חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הדפסה על חולצות

מאת: ליאור הרשקואופנה08/08/20121158 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
הדפסה על חולצות

מאז תחילת ההיסטוריה אנשים תמיד חיפשו לשים את חותמם בזיכרון הבריות. היו אלו מהפכנים גדולים אשר חיפשו לבצע מהפך אשר ישנה את העולם או את תפיסתו ובכך לשמור על מקומם בזיכרון גלגל ההיסטוריה הענק, או אנשים פשוטים אשר חיפשו דרכים פשוטות לבטא את עצמם בדרכים שונות כגון שירה, אומנות, ציור או עזרה לזולת.

פעם הדבר היה אפשרי ביתר קלות מהיום, מה גם שהצורך לבטא את עצמנו קפץ מעולם הכפר אשר היה ידוע אז, לכפר הגלובלי אשר גורם לנו להרגיש צורך להיות ייחודיים בכל דרך אשר נוכל. שירות הדפסה על חולצות הופך אותך לבמה של עצמך. אתה בעצמך לובש את המסר שאתה רוצה להעביר.

בהדפסה על חולצות יש אין סוף אפשרויות הדפסה מוכנות, ואפשרויות עריכה עצמיות. האירוניה בכל הדבר, שדווקא אותו האינטרנט אשר הגדיל את הצורך שלנו להתייחד מעבר לאחרים, הוא שמספק לנו את הבמה הטובה ביותר להוציא את יצרינו וזאת ללא כל ידע בתוכנות עריכה מקצועיות.

מלבד סיפוק המסר האישי שלנו, הדפסה על חולצות מאפשרת לנו גם לספק מתנה אישית עם מסר קצר. לדוגמא: תמיד יהיה נעים ונחמד לקבל חולצה של אחת מהרשתות והמותגים המובלים, אך מתנה מהחבר / החברה אם משפט מרגש שרק הוא/היא יוכלו להגיד יעשו את כל ההבדל.

על אילו חולצות ניתן להדפיס?

באופן כללי אין גבול לסוג החולצות אשר ניתן להדפיס עליהם, חולצות T קצרות, ארוכות, חולצות מנדפות זיעה, הדפסה על חולצות כפתורים וכל סוגי החולצות. גם לגביי הצבעים ניתן לבצע הדפסה על כל צבעי החולצות, אך זה תלוי בשיטת ההדפסה על חולצות אשר נבחר ללכת לפיה.

ישנם סוגים שונים של אפשרויות הדפסה על חולצות, לא נדון בכולם במאמר זה, אך נדון בשניים ראשיים. הדפסה על חולצות בשיטת הסובלימציה, והדפסה בשיטת המשי. השוני בינהם הוא מהותי מהיסוד.

הדפסת סובלימציה

בשיטת הדפסת הסובלימציה, למעשה מבצעים הדפסה דיגיטלית במחשב. את ההדפסה מדפיסים על דף נייר מיוחד אשר הדיו לא נספג בו. לאחר שהדף והחולצה עוברים במדחס חם במיוחד, הדיו מועבר באופן ישיר מהדף אל החולצה. שימו לב: לא מדובר במדבקה אלא בדיו שמועבר באופן ישיר אל החולצה.

יתרונות הדפסה על חולצות בשיטת סובלימציה נעוצות במחיר אטרקטיבי לכמות קטנה של חולצות (בערך בין 50 - ל100 חולצות) ובאיכות הדפסה גבוהה משיטות אחרות כגון הטרנספר. בשיטה זאת גם ניתן להדפיס הדפסים בצבע מלא כגון תמונות וטקסט צבעוני בעל הרבה צבעים ועוד..

חסרונות ההדפסה על חולצות בשיטת הסובלימציה נעוצות בעובדה כי העלות אינה משתלמת לכמויות גבוהות (החל מכ 100 יחידות) ובדרך כלל רצוי ללכת בכמות כזאת לשיטה השניה המוכרת הדפסת המשי. חסרון גדול נוסף של הסובלימציה, שאין אפשרות לבצע הדפסה על חולצות אחרות מלבד חולצות לבנות, זה פשוט לא קיים בשוק הסובלימציה.

הדפסת משי

הדפסה על חולצות בשיטת הדפסת המשי, מי לא זוכר מימי התלבושת האחידה שהינו הולכים וקונים חולצה מוכנה של הבית ספר בו למדנו. חולצות אלו היו מודפסות בשיטת המשי. בשיטה זאת למעשה מכינים גלופה בעלת צבע אחד (עלות של כ100 עד 300 שקל לצבע), דבר הלוקח זמן רב, לאחריו מהירות ההדפסה גבוה ביותר והעלות שלה אפסית ביחס לשיטות האחרות.

חסרונות השיטה, שניתן להדפיס כמות צבעים מאוד קטנה (בגלל עלות הגלופה), ולעולם לא ניתן להדפיס תמונות בעלות צבע מלא. חסרון נוסף: בגלל עלות הגלופה הגבוה, השיטה טובה לכמויות גבוהות במיוחד (לצורכי פרסום לדוגמא), ולא מיועדת להזמנה ליחידים.

יתרונות השיטה, הוא בעמידות הצבע. העמידות של הדפסת המשי היא הגבוה ביותר מכל השיטות הקיימות כיום בשוק ההדפסה על חולצות. וכיום לא נצפה שיטה שתעבור את עמידות השיטה הישנה והמוכרת לטובה. יתרון נוסף של הדפסה על שיטת המשי, נעוץ בעובדה שניתן להדפיס על כל סוגי הצבעים של החולצות לרבות הדפסה על חולצות שחורות וכהות.

הדפסה על חולצות - למי זה מתאים?

בעבר הלא רחוק, היה נהוג לחשוב כי הדפסה על חולצות מיועדת רק לילדים או לעסקים אשר רוצים לפרסם עצמם. עם הזמן אנשים הבינו כי השירות המהפכני מתאים פשוט לכולם. היום מבצעים הדפסה על חולצות חתנים וכלות אשר הולכים לחתונה ורוצים לחלק חולצות שאף אחד לא ישכח את חתונתם, אנשים שרוצים להתייחד מעבר לאחרים ואפילו מבצעים הדפסה על חולצות מהמותגים הגדולים.

הדפסה על חולצות - הדפסים עם חוש הומור

שירות הדפסה על חולצות תפס תאוצה רבה בזכות הומור מתוחכם אשר יוצא מהחולצה והלאה. הדפסים אשר מעניקים רמיזה מצחיקה למסר אשר לובש החולצה רוצה להעביר, משפטים או תמונות או שילוב הרמוני של שני הדברים גם יחד אשר לבסוף מעניקים מסר אישי עם קריצה להומור.
יתרונות המסרים המרומזים נעוץ בעובדה כי מסרים כאלו תופסים את העין בקלות יתרה, וגם העוברים ושבים העוברים ליד לובש החולצה יחשפו באופן מהיר למסר אשר הוא רוצה להעביר.

מה שעומד מאחוריי הקונצפט הוא רעיון פשוט הנעוץ עוד מימי צעירותינו. כל אמירה ולו התמימה ביותר יכולה לקבל משמעות אחר לגמרי ע"י שינוי סדר הדברים, הורדה או שינוי של אות אחת, ואו הוספת תמונה שתשנה את משמעות הנאמר.

הדבר יכול להיות בעל אופי מיני או כל אופי אחר, כמו כן יכול להיות בוטה יותר או קצת יותר עדין. כל הרעיון שהדבר יהיה משעשע ומובן לכל.

אז בהצלחה בבחירת ההדפסה...

 



תגיות המאמר: הדפסה על חולצות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ג'ונגל הדפסה על חולצות ומתנות.

הדפסה על חולצות | עצב מתנה בעצמך | כיסויי לאייפון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאור הרשקו

מאת: ליאור הרשקואופנה08/08/12860 צפיות
מזמן נמאס לכם מהבגדים בארון? רוצים להתחדש במשהו מיוחד שיבטא אותכם? במדריך זה נסביר לכם כיצד לבצע הדפסה על חולצות, מה האפשרויות והאופציות העומדות לרשותכם, ומה כדאי לדעת לפני שנגשים למשימה.

מאת: ליאור הרשקואופנה08/08/121393 צפיות
הדפסה על חולצות בחיפה, כל הטכניקות והאפשרויות העומדות לרשותכם. וכיצד השתפרה הטכנולוגיה מימי התלבושת האחידה ועד היום...

מאמרים נוספים בנושא אופנה

מאת: עומריאופנה02/06/162149 צפיות
כשמדברים או נזכרים בתכשיטים, אוטומטית צצה לנו בראש תמונה של אישה. אך בימים אלו סדר הדברים משתנה: טרנד התכשיטים תופס תאוצה רבה בקרב הגברים המודרניים. למרבית תכשיטים והאביזרים הגבריים (בין אם מדובר בתליון, שרשרת או צמיד לגבר) יש מטרה, וכל פריט בא להדגיש ולהבליט תכונה שונה.המבחר עשיר ושופע, וגבר המעוניין לקשט עצמו ולשפר את ההופעה עלול ללכת לאיבוד. לכן כדאי שנעשה סדר בתכשיטים הקיימים ונפרט מהם הטרנדים החמים ועל מה מומלץ לשים דגש בבחירת תכשיטים לגבר.

מאת: אבי דוידיאופנה29/03/162110 צפיות
טיפים חיוניים לקניית בגדים ואביזרי אפנה בזול בישראל ובאתרי אינטרנט.

מאת: רועי כץאופנה11/02/162062 צפיות
שעונים הם האקססוריז הפופולארים ביותר לגבר

מאת: אודי ביגאופנה06/08/152431 צפיות
הילדים שלנו הם הדבר החשב ביותר לנו בחיים, אנו עושים הכול בשביל שהם יהיו מאושרים ורוצים רק בטובתם. כשיש אירוע משמעותי כזה או אחר בחיים שלהם ההתרגשות שלנו רבה, ואך טבעי הוא הדבר שבאירוע שלהם נרצה שהם ייראו הכי טוב והכי נוצץ. בת מצווה היא עוד אירוע מהאירועים החשובים הללו בחיים שלהם, ובשביל להתלבש טוב הכלה צריכה למדוד שמלות בת מצווה בכדי שהיא תמצא את מה שהכי מתאים לה. אירועי בת מצוות הם אירועים רבי משמעות וכל אחד רוצה שהילדה שלו תיראה במיטבה, אז הנה כמה טיפים בעניין של שמלות.

מאת: דוד כהןאופנה31/07/151893 צפיות
מה מייחד בגדי תינוקות מבגדים לגילאים מבוגרים יותר? איך מתאימים בגד לעונת השנה? איך בוחרים מותגים לפעוטות?

מאת: אודי ביגאופנה16/05/151912 צפיות
אחד הדברים הכי שובי לב, חמודים ועוצרי נשימה זה להביט על שורת ילדות קטנות, לובשות בגדי שושבינות ומקבלות לאחר כבוד את פני החתן והכלה. עם זאת שמלה עבור שושבינה ניתן למצוא במגוון מידות, כך שגם ניתן למצוא שמלות עבור נערות ונשים, אך עדיין הקסם הגדול ביותר טמון בשמלות של שושבינות קטנות. מה בדיוק עובד כ"כ טוב? ובכן לא ברור אם זה השילוב של הבד העשיר עם המראה התמים ילדי, אם זה המעמד שמתחבר אל מהות השמלה, או עם זה המראה של הלבוש המושקע והמוקפד אשר מולבש על ילדות מרוגשות וחייכניות שהולכות לפני הזוג המלכותי.

מאת: ravivorאופנה22/04/152990 צפיות
בניגוד למה שנהוג לחשוב, יבוא מקביל של מותגים הוא חוקי בישראל - כל עוד מקפידים על כך שהמוצרים אכן מקוריים ולא מזויפים. הנה כמה מהיתרונות של יבוא מותגים מקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica