חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האקדמית תל אביב יפו

מאת: טלי גללימודים אקדמאיים15/08/2012676 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תמיד חשבתם ללמוד במקום בו המדשאות מוריקות, הציפורים מצייצות, מרצים נואמים בכיכר המרכזית?

לגבי נאומי המרצים – לא נוכל להבטיח לכם את קיום התופעה – אך לגבי איכות, מהימנות, עניין, והקניית הוראה מהטובות בארץ – זאת נוכל לומר בפה מלא לגבי המרצים באקדמית תל אביב יפו.

האקדמיה הוקמה בשיתוף אוניברסיטת תל אביב ועיריית תל אביב – כמוסד מן הגבוהים בארץ ברמת הלימוד, השקעה בסטודנטים, קריטריונים גבוהים לקבלה, ובמהלך התואר על מנת לקבל את הזכאות לתואר.

סטנדרטים גבוהים אלה, העניקו וממשיכים להעניק מעמד מן המעלה הראשונה לאקדמית תל אביב יפו.

בואו להכיר :

האקדמית תל אביב יפו הוקמה בשיתוף פעולה בין המועצה להשכלה גבוהה, עיריית תל אביב יפו ואוניברסיטת תל אביב. משנת 1994 הותוו סטנדרטים חדשים של רמת לימודים גבוהה, תנאי קבלה גבוהים ובמקביל כך גם איכות הסטודנטים המתקבלים ללימודים באקדמית תל אביבי יפו.

הלימודים מכוונים כלפי סטודנטים לעתיד אשר באמת ובתמים רוצים להשקיע, ובסופו של תהליך להצליח! סיום התואר אינו מקנה רק תעודה, אלא מעניק "ארגז כלים" יוצא דופן ביעילותו.

הכלים בהם מצוידים בוגרי האקדמית תל אביב יפו, מוכיחים עצמם כל פעם מחדש. בקליטה ובהתאקלמות מהירה של הבוגרים בשוק העבודה.

מימוש פוטנציאל :

כאשר סטודנטים מגיעים למוסדות לימוד כגון המרכז הבינתחומי, מכללת הדסה, אוניברסיטאות למיניהן – קבלת הפנים הינה בכיתות ענק, ללא יחס אישי או פנייה אישית. כיתות עמוסות, ללא יכולת להכיר הן מצד הסטודנטים אחד את השני, והן מצד צוות ההוראה את הסטודנטים בצורה מעמיקה יותר.

יחס אישי, התעניינות, מתן פתרונות וייעול השנה האקדמית, מתאפשרת על הצד הטוב ביותר בכיתות קטנות, וצוות הוראה מהמובילים בארץ העוסק במחקר, ומוביל מחקרים ארציים ובינלאומיים. היחס הינו כדוגמת משפחה חמה ותומכת.

חווית לימודים :

הלימודים באקדמית תל אביב יפו הינם מעשירים, מפתחי חשיבה בונה וביקורתית, יצירתית,מיישמת את עיקרון הסטנדרטים הגבוהים בכל תחום ומסלול הנלמדים באקדמיה.

בנוסף חשיפה לסוגי אוכלוסיה שונים, מגוון סטודנטים המגיעים מרחבי הארץ לקבל את רמת הידע הגבוהה ביותר שניתן למצוא בארץ.

המאמר מוגש מטעם אתר הסטודנט – מדריך לימודים, מכיל ביקורות סטודנטים על מוסדות הלימוד בארץ.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי גל

מאת: טלי גלעסקי מזון19/11/121183 צפיות
המאכל היפני מתבסס בעיקר על אורז בחומץ, אצות מאכל ותוספות. המרכיב ההכרחי היחידי בסושי הוא האורז, שומרי המסורת יוכלו למצוא אורז סושי כשר כמעט בכל מרכול בישראל. את שאר המרכיבים בסושי אפשר להתאים להעדפתו האישית של האדם, אין כל הכרח להוסיף לסושי פירות ים ושאר מרכיבים לא כשרים.

מאת: טלי גלאבטחת הבית19/11/121617 צפיות
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיתקע במקרה חירום בלי אמצעי הגנה והצלה. ידוע ששריפות הן אחד ממקרי החירום המסוכנים ביותר שפורצים ללא כל התראה וקשים לשליטה, ומבלי שאנחנו אפילו שמים לב. שריפות עלולות להיגמר בתוצאות הרות אסון. אמצעי כיבוי אש ומערכות כיבוי אש מצילות חיי אדם ולכן חשוב להקפיד להתקין אותן במקום המגורים ובמקום העבודה.

מאת: טלי גלמסיבות רווקים ורווקות15/11/121252 צפיות
כולנו היינו רוצות שתהיה לנו את מסיבת הרווקות החלומית, זאת שלא נשכח אף פעם ושתזכיר לנו שהחברות שלנו תמיד שם בשבילנו. לכן, אם עליכן לארגן מסיבה עבור חברה טובה שלכן שעומדת להתחתן, כדאי לחשוב על מגוון פעילויות מעניינות ומשעשעות שימלאו את האירוע המרגש.

מאת: טלי גלמט"ח15/11/121378 צפיות
נכנסתם לשוק המט"ח והתחלתם להבין מה בדיוק קורה בעולם המחסר העולמי. עם זאת, חשוב לזכור כי אחד המרכיבים החשובים והקריטיים להצלחתכם היא בחירת תוכנת מט"ח מתאימה איתה תעבדו מהמחשב האישי שלכם, כזו שתהיה אמינה, מקצועית ומקיפה וכמובן נוחה ומהירה לתפעול.

מאת: טלי גלניקיון15/11/121406 צפיות
את השטיחים בבית נהוג לנקות באופן קבוע בעזרת שואב אבק. פרט לשאיבת האבק מהשטיח יש להקפיד לנקות את השטיח בצורה יסודית אחת לחודשיים. חומרי ניקוי ביתיים לניקוי שטיחים אפשר למצוא בכל מרכול. החומרים הביתיים מצליחים להסיר כתמים קלים ולרענן את המראה הכללי של השטיח.

מאת: טלי גלרפואה משלימה15/11/121220 צפיות
שיאצו הוא אחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר בעולם הרפואה המשלימה. מטפלי שיאצו מנוסים מועסקים בקופות חולים ומרכזי ספא. הם זוכים להערכה רבה ועוסקים בעבודה מעניינת שמציבה בפניהם בכל יום אתגרים חדשים. השיאצו מגיע אל העולם המערבי מתחום הרפואה הסינית העתיקה.

מאת: טלי גלריהוט 15/11/121340 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול מושבעים, משוגעים לעיצוב, או סתם אוהבים לארח (גם אם מדובר בחימום במיקרוגל), מטבח מעוצב הוא מרכז העשיה הקולינרית של הבית. בעידן המזון המהיר, גם תחום עיצוב הבית עבר הסבה מהירה (ויש לומר נוחה) לכיוון המוכן והסטנדרטי.

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182590 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182433 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181887 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181704 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171474 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172263 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171929 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica