חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קודי התנהגות בדייט הראשון

מאת: מיכלדייטינג09/08/20121127 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דייט ראשון יכול להיות מלחיץ להרבה אנשים ולאחרים הוא יכול להיות משהו שבא בטבעיות. כנראה שהסוג הראשון לא יודע על קודי ההתנהגות בדייט הראשון, כי אם היה יודע לא היה לחוץ כל כך.

יש כמה קודים שיש לזכור, ובעזרתם אפשר ליצור רושם טוב, ליהנות ולמשור על מסתורין, שהוא דבר חשוב בכל תחילת מערכת יחסים זוגית.

הקוד הראשון הוא בחירת מקום מפגש נוח וקליל, כמו דוכן קפה או מזון. במקומות כאלו אפשר להרגיש הרבה יותר בנוח. עם זאת, צריך לזכור לא להרגיש יותר מדי בנוח, כי כשזה קורה אתם עלולים לאבד את נימוסי השולחן שלכם, ואז יכולות לקרות סיטואציות לא נעימות כמו גיהוקים (גרעפסים), התרווחות על הכיסא בתום הארוחה, שכדאי לשמור לספה בבית, אכילה בפה פתוח ו/או לכלוך הבגדים היפים כי לא אוכלים בצורה נקייה ועוד.

כשבוחרים לשבת במקומות כמו דוכני מזון או קפה כדאי לא לבוא מורעבים, כדי לא לאכול כמו חזירים. בנוסף, כדאי להימנע מלהזמין מאכלים שיש בהם מרכיבים שעלולים להיתקע בשיניים, כמו עלים ירוקים או פרג, כי ברגע שמחייכים נגלה לעין חיוך לא סימפטי במיוחד, שלא יהיה נעים לצד השני ולא בטוח שהצד השני ירגיש מספיק בנוח ליידע אתכם.

חשוב להתלבש בצורה נקייה ויפה לכל מקום שהולכים אליו לדייט ראשון, אבל צריך להתאים את הסגנון למקום- דוכני מזון או קפה פשוט לא מצריך התגנדרות יתר לעומת מסעדת גורמה שאליה כדאי לנשים ללבוש שמלה ולגברים כדאי ללבוש לא פחות ממכנסיים מחויטים וחולצה מכופתרת.

דיברנו על לא להגיע עם קיבה ריקה כדי לא לאכול יותר מדי ומהר מדי, אבל שכחנו לדבר על שתייה. אם אתם יוצאים לפאב או שותים במסעדה אלכוהול, שימו לב לכמות שאתם שותים ותקשיבו טוב לגוף שלכם, וברגע שתתחילו להרגיש שהשתייה עולה לכם לראש, עצרו והירגעו, כי עודף אלכוהול אולי יגרום לכם להרגיש פתוחים אבל אתם תיראו די מסכנים בעיניי הצד השני.

אנחנו לא חס וחלילה אומרים שלא תהיו עצמכם, אבל מה לעשות, בדייט הראשון צריך לרכך את ה"אני האמתי" ולהבליט את היתרונות.

 



תגיות המאמר: דוכני מזון, דוכן קפה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל

מאת: מיכלשיפוצים17/01/161201 צפיות
ביצוע עבודות בנייה יכול להיות תהליך מורכב ותובעני עבור כל משפחה. כאשר שיפוץ או שדרוג נעשה תוך כדי מגורים במקום – התהליך נעשה מורכב ומעיק אפילו יותר. אך ניתן להקל על התהליך באמצעות עבודה עם אנשי מקצוע איכותיים, העושים את העבודה בצורה רגישה ועדינה ותוך שמירה על כבודם של האנשים, עבורם הם מבצעים את העבודה.

מאת: מיכלתיירות ונופש - כללי17/06/151946 צפיות
חופשה מושלמת היא כזו המאפשרת מנוחה לגוף ולנפש ואחת שכזאת תהיה תמיד טובה יותר כאשר היא במסגרת של חבילות ספא ונופש. עוד בעניין זה במאמר הבא.

מאת: מיכלטיולים בארץ17/06/151864 צפיות
ישראל מציעה לאורך כל ימות השנה ובעיקר לתקופת הקיץ, כמו זה שבא עלינו לטובה, שלושה אפשרויות של חופשה על המים וכל יעד הוא בעל אופי שונה לחלוטין – אילת בים האדום, טבריה שלחופי הכנרת או ים המלח.

מאת: מיכלטיולים בחו"ל17/06/151720 צפיות
אחת הערים התיירותיות בעולם היא ברצלונה שבספרד והתייר הישראלי נחשב אחד המעריצים הלוהטים שלה. מדי ששנה עשרות אלפי ישראלים פוקדים את העיר הקטלונית ולא לשווא. מדובר ללא ספק בעיר תיירות נפלאה לאורך כל עונות השנה.

מאת: מיכלבתים משותפים13/04/151123 צפיות
ניהול ועד הבית אינו המצאה ישראלית, אך בעוד במרבית מדינות העולם כבר מזמן העבירו את ניהול הבתים המשותפים לחברות ניהול מקצועיות, נידמה כי עד לעשור האחרון הדבר חילחל רק לערי המרכז ובעיקר לתל אביב. בעת האחרונה הבשורה נידמה כי הגיעה גם לחיפה והצפון.

מאת: מיכלאטרקציות02/04/152582 צפיות
אפריל, מאי ויוני הן ללא ספק שלושת החודשים החשובים ביומן של כל חובב כדורגל מושבע. זהו גם הזמן האידיאלי לצאת לחופשה המבוססת על כדורגל במסגרת חבילות כדורגל שונות ולצפות בשניים או שלושה משחקים בשבוע אחד שכולו מהמיטב שיש לאירופה להציע.

מאת: מיכלבניין ואחזקה - כללי24/03/151335 צפיות
מרכז הארץ בכלל ותל אביב בפרט ידועות כמי שחברות ניהול ואחזקה מנהלות בהן את מרבית הבניינים ואילו בצפון האופנה הזו היתה תקועה מעט ורק לאחרונה ניתן לחוש בעוד ועוד ועדי בניינים שמצטרפים למה שמקובל במרכז הארץ.

מאמרים נוספים בנושא דייטינג

מאת: orya peryדייטינג29/10/152545 צפיות
לעיתים לזוגות חסרה פרטיות אם זה בשל העובדה שהם עוד צעירים וגרים בבית ההורים או שיש עיסוק מתמיד בילדים שנמצאים בבית, לפעמים פשוט מתחשק לקחת כמה שעות הפסקה ולהירגע מכל הלחץ בפרטיות באיזו פינת חמד. אך חדרים בבתי מלונות שוכרים ללילה שלם ומשלמים על כך סכום נכבד, כדי לחסוך בעלות גבוה שכזו ניתן להשכיר חדר לפי שעה. חדרים אלו לרוב כוללים סוויטות רחבות ידיים עם שלל פינוקים אך עם מחיר שעתי קבוע כך שאפשר להתפנק לחזור הביתה וכל זה במחיר סביר ביותר.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151894 צפיות
רוצים להפתיע את בן הזוג שלכם? מרגישים שהזוגיות שלכם זקוקה לריענון? יום הנישואין מתקרב? בדיוק עבור מצבים כאלו, הפתרון המומלץ הוא השכרת חדרים לפי שעה.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151913 צפיות
את ובן זוגך שוכבים על מיטה זוגית נוחה, על מצעים רכים במיוחד, מתכרבלים מול הטלוויזיה עם כוסות יין משובח ביד. כמה זמן עבר מאז הרשיתם לעצמכם להעניק חוויה רומנטית שכזו?

מאת: orya peryדייטינג15/10/151931 צפיות
המשפחה היא הדבר החשוב ביותר עבורך, כך שכמעט בכל יום, הנושא הזה מעסיק אותך- אתה מתעניין איך היה לילדים היום בבית ספר, את לוקחת את הקטן לרופא אם הוא חולה ושניכם דואגים להורים שלכם, אם חלילה קרה להם משהו, או שהם חולים.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151863 צפיות
זוגות רבים מחפשים דרכים לגוון ולהעשיר את הזוגיות שלהם- השגרה היומיומית המתישה והמשעממת, עלולה להביא לשחיקה בזוגיות

מאת: orya peryדייטינג15/10/152126 צפיות
חיי זוגיות מוצלחים, פירושם השקעה בלתי פוסקת- בתשומת לב, בדאגה, בהבנה ובהפתעות מיוחדות שיוסיפו לה גיוון וצבע. אין ספק, שחופשה בצימר מושלג ברמת הגולן בחורף, או נופש חלומי באי מבודד יוסיפו מאוד לחוויה האישית והזוגית שלכם

מאת: orya peryדייטינג09/10/151798 צפיות
זקוקים לכמה שעות של רוגע עם הבת זוג? מעוניינים בסוויטה דיסקרטית עם פינוקים וג'קוזי? מאמר זה בהחלט יפשט לכם את הדברים וכך תקלו בבחירת המקום שבאמת מתאים לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica