולם בעת עתה. כי אין יותר מרגש לפתוח לאחר כמה שנים את האלבום היפה שלנו ולהראות לילדים שלנו כיצד היינו נראים כאשר הינו יפים, צעירים ומאוהבים מתמיד, ובעזרת השם כאשר את הילדים שלנו נחתן נוסיף עוד אלבום יפה כזה לאוסף ואז בעוד כמה שנים שהם יסתכלו הם יראו את השתלשלות העניינים וזה ישאיר אתכם ואותם עם דמעות של אושר מרגשות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ספיר קוסקי

מאת: ספיר קוסקיוטרינריה13/08/121324 צפיות
הצורך שלנו לטפל בעצמנו מצריך אותנו גם לדאוג לסביבה שלנו, במיוחד אם מדובר בבעל חיים האהוב ביותר שלנו, יש לדאוג לו כאילו היה בנך.

מאת: ספיר קוסקיאירועים וחתונות – כללי13/08/121049 צפיות
אחת מן הבחירות " הקשות " בחיינו היא להחליט היכן בא לנו לחגוג אירוע חשוב ולהנציח רגע זה לעולמי עולמים, האופציות מרובות ולכן הבחירה לא קלה.

מאת: ספיר קוסקיבר ובת מצווה13/08/121615 צפיות
יום הולדת זה מאורע חשוב לכל אחד, אך, כאשר מדובר בגיל המצוות זה חשוב במיוחד. אין כמו חגיגה באולם ענק שמתאימה לזה המאורע, ממש מעין חתונה קטנה.

מאת: ספיר קוסקיספורט אתגרי13/08/127717 צפיות
אם בא לך טיול מיוחד, תן לי יד ונצא לאחד , יחדיו נבלה שעות ארוכות, נעביר חוויות ונראה נפלאות, אין כמו טיול טוב בג'יפ מעולה.

מאת: ספיר קוסקיעסקי מזון13/08/121176 צפיות
הצורך בקפה תמיד בא עם הצורך לאכילת מאכל כלשהו ליד, רצוי מתוק על מנת להעביר מעט את הטעם המר של הקפה שלנו, או פשוט להוסיף סוכר והרבה.

מאת: ספיר קוסקיניקיון09/08/121108 צפיות
כאשר אנחנו ניגשים לנקות, אנחנו ממש מגלים עולם של הרפתקאות, חרקים וחיידקים מכל המינים והסוגים וכמה תיקנים מתים, הגיע הזמן לעשות עם זה משהו.

מאת: ספיר קוסקיגיל הזהב09/08/121128 צפיות
תמיד אתם תוהים איזה מקום יקבל אתכם כמו שאתם, ללא תנאים ושעדיין תמשיכו להרגיש בתוכם צעירים, בית אבות מודרני וחדשני זה פתרון מושלם עבורכם

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182895 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181367 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181503 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181581 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172056 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172175 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172104 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica