חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יבוא מסין בכמויות קטנות

מאת: טומי רןעסקים בינלאומיים08/08/20121945 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישראלים רבים כבר הבינו שלא חייבים לגור בסין כדי לקנות בזול.יבוא מסין הוא טרנד שהתפתח בשנים האחרונות, המאפשר לכל אחד לרכוש מוצריםמסין ולעקוף בכך את מחירי התיווך הכלולים במחירי המוצרים בארץ. הסטיגמהשדברים שמיוצרים בסין הם באיכות ירודה כבר נשברה מזמן, היום יצרנים רביםומוכרים ברחבי העולם בוחרים להקים מפעלים בסין בגלל כוח העבודה הזול ועלותםהנמוכה של חומרי הגלם. חוץ מזה שממילא חלק ניכר מהמוצרים שאנו רוכשים בארץמיוצרים בסין, כך שהאיכות לא אמורה להרתיע מפני יבוא מסין.

בעיות בייבוא מסין

אנשים רבים כמו גם בעלי עסקים קטנים נמנעים מלבצע יבוא מסין של מוצרים קטנים מפני שהם זקוקים לכמויות קטנות של המוצר ואינם עומדים במינימום הכמות הנדרשת להזמנה או שאינם מודעים לאפשרות של יבוא מסין בכמויות קטנות. למעשה, פעם אכן הייתה בעיה להזמין מוצר בכמויות קטנות אולם כעת זה אפשרי בקלות רבה.

איך עושים יבוא מסין בכמויות קטנות

אם אתם בעלי עסקים קטנים כמו חנויות בגדים, חנויות למוצרים ביתיים וכדומה, תוכלו לבצע יבוא מוצרים מסין בכמויות קטנות באמצעות עיר סינית שנקראת איוו (Yiwu). עיר זו  מאגדת בתוכהיצרנים רבים, קטנים כגדולים, המוכרים את סחורתם למספר רב של לקוחות גםבכמויות קטנות. כך שאם אתם מעוניינים להעשיר את סחורתכם ולהוזיל עלויותבאמצעות יבוא מסין תוכלו להגיע לעיר איוו, לשוטט בחנויות שבמרכזי המסחרהגדולים, להזמין את המוצרים שברצונכם לרכוש ולרכזם בקונטיינר מרכזי שיכילאת הסחורות השונות ויישלח לארץ. מומלץ להיעזר בשרות מקצועי ייעודי לצורך זההניתן על ידי מספר חברות הנמצאות באיוו. חברות אלו מקלות על התהליך של יבוא מסין בעזרת ליווי של סינים דוברי אנגלית, טיפול בהעברת הסחורה למרכזי השילוח וקשר עם הספקים במהלך ולאחר הגעת הסחורה לארץ.

אם אתם אנשים פרטיים הרוצים לבצע ייבוא מסין של פריטים בודדים קטנים יחסית, מן הסתם תעדיפו לוותר על הביקור בסין לשםכך, וגם אין צורך. כפי שיש חברות ואתרים המציעות קניות של מוצרים מחו"ל, כךתוכלו להזמין דרך חברות המתמחות בנושא יבוא מסין כל מוצר שעולה בראשכםישירות מהיצרן בסין. הדבר הכי חשוב הוא לעשות השוואת בין כל חברות הייבואכדי שבאמת תוכלו לקנות דרכן את המוצרים האיכותיים ביותר, במחיר הזול ביותרוכן שיגיעו בזמן הקצר ביותר. כך תוכלו להבטיח את בחירת הספק הטוב ביותרעבורכם ועבור משפחתכם. בנוסף, חשוב גם לקחת המלצות ממכרים כדי לוודא שאתםעושים את הבחירה הנכונה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טומי רן

מאת: טומי רןאבטחת הבית08/12/131427 צפיות
שריפה היא ללא ספק אחד מהאיומים המלווים את חיינו. כיום, בעידן המודרני בו אנו חיים, תקלה מסוימת במכשיר חשמלי או מערכת טכנולוגית, עלולה להוביל לקצר חשמלי שבחלק מהמקרים יוביל להתלקחות של שריפה אשר תכלה כל מה שעומד בדרכה.

מאת: טומי רןראיית חשבון13/11/131400 צפיות
יש כמות גדולה של רואי חשבון בעיר הגדולה ולכן גם מלאכת הבחירה אינה פשוטה. מאמר זה יעזור לקוראים לאתר בחוכמה את אותו רואה חשבון בתל אביב המתאים לצרכים שלהם.

מאת: טומי רןדיני משפחה28/10/131161 צפיות
ירושה משמעותה העברת נכסים ורכוש של אדם לאחר מותו לקרוביו על פי קביעתו או על פי החוק במידה ולא נכתבה ירושה. מחלוקות רבות יכולות להתרחש בעת חלוקת ירושה ולכן מומלץ לפנות למומחה ולהתייעץ עם עורך דין ירושה. מחלוקות בנושא ירושה מביאות משפחות פעמים רבות להגיע עד לערכאות משפטיות, דבר המביא לפילוגים ונתק בין בני משפחה וחבל מאוד להגיע לכך.

מאת: טומי רןדיני תעבורה20/10/131243 צפיות
בשנים האחרונות כמות תאונות הדרכים הולכת וגדלה. לצערינו ישנם יותר פצועים והרוגים ולמרות התייחסות הממשלה לנושא, התופעה לצערינו איננה מתכווצת. חלק בלתי נפרד מנושא זה הוא לשמור על החוקים, לנהוג בצורה זהירה ובטוחה מחד ומאידך, למגר את התופעה באמצעות חקיקה נרחבת, עונשים משמעותיים והחמרת הענישה על עבירות מסויימות.

מאת: טומי רןבתי מלון08/10/132095 צפיות
בשנים האחרונות יותר ויותר אירועים הקשורים בשבת חתן לבר מצווה או לחתונה מועברים לבתי הארחה לשבת חתן בית הארחה או מלונות לשבת חתן – ממש כאלו המייעדים עצמם לאירועים מסוג זה ומוכנים לאירועים מיוחדים אלו.

מאת: טומי רןהלוואות07/10/131266 צפיות
שיטת הליסינג המשמשת בעיקר את ענף הרכב, הייתה נפוצה לאורך שנים אך ורק בקרב חברות ועסקים אשר היו משדרגות את רכבי עובדיהם בתדירות רבה. כיום, שיטת ליסינג מימוני מאפשרת לכל משק בית בישראל ליהנות מיתרונות השיטה, ובעיקר ליהנות מרכב חדש (מהניילונים) גם מבלי להעמיד הון עצמי ראשוני לצורך רכישת הרכב.

מאת: טומי רןדיאטה01/10/131490 צפיות
היא החלה את דרכה בארה"ב ולאחר הצלחה מסחררת עשתה עליה גם לישראל. עושים אותה על ידי נטילת כדורי פטל שהוכח במחקרים רפואיים כי הם מסייעים לתהליך ההרזיה. קבלו את דיאטת הפטל! מה שאחראי על האפקט שלה הוא רכיב הנקרא פטל קטון המצוי בריכוז מאוד גבוה בפטל אדום.

מאמרים נוספים בנושא עסקים בינלאומיים

מאת: ליאורעסקים בינלאומיים01/11/161458 צפיות
שירותי תרגום על ידי מתרגמים מקצועיים, מאפשרים לקבל תרגום מדויק ונכון, של מסמך. תרגום מסמך משפה אחת, לשפה אחרת, כדאי לבצע בעזרת חברת תרגום, שמעסיקה מתרגמים מקצועיים, שמיומנים בביצוע עבודת תרגום.

מאת: ליאורעסקים בינלאומיים08/11/152371 צפיות
שירותי תרגום עבור ישראלים, מאפשרים לבצע תרגום של מסמך, או תרגום סימולטני של דברים שנאמרים בזמן שיחה. שירותי תרגום מצריכים מתורגמנים ששולטים היטב בשתי שפות שונות (ברמת שפת אם). תרגום מסמך, דורש יכולת גבוהה של התבטאות בכתב, כולל הבנה של מושגים שונים שיש במסמך המיועד לתרגום. תרגום סימולטני, דורש יכולת חשיבה מהירה, ויכולת ניסוח מהירה.

מאת: ליאורעסקים בינלאומיים06/07/151857 צפיות
תרגום עברית אנגלית בראשון לציון, מאפשר לתרגם מסמכים שונים, מעברית לאנגלית, או הפוך. השפה האנגלית, נחשבת כיום לשפה בינלאומית, בגלל הדומיננטיות של ארצות הברית בעולם. בעולם יש כ-400 מיליון אנשים, ששולטים באנגלית ברמת שפת אם.

מאת: Alex Admonעסקים בינלאומיים05/01/151850 צפיות
אם המילים "ספא ים המלח" מעלות בך אסוציאציות של מים חמימים, טיפולים מפנקים ומנוחה מושלמת לגוף ולנפש, אתה מוזמן להכיר את הפן האחר שלהן: הזדמנות להרוויח, והרבה. כיצד? שיווק מוצרי ים המלח בסיטונאות!

מאת: דוד כהןעסקים בינלאומיים26/04/146599 צפיות
מהו רילוקיישן, כיצד הוא משפיע על המשפחה ועל סביבת העבודה, כיצד להערך בצורה טובה לפני ביצוע רילוקיישן, ועוד.

מאת: ישראל סבאעסקים בינלאומיים13/02/148354 צפיות
תרגום עוקב שווה תרגום סימולטני, לא? אז זהו - שלא! חברה שמזמינה שירותי מתורגמנות חייבת לדעת מה ההבדל בין שתי השיטות ומהו השירות היעיל והחסכוני ביותר עבורה. המאמר נותן כמה עצות טובות בנושא.

מאת: שירי נתןעסקים בינלאומיים12/01/148409 צפיות
אוסטרליה היא אחת המדינות העשירות ביותר בעולם כיום. מספר עולה של מעסיקים ישראלים מחפשים עובדים בתחומים רבים, החל מהייטק וIT עד למכירות ומלצרות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica