חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פורטל AUTO1 - התוכנית הכי כדאית לרכישת רכב

מאת: Efratרכב15/08/2012733 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פורטל AUTO1 - התוכנית הכי כדאית לרכישת רכב

גם אם ישנה מטרה אחת, אפשר למצוא מספר דרכים שמובילות להגשמתה. החוכמה היא לעשות את זה עם כמה שפחות הפסדים וכמה שיותר רווחים, כלומר – שהעסקה תשתלם. הדרך שיכולה להוביל אל מכוניות רבות בתשלומים חודשיים נמוכים יחסית, היא דרך הליסינג. הליסינג היא שיטה שנהוגה בכל העולם, ובעצם מדובר על שיטה לתשלום על פי היכולת – כלומר נתן לערוך שינויים בתוואי העסקה, למשל – לשנות את הסכום ההתחלתי שמשולם בעסקה וכך גם לשנות את פריסת התשלומים שבהם ניתן לעמוד בהתאם לפי כמות וסכום לתשלום.

לבוא ולבחור רכב
שיטת הליסינג מאפשרת לבוא ולבחור רכב רצוי לפי יכולת. העניין הוא שמשלמים את הסכום לפי היכולת בתחילה, ומבררים אילו רכבים כדאי לרכוש בסכום זה. למעשה, עד אשר לא הושלמו כל התשלומים, הרכב אינו נמצא בבעלות המשלם, אלא בבעלות חברת הליסינג. כמובן שיש לפחות שתי שיטות ליסינג: ליסינג מימוני ותפעולי. המימוני נהוג יותר כאשר מעוניינים לרכוש את הרכב – זו שיטה זולה יותר ומאפשרת תמרון בבחירת הביטוח והשירותים.

להשלים את המחיר של הרכב בסיום התקופה
כדי לרכוש רכב מחברת ליסינג ובעסקת ליסינג, יש צורך להשלים את הסכום שנקבע מראש עבור הרכב עם סיום התקופה. במרבית המקרים, הלקוח משלם עדיין פחות ממחיר הרכב תוך כדי התשלומים – גם כשהוא מגיע אל התשלום האחרון ולכן נדרש סכום משלים. ברגע שזה שולם, עושים העברת בעלות על הרכב, ויש לקחת בחשבון את התשלומים גם על ההליך הזה ועל אחרים (ביטוח רכב, טסט ועוד).

ההבדל בין ליסינג תפעולי וליסינג מימוני
ההבדלים בין שתי השיטות הם במחיר החודשי, כאשר הסכום נוטה להתייקר בליסינג תפעולי, משום ששם מוענקים יותר שירותים, ממש כשם העסקה עצמה. בזמן האחרון עקב הרפורמה במס , נעשה יותר כדאי לשכור רכב או לרכוש באמצעות ליסינג פרטי, ולא לעובדים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Efrat

מאת: Efratקניות 09/04/137890 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratקניות 09/04/137953 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratצרכנות09/04/138036 צפיות
ישנן חנויות ש"מגהצות" את סמל בית הספר שמשורטט בגלופה על פני החולצה – ואז הוא בדרך כלל בולט ממנה ומתבלה במהירות, וישנן חנויות שמדפיסות את הסמל באופן מיידי על פני החולצה. אצל אורי עצמון עובדים בשיטת הדפסת משי או על חיתוך של טפט במכונת הפלוטר.

מאת: Efratחקירות09/04/137968 צפיות
חידוש שמצאה דנה תדמור הוא מתחום מכשירי הבילוש הקטנים הוא עטי הפטנט שמצד אחד הן עטים תמימות למראה אך מצד שני הן יכולות להכיל בתוכן מצלמה או אמצעי הקלטה של קול שמסוגל להקליט מקרוב שיחה שלמה

מאת: Efratאופנה09/04/137880 צפיות
אתרי האינטרנט מייצרים יתרון למי שאינו יכול להגיע לחנות ומעוניין בהזמנה של הפריט – גם ישירות לכתובת אחרת, ופעמים רבות מייצרת גם הנחה והשוואת מוצרי תינוקות בקלות.

מאת: Efratביגוד והנעלה09/04/137511 צפיות
מדובר על חולצות טי מודפסות עם כיתוב משעשע אשר לרוב לובש החתן, האבות של שני הצדדים ולעיתים גם השושבינים. החולצה מהווה גם לבוש פחות מחייב וגם הפתעה לכל האורחים שמחכים לראות מה יהיה כתוב על החולצה. לעיתים חולצות מעין אלו גם מחולקות לאורחים כמזכרת חתונה.

מאת: Efratאירועים וחתונות – כללי05/02/137216 צפיות
האורחים המשתתפים באירוע מתחילים לדמיין אותו כבר מהרגע שבו מזכירים את התאריך, שמוסרים את ההזמנה ולדלות עליו מעט יותר פרטים. יד הדמיון ממשיכה לצייר את האירוע המצופה בצבעים המדומים, אולם מי שבאמת נותן את משיכת המכחול הנכונה היא חברת הפקות אירועים – אותו גוף שאמון על החוויה הצרופה לאותו המפגש. כאשר מדובר על אירוע לעובדים, המעסיק לא צריך לשבור

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213794 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213926 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214105 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204575 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195541 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196235 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193499 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica