חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור תרמיל

מאת: ורד טויןצרכנות06/08/2012673 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


בחירת תרמיל למטייל מבצעים לרוב בתחילת הטיול, מדובר בהחלטה פשוטה ושגרתית שתשפיע על כל הטיול. בהתאם לכך חשוב להעניק לבחירת תרמיל למטייל חשיבה רבה ולשקול את היתרונות והחסרונות שטמונים בכל תיק. התרמיל הוא הפריט החשוב ביותר בכל טיול, נוחות השימוש, מיקום אחסון, שמירה על חפצים יקרים ומניעת כאבי גב טמונים מושפעים מבחירת התרמיל.

את הבחירה כדאי לבצע בהתאם לקריטריונים של נוחות שימוש, גודל, עמידות,איכות, תנאי מזג אוויר ומחיר. תרמיל למטייל יש להתאים לסוג הטיול והעדפות אישיות של המטייל. תרמיל אידאלי ונוח לאדם אחד עשוי להיות קטסטרופה של ממש בעבור מטייל שני. תרמיל למטייל בוחרים בהתאמה אישית לאחר בחינת מספר דגמים ומתן תשומת לב לכל הפרטים הקטנים. חשוב להבדיל בין תרמיל לטיולים קצרים ותרמילים לטיולים ארוכים בהם המטייל נושא את התרמיל על הגב במשך רוב הזמן.

השיקולים בבחירת תרמיל למטייל מתחלקים לשניים : נוחות הנשיאה (תמיכה אורטופדיה) וגוף התרמיל.

נוחות נשיאת התרמיל על הגב

בכל תרמיל למטייל אפשר למצוא מערכת גב פשוטה או מערכת מתקדמת שמציעה תמיכה אורטופדית והתאמה אישית של התרמיל למבנה הגוף. כשרוכשים תרמיל למטייל חשוב להתאים את התרמיל לגודל ולמבנה הגוף של האדם. כדאי לבחון פרמטרים כמו גובה, משקל וצורה, תרמיל מתאים מאפשר עמידה זקופה, גמישות תנועה ויציבות. מצבים בהם התרמיל מגביל את יכולת התנועה ומערער את יציבותו של המטייל חושפים את המטייל לסכנות של נפילה והחלקה בשטח.

בעבור טיולים ארוכים כדאי לבחור תרמיל למטייל שמתאים כמו כפפה למבנה הגוף, התרמיל משתלב עם תנועות הגוף ולא מגביל או מתנגד להן. מערכת גב טובה מפזרת את נשיאת המשקל בצורה אחידה ומונעת לחץ על חוליות מסוימות. התרמיל משתמש באגן ומחלק את העומס בין הכתפיים והאגן בצורה שווה. תרמיל למטייל עם מערכת גב טובה מונע כאבי גב ומאפשר נשיאת משקל משמעותי לאורך זמן רב ללא קושי.

בתוך כל תרמיל למטייל מותקנת מסגרת תמיכה פנימית של שני מוטות אלומיניום שמתאימים עצמם למבנה הגב. בצד החיצוני של המערכת נהוג להציב כרית דקה וקשיחה לנשיאה נוחה, רצועות מרופדות וחגורה להידוק התרמיל לאגן. תרמיל למטייל בעל מנגנון התאמה אישית למבנה הגוף אפשר למצוא בטווחי מחירים משתנים וגדלים שונים.

התאמת גוף לתרמיל לסוג הטיול

לא ניתן יהיה להשלים את תהליך בחירת התרמיל ללא התייחסות לגוף התרמיל. הגוף הוא הגורם אשר מגדיר את נפח האחסון, הסדר הפנימי, הגנה על החפצים ונוחות השימוש. גודל של תרמיל למטייל בוחרים בהתאם לכמות החפצים שיש לקחת אל הטיול. כדאי תמיד לוותר על ציוד מיותר ולהשאיר מקום פנוי בתרמיל לפריטים חדשים, מזכרות ומתנות שרוכשים בדרך.

מטיילים בוחרים לרוב תרמיל למטייל שמציע נפח גדול של אחסון, על אף השאיפה להבטיח שכל הציוד יכנס לתרמיל אין צורך להגזים ולרכוש תרמילי ענק. נפח אחסון רב מעודד העמסת ציוד מיותר ומכביד על המטייל. חשוב לקחת בחשבון כי תרמיל גדול יותר יהיה בסופו של דבר כבד יותר. הבחירה הנבונה תומכת בבחירה תרמיל בגודל סביר עם אפשרות לפרק את התרמיל לשני חלקים : תרמיל גדול ותיק גב קטן יותר.

פירוק התיק לשני חלקים מאפשר את השארת התרמיל הגדול בסוכנות של שמירת חפצים והמשך טיול נוח יותר עם התרמיל הקטן. פרט לנפח חשוב לבחור תרמיל למטייל שמאפשר נעילה, הגנה מפני חדירת נוזלים וגשם, חלוקה לתאים פנימיים וארגון נכון של הציוד והאחסון חפצים חשובים ויקרים בתאים נסתרים פנימיים. בכל תהליך בחירת תרמיל למטייל יש להתייחס לנוחות הנשיאה, נוחות האחסון ועמידות לאורך שנים ארוכות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ורד טוין

כתבת מקצועית בתחום העיצוב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ורד טוין

מאת: ורד טויןעיצוב פנים28/07/131344 צפיות
כיצד לבחור בחוכמה חיפוי קיר זוכוית למטבח ומדוע מדובר בפיתרון מוביל בעיצוב מטבחים ובכלל? הינה התשובה!

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131358 צפיות
כל מה שצריך לדעת על סוגי טפטים לבית ובכלל

מאת: ורד טויןעסקים - כללי22/07/132130 צפיות
כל מה שצריך לדעת על טיהור שפכים

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131856 צפיות
כל מה שצריך לדעת על אדן חלון טרם רכישתו!

מאת: ורד טויןמחשבים וטכנולגיה - כללי22/07/132008 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על ניהול מלאי ולא העזתם לשאול

מאת: ורד טויןגיל הזהב21/07/137009 צפיות
כל המידע על דיור מוגן

מאת: ורד טויןיין ואלכוהול21/07/138262 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על בישול בירה בבית

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214296 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204435 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205337 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194189 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193417 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193465 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182932 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica