חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צלוליט- מה שמתחת לעור יוצא לאור

מאת: psifas123יופי וטיפוח - כללי14/08/2012980 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

העור שלנו היא השכבה העליונה, והגלויה לעין, המכסה את פנים הגוף שלנו, את העורקים, הנימים, האיברים הפנימיים וגם את תאי השומן והרקמות המרכיבות את השרירים שלנו. ייחודו של העור הוא בגמישות ובאלסטיות שלו, כמו גם ביכולתו לספוג זעזועים וטראומות בכל רגע ועדיין להתאושש ולמלא את חלקו בהוויה הפיזית של כל אחד ואחת מאיתנו. לעיתים, בעיקר עקב גורמים פנימיים, גנטיים ותורשתיים שאינם תלויים בנו או בהתנהלותנו, צפים ועולים גורמים תת עוריים אל פני שטח העור והופכים לבולטים ובכך פוגמים במראה החיצוני שלנו ובאסתטיקה החיצונית שלנו. גבשושיות אלו נקראות צלוליט והן נחלתן של מרבית נשות העולם ושל אחוז מועט של גברים, הלוקים בסימפטומים ובפגמים של תאי השומן התת עוריים שהתפתחו וגדלו עד לכדי התבלטותם החיצונית.

למרות שאפשר להניח כי תופעות צלוליט אינן ניתנות לשליטה ולמניעה, הרי שקיימים כיום מספר דרכים להאט את הופעתן ולצמצם את טווח פגיעתן לרמה נסבלת והגיונית, שניתן להסתובב איתה ולהמשיך להתגאות בגוף רזה, חטוב ומושלם. הדרכים המקובלות ביותר לפעילות מניעתית הן הקפדה על פעילות ספורטיבית, בעיקר אירובית, מתמשכת ומוכוונת מטרה ושמירה על תזונה נכונה, בריאה ומאוזנת, שבה מקבל הגוף את כל הוויטמינים, המינרלים ואבות המזון החיוניים למטבוליזם ולמערכת הדם והלימפה, דברים אשר מאפשרים לגוף ליצור מערכת פירוק שומנים ותאי שומן יעילה ומתמדת ומאפשרים לגוף לצרוך מספיק קלוריות על מנת לא לחוש תחושות רעב תכופות, שיביאו לאכילה מוגברת ולהיווצרות תאי שומן נוספים, אותם יתקשה הגוף התשוש לפרק. בנוסף, ישנן פעולות שבהן צריך להיעזר בעזרים חיצוניים על מנת לצמצם או לדחות הופעת צלוליט ואלו הם עיסויים מיוחדים, מריחת קרמים ומשחות בעלות רכיבים קוסמטיים המסייעים לתהליך פירוק שומנים בגוף או ביצוע ניתוחים קוסמטיים ואסתטיים דוגמת לייזר, אינפרא אדום או מזותרפיה שמהווים סוג של התערבות כירורגית חיצונית, אם כי לא קיצונית וחריגה.

בכל מקרה, אסור להתייחס להופעת צלוליט כאל אסון בקנה מידה קולוסאלי ולהיכנס למרה שחורה, דיכאון או ייאוש. מדובר, אם נרצה בכך ובין אם לאו, בתהליך שאין לנו שליטה עליו ולא יכולנו, בכל מקרה, למנוע אותו ולא משנה מה היינו עושים ואיך היינו פועלים טרום הופעת הגבשושיות המטרידות מבחינה אסתטית וויזואלית. יותר מ-80% מהנשים בעולם סובלות מהתופעה הזו ו-20% אחרות יחוו אותה, בדרך כזו או אחרת, במהלך השנים, כך שצריך לדעת לחיות עם המצב ולנסות לצמצם את התפשטותו ולהאט את התקדמותו בעזרת הפרמטרים שהצגנו לעיל. עם עבודה נכונה, השקעה וסבלנות, גם צלוליט יכול להפוך לסביל ולפחות בולט וחריג.

השקיעו מגיל צעיר באימונים אירוביים מחזקי נשימה, מערכת לימפה וחילוף חומרים, איכלו מזונות דלי שומן וסוכרים והתפללו שהוריכם לא סובלים מצלוליט ותקוו שהמטרד הנשי הגלובאלי הזה יחלוף מעליכם או מצדכם, ולא עליכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ספא פסיפס - חבילות ספא

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת psifas123

מאת: psifas123יופי וטיפוח - כללי22/10/12838 צפיות
אין בנמצא כיום טיפול בצלוליט אמין ואיכותי ברמה מספקת, ואף מחקר או מדגם לא מצא שיעור הצלחה של יותר מ-50% וגם זה בספק. אלמנט נוסף של הצלוליט הוא הכרוניות שבעניין ולכן, אפילו במצב של הקפאת מצב או של צמצום הנראות בתקופה מסוימת, אין שום וודאות לגבי העתיד ולגבי מה ילד יום

מאת: psifas123להקות אירועים03/09/121058 צפיות
מהי להקה לאירוע - להקה לאירוע היא להקה מוסיקלית של הרכב בסגנון מסוים אשר מתאימה את עצמה כדי לנגן לאורחי האירוע לפי צרכי הלקוח. השכרת להקת אירועים כזאת בדרך כלל משדרגת את האירוע ונותנת לו גוון אוטנטי ויוקרתי. קיימים מגוון גדול של להקות לאירועים אשר מנגנות מוסיקה בסגנונות שונים. עלינו רק לבחור.

מאת: psifas123פרסום14/08/12993 צפיות
אתרי חינם מבוססים על ההבנה כי בשוק תחרותי אף עסק לא ירצה להישאר מאחור ולהשתרך מאחורי מה שיריביו ומתחריו מציעים. כאשר השוק פתוח ותחרותי, גם התחרות על לבבות הלקוחות הפוטנציאליים היא פתוחה מבחינה שיווקית, פרסומית ויצירתית ומוגבלת מבחינת היקף השוק האפשרי

מאת: psifas123תיירות ונופש - כללי21/08/111312 צפיות
זה הזמן לבחור מכון ספא אשר בו תבלו את יום הכיף והמפנק שלכם. תוכלו לקבל המלצות, לצפות בקטעי וידאו ותמונות, לקרוא הסברים מפורטים אודות טיפולים ועיסויים ועוד. עם שפע של אתרי אינטרנט, תוכלו למצוא את מרבית המידע שאתם חפצים בו דרך האינטרנט. כך תוכלו לארגן יום כיף מוצלח, מפנק והכי חשוב - נוח לכיס שלכם

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185553 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183972 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184122 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184243 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173004 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172302 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172295 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica