חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סושי כשר - מסעדות, אירועים והזמנות

מאת: טלי גלעסקי מזון19/11/20121183 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מרכיבים עיקריים

המאכל היפני מתבסס בעיקר על אורז בחומץ, אצות מאכל ותוספות. המרכיב ההכרחי היחידי בסושי הוא האורז, שומרי המסורת יוכלו למצוא אורז סושי כשר כמעט בכל מרכול בישראל. את שאר המרכיבים בסושי אפשר להתאים להעדפתו האישית של האדם, אין כל הכרח להוסיף לסושי פירות ים ושאר מרכיבים לא כשרים.

כל מנות הסושי הצמחוני אידאליות בעבור הקהל המסורתי, פרט לכך הם יוכלו ליהנות גם ממנות סושי עם דג סלמון כשר או בשר עוף. דג נא אפשר לצרוך ללא כל חשש, הדת היהודית לא קובעת תקנות לאכילת דגים, שחיטה או איסורים לאכילת דג נא. כל שדורשת הדת היהודית היא הקפדה על דגים ורכיבים כשרים.

אצות כשרות

במסעדות ברחבי העולם משתמשים השפים ברכיבים לא כשרים. בישראל אפשר למצוא ללא קושי מסעדות שמציעות סושי כשר. כל שיש לעשות הוא לבחון את התפריט במסעדה, במקרים בהם התפריט מכיל פירות ים המקום אינו מתאים לקהל המסורתי.

המסעדות שמציעות מנות סושי כשר מקפידות להשתמש באצות כשרות (ללא חשש תולעים), אורז כשר ורכיבים כשרים לחלוטין. כשמוסיפים לכל המרכיבים הכשרים גם השגחה ותעודת כשרות יוכלו בני הקהילה הדתית והמסורתית ליהנות מהסושי ללא כל חשש.

סושי לאירועים

אולמות האירועים בישראל גאים להציג לאורחים מגשים מעוצבים של סושי. סקרי דעת הקהל מראים כי הסושי נמצא ברשימת המנות המועדפות על האורחים באירועים.

את תפריט הכיבוד הקל במהלך קבלת הפנים של האירוע נהוג להרכיב ממנות קלות וטעימות, הסושי הכשר משתלב היטב בתפריט ומתאים גם לקהל צמחוני. מארחים שמבקשים להעניק לאורחים סושי טרי וחוויה מיוחדת יוכלו לשכור שירותי שף שיכין את הסושי במקום לעיני האורחים.

משלוחי סושי כשר

מסעדות סושי כשרות מציעות לצד האכילה במסעדה גם תפריט משלוחים עשיר. משלוחי סושי מחליפים את משלוחי הפיצה בהצלחה רבה. המודעות העולה לחשיבות המזון הבריא דוחקת את המאכלים עתירי השומן אל מחוץ לתפריט.

משלוחי סושי טרי בעבור ארוחת הצהריים במשרד או ארוחת ערב בבית עם כל המשפחה מהווים בחירה מזינה וטעימה. לצד הסושי מציעות המסעדות גם מנות נודלס, אורז ושאר מאכלים מהמזרח הרחוק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי גל

מאת: טלי גלאבטחת הבית19/11/121617 צפיות
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיתקע במקרה חירום בלי אמצעי הגנה והצלה. ידוע ששריפות הן אחד ממקרי החירום המסוכנים ביותר שפורצים ללא כל התראה וקשים לשליטה, ומבלי שאנחנו אפילו שמים לב. שריפות עלולות להיגמר בתוצאות הרות אסון. אמצעי כיבוי אש ומערכות כיבוי אש מצילות חיי אדם ולכן חשוב להקפיד להתקין אותן במקום המגורים ובמקום העבודה.

מאת: טלי גלמסיבות רווקים ורווקות15/11/121252 צפיות
כולנו היינו רוצות שתהיה לנו את מסיבת הרווקות החלומית, זאת שלא נשכח אף פעם ושתזכיר לנו שהחברות שלנו תמיד שם בשבילנו. לכן, אם עליכן לארגן מסיבה עבור חברה טובה שלכן שעומדת להתחתן, כדאי לחשוב על מגוון פעילויות מעניינות ומשעשעות שימלאו את האירוע המרגש.

מאת: טלי גלמט"ח15/11/121378 צפיות
נכנסתם לשוק המט"ח והתחלתם להבין מה בדיוק קורה בעולם המחסר העולמי. עם זאת, חשוב לזכור כי אחד המרכיבים החשובים והקריטיים להצלחתכם היא בחירת תוכנת מט"ח מתאימה איתה תעבדו מהמחשב האישי שלכם, כזו שתהיה אמינה, מקצועית ומקיפה וכמובן נוחה ומהירה לתפעול.

מאת: טלי גלניקיון15/11/121406 צפיות
את השטיחים בבית נהוג לנקות באופן קבוע בעזרת שואב אבק. פרט לשאיבת האבק מהשטיח יש להקפיד לנקות את השטיח בצורה יסודית אחת לחודשיים. חומרי ניקוי ביתיים לניקוי שטיחים אפשר למצוא בכל מרכול. החומרים הביתיים מצליחים להסיר כתמים קלים ולרענן את המראה הכללי של השטיח.

מאת: טלי גלרפואה משלימה15/11/121220 צפיות
שיאצו הוא אחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר בעולם הרפואה המשלימה. מטפלי שיאצו מנוסים מועסקים בקופות חולים ומרכזי ספא. הם זוכים להערכה רבה ועוסקים בעבודה מעניינת שמציבה בפניהם בכל יום אתגרים חדשים. השיאצו מגיע אל העולם המערבי מתחום הרפואה הסינית העתיקה.

מאת: טלי גלריהוט 15/11/121340 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול מושבעים, משוגעים לעיצוב, או סתם אוהבים לארח (גם אם מדובר בחימום במיקרוגל), מטבח מעוצב הוא מרכז העשיה הקולינרית של הבית. בעידן המזון המהיר, גם תחום עיצוב הבית עבר הסבה מהירה (ויש לומר נוחה) לכיוון המוכן והסטנדרטי.

מאת: טלי גלגינון15/11/121395 צפיות
על מנת להפוך את הגינה שלכם לפסטורלית, כפרית, ייחודית, טבעית ומרגיעה, אתם חייבים לשלב בה את אפקט המים הזורמים. המים הזורמים משמיעים צליל מרגיע שמזכיר לנו נוסטלגיה של פעם ואווירת חופש, והמבט עליהם מחבר אותנו לעצמנו ולסביבה הטבעית. עקב כך, אנשים רבים מציבים בגינות הפרטיות שלהם מזרקות מים בעיצוב אישי שלהם, והופכים את הגינה למקום קסום ושלו.

מאמרים נוספים בנושא עסקי מזון

מאת: עופר שלועסקי מזון18/07/213628 צפיות
תנור אפייה תעשייתי

מאת: עופר שלועסקי מזון26/02/214029 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205494 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: רועי כץעסקי מזון16/12/1810459 צפיות
מעוניינים באוכל מוכן לשבת? מתגעגעים לטעמים של בית? את ארוחת השבת הקרובה שלכם כבר תרכיבו מאוכל ביתי מוכן, טעים להפליא, אוכל עם טעם של בית. את התחושה החמימה הממלאת את הלב עם כל ביס בארוחה המתבססת על אוכל ביתי קשה לתאר במילים. גם כאשר ישנן עשרות מסעדות גורמה המציעות מנות מודרנית מעוצבות, רוב האנשים עדיין מתגעגעים יותר מכל לאוכל של בית כי אחרי הכל מאין כמו אוכל של בית.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183348 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173141 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: שרון צרפתיעסקי מזון13/08/173506 צפיות
בהחלט לא חייבים לצאת מן הבית כדי לקבל ארוחה שהיא גורמה, ובדיוק לפי הטעם האישי של הסועדים. בלי לקום מהכסא, בלי לאחר, בלי לחכות למלצרית ועם כל הפרטיות של הבית האישי של כל אחד ואחד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica