חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חופשה משפחתית בחו"ל

מאת: טלטוסטיולים משפחתיים05/08/20121180 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טלטוס מציעה לכם מבחר חופשות משפחתיות ליעדים שונים בחו"ל. אנו מאמינים כי יש להתאים מסלול נופש לכל קהל יעד ולכן הצוות הוותיק ובעל הניסיון של החברה שלנו "תפר" עבור המשפחה שלכם את הנופש האידיאלי. התחילו לקרוא.

חופשה משפחתית בחו"ל- זמן איכות

רוב המשפחות מחליטות על יציאה לחופשה משפחתית בחו"ל בחודשי הקיץ. עונת הקיץ היא העונה האידיאלית לבלות זמן איכות עם הילדים אשר יצאו לפגרת החופש הגדול ולבקר יחד איתם באתרים היסטוריים שונים, מוזיאונים,ומגוון אטרקציות המיועדות לכל המשפחה וזאת במקום לשלוח את הילד לקייטנה יקרה לשלושה שבועות ולאחר מכן לראות כיצד הוא מבלה את מרבית שעות החופש במצב סטטי מול הטלוויזיה.

מחקרים שונים שנערכו מצבעים על כך שההחלטה לצאת אל חופשה משפחתית בחו"ל גורמת לשיפור הקשר ולגיבוש משפחתי. זוהי גם הזדמנות נפלאה לצאת מהשגרה ולהכיר לילדים מדינות שונות שבהם השפה והמנטאליות של הילדים האחרים שונה.

חופשה משפחתית- כבר לא עסק כל כך יקר

למרות ההנאה שבעניין, ישנן משפחות אשר מחליטות לוותר על העניין משום הטענה כי מדובר בעסק יקר אשר עלול להכניס אותם לבעיה כלכלית. טלטוס מציעה לכם מגוון חופשות משפחתיות בחו"ל במחירים משתלמים במגוון רחב של יעדים מפנקים. אתם אלו שבוחרים את היעד ואנו נרתמים ויוצרים עבורכם את החבילה המושלמת.

משפחות רבות מעדיפות לצאת עם הילדים ליעדים הקרובים לישראל וזאת משום שיעדים אלו מאפשרים להם לבלות יותר זמן באותה מדינה במקום לבלות את רוב הזמן על טיסה עם ילדים קטנים. אחד היעדים הפופולאריים ביותר בשנים האחרונות הוא רודוס. אנו מציעים לכם חופשה משפחתית לרודוס הכוללת טיסות, בית מלון על בסיס אירוח של ארוחת בוקר והעברות במחיר אשר מתאים לכיס של כמעט כל משפחה. אם בעבר, חופשה משפחתית בחו"ל נחשבה כמותרות, כיום אנו מאפשרים לכם להגשים את החלום בקלות ובזול ולחזור עם חוויות שיותירו זיכרונות נפלאים לכל החיים.

חופשה משפחתית בחו"ל- טיפים

  • תקציב- החליטומראש מהו התקציב אותו אתם מייעדים לחופשה. בצורה זו תוכלו לומר לנו מהו הסכוםאשר ברשותכם ואנו נוכל לייעל את התהליך ולהציע לכם את חבילות הנופש והדיליםהמיוחדים המתאימים לכם.
  • יעדים- אם ישלכם ילדים קטנים ההמלצה היא לבחור ביעדים קרובים. ילדים מאבדים את הסובלנותשלהם מהר מאוד בטיסות ולכן טיסה קצרה ליעד קרוב תפתור את הבעיה.
  • תינוקות וטף-תמיד יש לעדכן את חברת התיירות והנופש בדבר גיל וכמות הילדים. בצורה זו היאתוכל לוודא כי בטיסה יהיה מקום בו תוכלו להחליף לתינוק את החיתולים וכן אםמדובר בטיסה עם ארוחות היא תוודא כי הילדים יקבלו ארוחות ילדים ויחס מיוחד שלהדיילות.

חופשה משפחתית עם טלטוס- כי לכל משפחה מגיע ליהנות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טלטוס - חברת התיירות מבית אמירים היא חברת התיירות המובילה בישראל , טלטוס מציעה טיסות זולות לחו"ל למגוון יעדים כמו רומא,פריז וניו יורק כמו גם חופשות וחבילות נופש במחרים אטרקטיבים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלטוס

מאת: טלטוסטיולים בחו"ל05/08/12981 צפיות
כל אדם מחכה לאותו רגע בו מקום העבודה יאשר לו חופש והוא יוכל לקנות כרטיס טיסה לחו"ל. ברגע בו הוא מקבל את אותו אישור מיוחל הוא נכנס אל אתר האינטרנט ומגלה כי מחירי הטיסות יקרים יותר מהערכה הראשונית

מאמרים נוספים בנושא טיולים משפחתיים

מאת: tiloniטיולים משפחתיים20/05/196142 צפיות
Israel is a Middle Eastern country on the Mediterranean Sea, which is recognized by Jews, Christians and Muslims as a sacred land. It has long been known to hold many sites with religious and spiritual significance.

מאת: ניב אבןטיולים משפחתיים23/08/172042 צפיות
בעוד רבים נזכרו כי אין להם מקום מסודר לחופש קצר עם הילדים, וכל המחירים באילת הרקיעו לשחקים לא הגיוניים, עדיין ישנה האפשרות לצאת מן השגרה ולחפש אחר השכרת קרוואן שבו כולם יכולים לנוע אל עבר הנופים הכי יפים שיש לארץ הקטנה שלנו להציע.

מאת: ליאורטיולים משפחתיים07/03/171451 צפיות
מלונות בירושלים בפסח, מספקים לכם הזדמנות, לחופשה אביבית מוצלחת מאוד. בירושלים יש מזג אוויר נעים מאוד, בחודשי האביב. ירושלים היא עיר הבירה של ישראל, וגם העיר הכי מאוכלסת במדינה.

מאת: articlestbdטיולים משפחתיים28/02/171336 צפיות
למה צריכים הסעה לנתב"ג ומה יתרונותיה? מה לגבי שיקולים כלכליים? תשובות בגוף המאמר.

מאת: דרורטיולים משפחתיים11/07/161887 צפיות
הקיץ אוטוטו מגיע, חודשיים בהם הילדים ישבו בבית ואתם תצטרכו לחפש להם תעסוקה. אז יש קייטנות, בריכות, ים, שבוע אצל הסבים והסבתות, פארקים והצגות, אך עדיין יישאר לכם מספיק זמן בו תצטרכו להחליט כיצד להעביר להם את הזמן בצורה מהנה, וחוץ מזה, גם אתם בוודאי תרצו קצת חופש, הרי חופשת הקיץ מיועדת גם לכם, לא?

מאת: דרורטיולים משפחתיים11/07/161698 צפיות
כבר בתחילת הדרך של טיולים מאורגנים, נהוג היה לחלק את הטיולים לקטגוריות שונות, כשאחת מהקטגוריות הפופולאריות ביותר היתה טיולים למשפחות. הרעיון היה מאוד פשוט, טיולים שמתאימים להורים ולילדים, ובכך הם אפשרו להורים לקחת את ילדיהם לחו"ל במקום להשאיר אותם בארץ או לקחת אותם באופן עצמאי.

מאת: אסףטיולים משפחתיים31/05/162075 צפיות
עוד מעט יגיע החופש הגדול ואתם תצטרכו להחליט לאן אתם נוסעים הקיץ, זה הזמן להתחיל להתכונן, לעבור על יעדים ולבחור את היעד המועדף עליכם. אנחנו רוצים לעזור לכם כאן בהחלטה, ולהמליץ לכם, במקום לנסוע אל יעד מוכר וידוע במערב אירופה או לנסוע אל ארה"ב, לבחור דווקא ביעד מעט שונה, שונה אך מעניין וייחודי, אנחנו רוצים להמליץ לכם על טיול לזנזיבר וטנזניה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica