חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גיוס עובדים

מאת: dreamjobעובד-מעביד15/08/20121293 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד הדברים החשובים ביותר, אם לא הדבר החשוב ביותר בהצלחה של כל חברה, ארגון או עסק הוא גיוס עובדים נכון והולם. לא קל למצוא אנשים המתאימים למקום העבודה עם דרישותיו המשתנות ולא קל למקום העבודה למצוא את המועמדים הנכונים והמתאימים ביותר לאיוש שלל המשרות שהוא צריך.

גיוס עובדים הוא אכן משימה לא פשוטה וישנן שיטות רבות לעשות זאת. ברוב המקרים ישנה מחלקת משאבי אנוש או מישהו מטעם החברה הממונה על כל נושא גיוס העובדים, ועדיין הרבה מאוד חברות נתקלות בקשיים ובאתגרים לא פשוטים כשהן מנסות לאייש את התפקידים השונים.

שיטות לגיוס עובדים

ישנן שיטות רבות לגיוס עובדים. הדרך המוכרת לכולם היא פרסום של מודעת דרושים בכלי התקשורת השונים. מדובר בפרסום של מודעה או בלוח אינטרנטי לגיוס עובדים או בעיתונים השונים. היתרונות של דרך זו הם שכך מגיעים אל הרבה מאוד מתעניינים והחסרונות הם שהרבה פעמים מקבלים הרבה מועמדים שלא ממש מתאימים לאיוש המשרה.

שיטה אחרת היא פנייה לחברת השמה. חברת השמה היא זו שמפרסמת את המשרה והיא זו שעושה סינון ראשוני ואף משני בין כל המועמדים כדי למיין מביניהם את אלו ישי להם את הכישורים והיכולות הנדרשים לאיוש המשרה ורק אחר כך היא מפנה אותם לשיחה עם הממונים מטעם החברה.

איך להגיע אל המועמדים המתאימים

כיום ישנן שיטות חדשות יותר לגיוס עובדים והן עושות שימוש מורחב בשיטה חבר מביא חבר. הרבה חברות מדווחות שגיוס עובדים על ידי העובדים שכבר נמצאים אצלן היא אחת הדרכים הטובות יותר לאייש משרות מאחר ויש התאמה גבוהה יותר בין המועמד לבין דרישות התפקיד ואופי החברה. כיום, יש הרחבה לשיטה הזו וחברות רבות עושות שימוש באתרים חברתיים או רשתות חברתיות שונות כדי לפרסם בין החברים שלהם משרות שונות. שיטת חבר מביא חבר מהסוג הזה יכולה להוביל חברות אל מועמדים בעלי ניסיון וידע בתחום גם לאלו שכרגע לא מחפשים עבודה באופן אקטיבי.

חוץ משימוש במדיות החדשות, חברות המעוניינות בגיוס עובדים צעירים ואיכותיים יכולות לפנות אל המוסדות להשכלה גבוהה ברחבי הארץ ולהצטרף לירידי תעסוקה שהן מקיימות לבוגריהן. זוהי דרך לגייס עובדים בעלי השכלה אך ללא ניסיון רב.

 



תגיות המאמר: גיוס עובדים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

dreamjob.co.il - לוח דרושים חינם

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת dreamjob

מאת: dreamjobמבחני מיון15/08/128989 צפיות
כאשר מפרסמים מודעת דרושים באחד מהלוחות המובילים לחיפוש עבודה, מקבלים ברוב המקרים הרבה אמוד פניות של מועמדים מתאימים יותר ומתאימים פחות. תהליך המיון למציאת אלו המתאימים יותר יכול לקחת זמן רב ויש צורך לעשות תהליך מיון עובדים בזהירות רבה.

מאת: dreamjobעבודה וקריירה - כללי15/08/121086 צפיות
אנשי מכירות טובים הם אנשים שלא קל לאתר, לא קל לגייס ולא קל לשמר אותם לאורך זמן בעבודה. כדי לעשות את התהליך בצורה הטובה ביותר לאורך זמן, חשוב לוודא שכל תהליך הגיוס של אנשי המכירות הוא תהליך גיוס נכון שאכן מגייס את האנשים הנכונים.

מאמרים נוספים בנושא עובד-מעביד


מאת: vodplaceעובד-מעביד21/04/162843 צפיות
לא צריך לחכות לפסח בשביל לנקות את המשרד, חברות רבות מספקות שירותי ניקיון לעסקים בכל ימות השנה ובמיוחד לקראת החגים על מנת שהמשרד יהיה כחדש כל הזמן. זה טוב גם בשביל העובדים וגם בשביל המעביד.

מאת: ירון בוניעובד-מעביד24/09/153438 צפיות
אחד הכלים הכי חזקים לקבל שת"פ מלקחות , עובדים -הוא באמצעות ההומור ! אבל, איך עושים את זה?.. ..הו ..

מאת: yossi dעובד-מעביד26/03/151621 צפיות
קליפורניה היא יעד מועדף לעבודה בחו"ל. אנשים רבים בוחרים לטוס למדינה זו בשביל להרוויח כסף טוב ולהנום מהחופים והאווירה.

מאת: snunitעובד-מעביד13/03/148248 צפיות
אם אתם מחפשים דרך לשבור את השגרה באירוע חברה ולהוסיף קצת פלפל, שווה לכם לשקול להוסיף לאירוע שאתם מארגנים גם סדנא.

מאת: snunitעובד-מעביד12/03/148194 צפיות
כיצד תשמרו על בריאות העובדים בחברה שלכם?

מאת: אלירון קוגןעובד-מעביד06/11/138545 צפיות
על עבודה כאופר בחו"ל, איך לעבוד כאופר, איך למצוא עבודה כזאת, האם זה מתאים לכולם? הכל במאמר הזה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica