חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה לא כדאי לפנות לנערות ליווי?

מאת: טומי רןמעמד האישה08/08/20128951 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רבים שואלים את עצמם באיזו שהוא שלב בחיים האם כדאי לפנות לנערות ליווי. מרבית הפעמים הנושא עולה כאשר גבר חש בדידות, או כאשר אינו מסופק מבחינה נפשית או פיזית בקשר בו נמצא, או כאשר הינו מוגבל בתחום המיני – אם זה מטעמי דת, מצפוניות וכדומה.

אז למה לא לפנות לנערות ליווי בעצם?

ההתעסקות בנושא מעלה הרבה שאלות מוסריות. שימוש בשירותי ליווי למעשה אומר – לשלם עבור מין. מין שמסופק על ידי נערות/נשים שנמצאות לרוב במצוקה. המצוקה נגרמת מכמה גורמים: מצוקה כספית, מצוקה בריאותית – התמכרויות לסמים למיניהן, מצוקה נפשית – לרוב הן נשים שעברו התעללות בילדותן או בבגרותן או נשים שנמצאות תחת איום מתמיד מצד גורם שלישי.

שירותי ליווי – בדיקה בשטח:

פניתי לחברה העוסקת בתחום. מדובר בחברה המעניקה שירותי ליווי במרכז. המטרה היתה לבדוק איך החברה מתנהלת, איך היא מספקת נערות ליווי, מה התשלום, מהם תנאי העסקה ועוד. גיליתי עולם מאוד אפל ועצוב. הנשים הן למעשה ילדות קטנות בנות 15 לערך, שבעצם מוכרות את גופן תמורת כסף. מעט כסף. מעט מאוד. ברמה הנפשית – מי שלמעשה עוסקת בתחום, למעשה מעניקה את גופה לכל המרבה במחיר (והמחיר כאמור מאוד נמוך..). תחושת הקהות, הניכור התיסכול, הייאוש והאדישות שהיא חשה אחרי מספר לקוחות, מספר חודשים ושנים בעיסוק כזה מן הסתם מותיר את חותמו.

השפעות העיסוק על נערות הליווי:

נערות ליווי למעשה נותנות את גופן. התחושה היא שגופן אינו שייך להן. תחושת חוסר הביטחון, הערכה עצמית נמוכה יוצרות בעצם את ההמשכיות בעיסוקן. הן חשות שאינן שוות שום דבר, הן חשות שאינן יכולות להשתכר משום מקצוע אחר ולרוב גם מי שמעסיקן משתדל מאוד לשמר תחושות אלו כדי לשמור על האינטרסים שלו.

אז למה לא לפנות לשירותי ליווי? כי זה לא מוסרי, מדובר על ניצול של נשים, מדובר על עבירה על החוק, מדובר בפגיעה קשה מאוד בזכויות האזרח.

אז אם אתה גבר ומחשבות כאלו עוברות בראשך – אנא נסה לפתור בעיותיך עם בת זוגך או שפנה לייעוץ. בהצלחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טומי רן

מאת: טומי רןאבטחת הבית08/12/131429 צפיות
שריפה היא ללא ספק אחד מהאיומים המלווים את חיינו. כיום, בעידן המודרני בו אנו חיים, תקלה מסוימת במכשיר חשמלי או מערכת טכנולוגית, עלולה להוביל לקצר חשמלי שבחלק מהמקרים יוביל להתלקחות של שריפה אשר תכלה כל מה שעומד בדרכה.

מאת: טומי רןראיית חשבון13/11/131403 צפיות
יש כמות גדולה של רואי חשבון בעיר הגדולה ולכן גם מלאכת הבחירה אינה פשוטה. מאמר זה יעזור לקוראים לאתר בחוכמה את אותו רואה חשבון בתל אביב המתאים לצרכים שלהם.

מאת: טומי רןדיני משפחה28/10/131162 צפיות
ירושה משמעותה העברת נכסים ורכוש של אדם לאחר מותו לקרוביו על פי קביעתו או על פי החוק במידה ולא נכתבה ירושה. מחלוקות רבות יכולות להתרחש בעת חלוקת ירושה ולכן מומלץ לפנות למומחה ולהתייעץ עם עורך דין ירושה. מחלוקות בנושא ירושה מביאות משפחות פעמים רבות להגיע עד לערכאות משפטיות, דבר המביא לפילוגים ונתק בין בני משפחה וחבל מאוד להגיע לכך.

מאת: טומי רןדיני תעבורה20/10/131245 צפיות
בשנים האחרונות כמות תאונות הדרכים הולכת וגדלה. לצערינו ישנם יותר פצועים והרוגים ולמרות התייחסות הממשלה לנושא, התופעה לצערינו איננה מתכווצת. חלק בלתי נפרד מנושא זה הוא לשמור על החוקים, לנהוג בצורה זהירה ובטוחה מחד ומאידך, למגר את התופעה באמצעות חקיקה נרחבת, עונשים משמעותיים והחמרת הענישה על עבירות מסויימות.

מאת: טומי רןבתי מלון08/10/132098 צפיות
בשנים האחרונות יותר ויותר אירועים הקשורים בשבת חתן לבר מצווה או לחתונה מועברים לבתי הארחה לשבת חתן בית הארחה או מלונות לשבת חתן – ממש כאלו המייעדים עצמם לאירועים מסוג זה ומוכנים לאירועים מיוחדים אלו.

מאת: טומי רןהלוואות07/10/131266 צפיות
שיטת הליסינג המשמשת בעיקר את ענף הרכב, הייתה נפוצה לאורך שנים אך ורק בקרב חברות ועסקים אשר היו משדרגות את רכבי עובדיהם בתדירות רבה. כיום, שיטת ליסינג מימוני מאפשרת לכל משק בית בישראל ליהנות מיתרונות השיטה, ובעיקר ליהנות מרכב חדש (מהניילונים) גם מבלי להעמיד הון עצמי ראשוני לצורך רכישת הרכב.

מאת: טומי רןדיאטה01/10/131491 צפיות
היא החלה את דרכה בארה"ב ולאחר הצלחה מסחררת עשתה עליה גם לישראל. עושים אותה על ידי נטילת כדורי פטל שהוכח במחקרים רפואיים כי הם מסייעים לתהליך ההרזיה. קבלו את דיאטת הפטל! מה שאחראי על האפקט שלה הוא רכיב הנקרא פטל קטון המצוי בריכוז מאוד גבוה בפטל אדום.

מאמרים נוספים בנושא מעמד האישה

מאת: טומי רןמעמד האישה03/01/1310749 צפיות
למה רבים פונים לשירותי ליווי בחו"ל? האם כי חשים שזה לא מוסרי לפנות לנערות ליווי כאן בארץ? האם זה תלווי בהגדרה החוקית של הנושא או שפשוט חוששים שמישהו יזהה אותם עושים מעשה "לא ראוי".. ?

מאת: טומי רןמעמד האישה22/11/128940 צפיות
מעמדן של חברות העוסקות בתחום של שירותי ליווי מול בתי המשפט איננו ברור וודאי כבר שנים רבות. מערכת בתי המשפט דנה בנושא של האם לאשר לנערות ליווי לעסוק במקצוע זה אל מול לקוחותיהן – האם להענישם או לא.

מאת: טומי רןמעמד האישה11/10/128388 צפיות
קיימות הערות ציניות למכביר לגבי נושא של נישואין ומערכות יחסים מעמיקות. גברים רבים באמת חושבים כיום שנשים רוצות להיות עימם בגלל הכסף, הביטחון. לכן, רבים מעדיפים לפנות למערכות יחסים לא מחייבות ואם אפשר בשמירה על דיסקרטיות מה טוב. לכן גברים רבים פונים כיום לשירותי ליווי.

מאת: טומי רןמעמד האישה13/09/128920 צפיות
הצעת חוק הזנות החדש הצליח ליצור בלבול ולייצר דעות רבות של 'בעד ונגד' בכל הקשור אל השכרת שירותיהן של נערות ליווי. על מנת ליצור סדר בבלגן, מאמר זה יביא בפניכם נתונים אודות היחס אל נערות ליווי בישראל וכן נסביר מהו חוק הזנות החדש וכיצד הוא ישפיע על תעשייה זו באם הוא יתקבל.

מאת: טומי רןמעמד האישה13/09/128739 צפיות
לכל אחד מאיתנו יש שאלות בכל הקשור אל שירות או מוצר אותו אנו צורכים ולכן אנו מעוניינים לדעת כי יש לנו כתובת אליה נוכל לפנות בכל עת. כיוון שבישראל שירותי ליווי הם אינם תחום אשר נחשב כרציני ובו יש שירות לקוחות פעיל ורבים מתביישים להודות כי הם מעוניינים בשירותים אלו או מעדיפים להימנע מלשאול שאלות רבות, אשר פעמים רבות מתגלות כשאלות חיונות, חלטנו לענות לכם על כל השאלות הנפוצות ביותר אודות שירותי ליווי בתל אביב, במאמר זה.

מאת: טומי רןמעמד האישה27/08/128729 צפיות
לאחרונה עלתה לטלויזייה סידרה על עולמן של החשפניות – אגב, סידרה מאוד מוצלחת (אם בוחנים זאת על פי הרייטינג). מה מושך אותנו לסדרה? אולי הרצון להכיר ולהתוודע לעולם שלרובינו אינו מוכר. האם אני טועה כשאני אומרת "רובינו"?

מאת: טומי רןמעמד האישה08/08/128690 צפיות
זנות הינו המקצוע העתיק ביותר. למי שמאמין בתנ"ך – יכול למצוא סיפורים רבים בנושא. למי שלא – יכול לקרוא על כך בספרים רבים, יכול לקרוא על כך בספרי ההיסטוריה השונים, וכמובן לראות בסרטים מתארים תקופות שונות. אם תשאל כל אדם מן היישוב, לגבי הנושא, הוא יאמר לך כי נערות ליווי זה משהו כיפי, "יכול להרים את הערב", עושה מצב רוח וכדומה. ועל כן תמצא מסיבות רווקים רבות שנושא הערב והעיסוק לקראת ערב הרווקים הינו אילו שירותי ליווי להזמין.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica