חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נגרים, מטבחים, ומה שביניהם

מאת: טלי גלריהוט 15/11/20121341 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בין אם אתם חובבי בישול מושבעים, משוגעים לעיצוב, או סתם אוהבים לארח (גם אם מדובר בחימום במיקרוגל), מטבח מעוצב הוא מרכז העשיה הקולינרית של הבית. בעידן המזון המהיר, גם תחום עיצוב הבית עבר הסבה מהירה (ויש לומר נוחה) לכיוון המוכן והסטנדרטי.

חברות רהיטים גדולות כמו רגבה, הרודס, ואפילו איקאה השוודית, מציאות חלקי מטבח ואפילו מטבחים מודרניים שלמים להרכבה בבית הלקוח. כיוון שהמטבח הוא נקודת ממשק של מים, ביוב, אוכל ולרוב גם לכלוך רב, מדובר בעבודה מקצועית רבה, ולכן החלפת מטבח שלם (ולא חלקים כארונות וכו') אינה מומלצת לבעל הבית הממוצע.

למרות שהחלפת מטבח היא גם כך תהליך שמחירו ההתחלתי כ20 אלף שקלים, מומלץ להשקיע ולקבל את המיטב. רצינו להציג בפניכם אלטרנטיבה נוספת למטבחים המוכנים מראש, הכנת מטבח בהזמנה אישית מנגר מומחה. כיוון שגם פה המבחר אדיר, ננסה לעשות קצת סדר בבלאגן.

מטבחים מעץ מלא-

גם אם החלטתם ללכת על האפשרות הקלאסית, ולבנות מטבח מעץ מלא, דוגמא מטבחים כפריים, חשוב מאוד לזכור כי חלקים חשובים מן המטבח כוללים עבודות פירזול ואפילו ריצוף, ולכן מומלץ לפנות לנגרים מומחים למטבחים. נגריות "בוטיק" רבות כמו בית המלאכה נסורת, פרפקט-טץ', עץ במדבר ואחרות מציעות ליווי צמוד של אמן נגרות, ולעיתים אפילו יעוץ חינם של מעצב פנים.

כל מטבח מציג צבר ייחודי של תנאי תאורה, משטח, שטח, מבנה ורצונות הבעלים, ולכן כל עיצוב מותאם אישית ליצירת זיווג מושלם. מטבחי העץ האיכותיים עושים שימוש בעצים "קשים" כמו עץ ברזל אפריקאי או אחיו הזול יותר, הסנדביץ' האדום, בחלקים חשובים כמו משטחי העבודה או התומכות של הארונות. על מנת לגוון את אפשרויות העיצוב, ניתן תמיד להשתמש בפורניר- קילוף דק של סוגי עץ שונים (דובדבן, וונגה, אגוז, בוק, אלון, מייפל וכו') לציפוי העץ הקשיח.

כל סוגי העץ נמשכים בכמה סוגים של לקה שאמורים להגן על העץ מפני ריקבון ולהעניק לו מבט זוהר וקל לניקוי, ועל משטחי העבודה מוסיפים לרוב גם ציפוי פלאסטיק כדי להגן עליהם עוד יותר מפני שחיקה. כיוון שמדובר בחומרים טבעיים ויקרים, הדורשים מומחיות רבה בהרכבתם ועבודה מיומנת רבה, מטבחים מעץ מלא נמצאים קרוב יותר לראש ספקטרום המחירים, ומחיריהם יכולים לעבור אפילו את 100 אלף השקלים, אולם אין תחלופה לסוג זה מבחינת האיכות והיופי.

מטבחים משולבים-

לאלה מאיתנו המבקשים לשמור על פרקטיות ולחסוף מעט בהוצאות, קיים הפתרון הנפוץ יותר של עיצוב מטבחים משולבים. בהזמנה פרטית אצל נגר, ניתן להשיג אותם אפילו במחירים של 45000 שקלים, ומדובר למעשה בשילובים שונים של שלושה חומרי גלם: עץ מלא, עץ סנדביץ' או עץ נסורת, ומתכת, לעיתים בציפוי פלאסטיקים שונים.

משטחי העבודה במטבחים אלו הם בדרך כלל משיש, ומחירו משפיע רבות על מחיר המטבח המוגמר (מומלץ ביותר להשקיע בשיש אמיתי, על אף המחיר הגבוהה יותר בכאלפיים שקלים, כיוון שבשיש כזה אין חשש להניח חפצים לוהטים דוגמת סיר או תבנית אפיה על משטח העבודה).

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי גל

מאת: טלי גלעסקי מזון19/11/121185 צפיות
המאכל היפני מתבסס בעיקר על אורז בחומץ, אצות מאכל ותוספות. המרכיב ההכרחי היחידי בסושי הוא האורז, שומרי המסורת יוכלו למצוא אורז סושי כשר כמעט בכל מרכול בישראל. את שאר המרכיבים בסושי אפשר להתאים להעדפתו האישית של האדם, אין כל הכרח להוסיף לסושי פירות ים ושאר מרכיבים לא כשרים.

מאת: טלי גלאבטחת הבית19/11/121622 צפיות
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיתקע במקרה חירום בלי אמצעי הגנה והצלה. ידוע ששריפות הן אחד ממקרי החירום המסוכנים ביותר שפורצים ללא כל התראה וקשים לשליטה, ומבלי שאנחנו אפילו שמים לב. שריפות עלולות להיגמר בתוצאות הרות אסון. אמצעי כיבוי אש ומערכות כיבוי אש מצילות חיי אדם ולכן חשוב להקפיד להתקין אותן במקום המגורים ובמקום העבודה.

מאת: טלי גלמסיבות רווקים ורווקות15/11/121254 צפיות
כולנו היינו רוצות שתהיה לנו את מסיבת הרווקות החלומית, זאת שלא נשכח אף פעם ושתזכיר לנו שהחברות שלנו תמיד שם בשבילנו. לכן, אם עליכן לארגן מסיבה עבור חברה טובה שלכן שעומדת להתחתן, כדאי לחשוב על מגוון פעילויות מעניינות ומשעשעות שימלאו את האירוע המרגש.

מאת: טלי גלמט"ח15/11/121379 צפיות
נכנסתם לשוק המט"ח והתחלתם להבין מה בדיוק קורה בעולם המחסר העולמי. עם זאת, חשוב לזכור כי אחד המרכיבים החשובים והקריטיים להצלחתכם היא בחירת תוכנת מט"ח מתאימה איתה תעבדו מהמחשב האישי שלכם, כזו שתהיה אמינה, מקצועית ומקיפה וכמובן נוחה ומהירה לתפעול.

מאת: טלי גלניקיון15/11/121407 צפיות
את השטיחים בבית נהוג לנקות באופן קבוע בעזרת שואב אבק. פרט לשאיבת האבק מהשטיח יש להקפיד לנקות את השטיח בצורה יסודית אחת לחודשיים. חומרי ניקוי ביתיים לניקוי שטיחים אפשר למצוא בכל מרכול. החומרים הביתיים מצליחים להסיר כתמים קלים ולרענן את המראה הכללי של השטיח.

מאת: טלי גלרפואה משלימה15/11/121221 צפיות
שיאצו הוא אחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר בעולם הרפואה המשלימה. מטפלי שיאצו מנוסים מועסקים בקופות חולים ומרכזי ספא. הם זוכים להערכה רבה ועוסקים בעבודה מעניינת שמציבה בפניהם בכל יום אתגרים חדשים. השיאצו מגיע אל העולם המערבי מתחום הרפואה הסינית העתיקה.

מאת: טלי גלגינון15/11/121395 צפיות
על מנת להפוך את הגינה שלכם לפסטורלית, כפרית, ייחודית, טבעית ומרגיעה, אתם חייבים לשלב בה את אפקט המים הזורמים. המים הזורמים משמיעים צליל מרגיע שמזכיר לנו נוסטלגיה של פעם ואווירת חופש, והמבט עליהם מחבר אותנו לעצמנו ולסביבה הטבעית. עקב כך, אנשים רבים מציבים בגינות הפרטיות שלהם מזרקות מים בעיצוב אישי שלהם, והופכים את הגינה למקום קסום ושלו.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201578 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201156 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201714 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201798 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191606 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191587 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191586 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica