חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איפור קבוע - ללכת על הטוב ביותר

מאת: טומי רןאיפור08/08/20124293 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כל אישה ממוצעת הייתה רוצה לקום בבוקר ולהיראות כמו דוגמניתשזה עתה צולמה לאחד ממגזיני האופנה הנחשקים. מחקרים רבים מצביעים על כךשאנשים עם מראה חיצוני טוב מצליחים בחייהם יותר מאנשים פחות יפים ולכן יותרויותר מכוני יופי ובעלי מקצוע אשר כל יכולותיהם הוא לגרום לאנשים להרגישיותר טוב עם המראה החיצוני שלהם נפתחים מידי יום. איפור מקצועי הוא אחד התחומים הנחשקים ביותר ללימוד וזאת מכיוון שאורך הלימודים לא מתיש מידי וכן איפור מקצועי הוא תחום שניתן להתפרנס ממנו באופן מכובד.

איפור מקצועי – איך באמת יודעים?

איפור מקצועי הוא כמו שציינו תחום מבוקש מאוד מה שטומן בחובו גם בעיה למצוא בעלת מקצוע או בעל מקצוע העוסקים בתחום של קוסמטיקה רפואית ברמה גבוהה וזאת משום שתחום זה פתוח לכל אחד ולא חסרים שרלטנים אשר מציגים את עצמם כמומחים בתחום אך בפועל הינם חובבנים. איפור מקצועימתחיל בזה שהמאפרת למדה באחד מבתי הספר היותר מוכרים לפחות חצי שנה ויצאהמשם עם התעודות המקובלות בתחום. בדרך כלל בתוך לימודי האיפור המקצועינכללים גם לימודים בתחום של איפור קבוע,הלחמת ריסים, עיצוב גבות, טיפול בהתקרחות, הסרת שיער, התאמת צבעים, היכרותעם סוגי עור פנים וסוג האיפור המתאים להם ועוד. מכון היופי של אותה מאפרתצריך להיות מטופח ואסטטי וכן נעים לשהייה בו וכל זה מראה על מקצועיותורצינות של בעלת המקצוע. איפור מקצועי צריך להיעשות גם עם העזרים המתאימים וככל שהמכשור הינו יותר מתקדם כך המטפל נתפש כמקצועי יותר ורציני יותר.

איפור מקצועי לכלות

יום החתונה כידוע הוא היום המרגש ביותר בחייו של אדם ואין כלה שלא רוצהלהיראות במיטבה ובשיאה ביום הזה. זהו היום בו הכלה מתכוננת אליו בדרך כללחודשים לפני - אם זה באמצעות דיאטה מקיפה, כושר גופני, טיפול מעמיק אצלקוסמטיקאית ועוד. איפור מקצועי נכנס בדרך כלל בלוח הזמנים ומקבל משבצת שלכבוד כחלק מההכנות ביום החתונה. ישנם מספר דגשים שכדאי לשים לב אליהםכשבוחרים מאפרת מקצועית ליום החשוב הזה. הדבר הראשון הוא כמובן לברר עלניסיונה של המאפרת עם כלות, לא כדאי לגלות ביום החתונה שהמאפרת הספציפיתעושה באותו היום פעם ראשונה איפור מקצועי לכלה ועלולה לעשות טעויות שיעלולזוג בהרבה עוגמת נפש. בנוסף, כדאי לוודא שהמאפרת מגיעה לאולם האירועים עלמנת שתוכל לעשות תיקונים של האיפור לאחר החופה שבה כידוע נשפכות לא מעטדמעות אשר עלולות לפגוע באיפור.

ומה קורה עם החתן?

רבים מהם פונים לקבל מידע על טיפול בהתקרחות - כי כולם רוצים להיראות טוב ביום חתונתם. על כך נדבר במאמר הבא.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טומי רן

מאת: טומי רןאבטחת הבית08/12/131428 צפיות
שריפה היא ללא ספק אחד מהאיומים המלווים את חיינו. כיום, בעידן המודרני בו אנו חיים, תקלה מסוימת במכשיר חשמלי או מערכת טכנולוגית, עלולה להוביל לקצר חשמלי שבחלק מהמקרים יוביל להתלקחות של שריפה אשר תכלה כל מה שעומד בדרכה.

מאת: טומי רןראיית חשבון13/11/131401 צפיות
יש כמות גדולה של רואי חשבון בעיר הגדולה ולכן גם מלאכת הבחירה אינה פשוטה. מאמר זה יעזור לקוראים לאתר בחוכמה את אותו רואה חשבון בתל אביב המתאים לצרכים שלהם.

מאת: טומי רןדיני משפחה28/10/131161 צפיות
ירושה משמעותה העברת נכסים ורכוש של אדם לאחר מותו לקרוביו על פי קביעתו או על פי החוק במידה ולא נכתבה ירושה. מחלוקות רבות יכולות להתרחש בעת חלוקת ירושה ולכן מומלץ לפנות למומחה ולהתייעץ עם עורך דין ירושה. מחלוקות בנושא ירושה מביאות משפחות פעמים רבות להגיע עד לערכאות משפטיות, דבר המביא לפילוגים ונתק בין בני משפחה וחבל מאוד להגיע לכך.

מאת: טומי רןדיני תעבורה20/10/131243 צפיות
בשנים האחרונות כמות תאונות הדרכים הולכת וגדלה. לצערינו ישנם יותר פצועים והרוגים ולמרות התייחסות הממשלה לנושא, התופעה לצערינו איננה מתכווצת. חלק בלתי נפרד מנושא זה הוא לשמור על החוקים, לנהוג בצורה זהירה ובטוחה מחד ומאידך, למגר את התופעה באמצעות חקיקה נרחבת, עונשים משמעותיים והחמרת הענישה על עבירות מסויימות.

מאת: טומי רןבתי מלון08/10/132096 צפיות
בשנים האחרונות יותר ויותר אירועים הקשורים בשבת חתן לבר מצווה או לחתונה מועברים לבתי הארחה לשבת חתן בית הארחה או מלונות לשבת חתן – ממש כאלו המייעדים עצמם לאירועים מסוג זה ומוכנים לאירועים מיוחדים אלו.

מאת: טומי רןהלוואות07/10/131266 צפיות
שיטת הליסינג המשמשת בעיקר את ענף הרכב, הייתה נפוצה לאורך שנים אך ורק בקרב חברות ועסקים אשר היו משדרגות את רכבי עובדיהם בתדירות רבה. כיום, שיטת ליסינג מימוני מאפשרת לכל משק בית בישראל ליהנות מיתרונות השיטה, ובעיקר ליהנות מרכב חדש (מהניילונים) גם מבלי להעמיד הון עצמי ראשוני לצורך רכישת הרכב.

מאת: טומי רןדיאטה01/10/131490 צפיות
היא החלה את דרכה בארה"ב ולאחר הצלחה מסחררת עשתה עליה גם לישראל. עושים אותה על ידי נטילת כדורי פטל שהוכח במחקרים רפואיים כי הם מסייעים לתהליך ההרזיה. קבלו את דיאטת הפטל! מה שאחראי על האפקט שלה הוא רכיב הנקרא פטל קטון המצוי בריכוז מאוד גבוה בפטל אדום.

מאמרים נוספים בנושא איפור

מאת: אלי, מינרלזאיפור09/12/195899 צפיות
ככל שרבים מאיתנו מתוודעים יותר למה שאנחנו מכניסים לגופנו (שייק ירוק! מזון ללא גלוטן!) ולתהליכי ריפוי והחלמה טבעיים, אנו הופכים להיות מודעים יותר גם לגבי מה אנו שמים על העור שלנו.

מאת: ליאוראיפור03/11/162263 צפיות
קורס איפור מקצועי, מאפשר השתלבות בתעשיית האופנה, היופי, הקולנוע, והטלוויזיה. בוגרי ובוגרות הקורס, משתלבים בעבודה במגזינים, רשתות איפור, עיתונים, טלוויזיה וכדומה.

מאת: אילה כהן איפור17/05/162043 צפיות
אני מאפרת מקצועית כבר כמעט 14 שנה , רציתי ואני רוצה להגדיל את קהל הלקוחות שלי , איך אני עושה את זה בצורה הכי טובה ? כנסו למאמר הבא

מאת: אבי דוידיאיפור09/05/161878 צפיות
טיפים שימושיים לאיפור נכון ובריא עם עדשות מגע באופן יומיומי.

מאת: אילה כהן איפור28/02/161854 צפיות
רוצה להראות הכי טוב ביום הולדת שלך .? כנסי למאמר ותראי איך לעשות את זה.

מאת: אילה כהן איפור21/12/152189 צפיות
אני מאפרת הרבה בחורות דתיות ,ואני רוצה לתת כמה טיפים לבחורות כאלה אייך הן יכולות לאפר את עצמן ,בצורה כזאת שהכיסוי ראש ישתלב יפה עם האיפור

מאת: אילה כהן איפור19/11/152373 צפיות
היי לי קוראים אילה כהן ואני כותבת הרבה על הצלחה בעולם האיפור , הפעם כתבתי מאמר על איך את יכולה להצליח בכך שתשתפי פעולה עם בעלי מקצוע אחרים בעולם האיפור

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica