חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הקריה האקדמית אונו

מאת: טלי גללימודים אקדמאיים15/08/2012786 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יד מכוונת בכל תחום בחיים הינו דבר יעיל והכרחי. כסטודנטים המחשבה כי מישהו דואג לנו בשם מוסד הלימודים מעניקה תחושת שייכות, נעימה המראה עד כמה מקצועי אותו מוסד לימודי המאפשר הן לסטודנטים והן לבוגריו להשתלב ביתר קלות בעולם העבודה ולהקנות הרגלים בריאים של חשיבה קדימה, ותכנון העתיד.

מטרת הסיוע לסטודנטים ולבוגרים מטעם מוסד הלימודים, הינה לפעול ולשלב את הבוגרים בשוק העבודה כשכירים או כעצמאיים. חיפוש ומציאת מקום עבודה ההולם את כישוריהם ויכולותיהם, הענקת נקודת פתיחה טובה יותר עבורם, מאשר היו מוצאים בחיפוש עצמאי וללא יד מכוונת.

הכוונה תעסוקתית :

הקריה האקדמית אונו שמה לה למטרה להמשיך ולהעניק את מיטב הכלים ויישומם בשטח, לטובת בוגרי המכללה. הרעיון הינו לימוד וטיפוח הסטודנטים במסגרת משפחתית. אמנם הבוגר סיים את לימודיו – אך אין הדבר מצביע על ניתוק יחסים בינו לבין הקריה האקדמית אונו. להיפך – ישנה פינה חמה המייעלת את חייהם של הבוגרים במטרה כי יכבשו את עולמם ויגשימו את עצמם.

השירותים המוצעים לשם הכוונה תעסוקתית הינם דרך לוחות דרושים עדכני. לוח הדרושים הינו מכוון לתחומי הלימוד והמסלולים המוצעים במכללה. דבר המעניק יתרון עצום כנגד מכללות אחרות כגון האקדמית תל אביב יפו, המכללה למינהל, מכללת הדסה ועוד.

זינוק קדימה :

הקריה האקדמית אונו מאפשרת למצוא התמחות במשרדי ראיית חשבון ועריכת דין. המשרדים הינם מן המובילים במשק, אשר יכולים להעניק את הניסיון, ההתנסות הטובים ביותר שיש. השירות מיועד לסטודנטים ולבוגרי המכללה בלבד.

בנוסף, במידה והבוגר או הסטודנט אינם מוצאים את שחשקה נפשם דרך הצינורות המקובלים בלוחות הדרושים, התמחויות ועוד – הינם יותר ממוזמנים לפנות ליחידה להכוון תעסוקתי המותאם כולו לרווחת הסטודנטים והבוגרים.

קורות חיים :

לעיתים הדברים הפשוטים יכולים להיות המקל בגלגלי התנופה שלנו אל העתיד. בשירותי יחידת הכוון תעסוקתי ניתן לקבל ייעוץ לכתיבת קורות חיים, בדיקתם ושיפורם, על מנת לתת לבוגרים את היתרון לזנק מעל ערימות קורות החיים המתחרות על המשרות הקיימות בשוק העבודה.

בנוסף, קיימת מתכונת של הכנה לראיונות עבודה דרך סדנאות – ה"עשה ואל תעשה" שביכולתם להפיל או לרומם את מחפשי העבודה.

המאמר מוגש מטעם אתר סטודנט – ביקורות סטודנטים על לימודים

-->

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי גל

מאת: טלי גלעסקי מזון19/11/121184 צפיות
המאכל היפני מתבסס בעיקר על אורז בחומץ, אצות מאכל ותוספות. המרכיב ההכרחי היחידי בסושי הוא האורז, שומרי המסורת יוכלו למצוא אורז סושי כשר כמעט בכל מרכול בישראל. את שאר המרכיבים בסושי אפשר להתאים להעדפתו האישית של האדם, אין כל הכרח להוסיף לסושי פירות ים ושאר מרכיבים לא כשרים.

מאת: טלי גלאבטחת הבית19/11/121618 צפיות
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיתקע במקרה חירום בלי אמצעי הגנה והצלה. ידוע ששריפות הן אחד ממקרי החירום המסוכנים ביותר שפורצים ללא כל התראה וקשים לשליטה, ומבלי שאנחנו אפילו שמים לב. שריפות עלולות להיגמר בתוצאות הרות אסון. אמצעי כיבוי אש ומערכות כיבוי אש מצילות חיי אדם ולכן חשוב להקפיד להתקין אותן במקום המגורים ובמקום העבודה.

מאת: טלי גלמסיבות רווקים ורווקות15/11/121252 צפיות
כולנו היינו רוצות שתהיה לנו את מסיבת הרווקות החלומית, זאת שלא נשכח אף פעם ושתזכיר לנו שהחברות שלנו תמיד שם בשבילנו. לכן, אם עליכן לארגן מסיבה עבור חברה טובה שלכן שעומדת להתחתן, כדאי לחשוב על מגוון פעילויות מעניינות ומשעשעות שימלאו את האירוע המרגש.

מאת: טלי גלמט"ח15/11/121378 צפיות
נכנסתם לשוק המט"ח והתחלתם להבין מה בדיוק קורה בעולם המחסר העולמי. עם זאת, חשוב לזכור כי אחד המרכיבים החשובים והקריטיים להצלחתכם היא בחירת תוכנת מט"ח מתאימה איתה תעבדו מהמחשב האישי שלכם, כזו שתהיה אמינה, מקצועית ומקיפה וכמובן נוחה ומהירה לתפעול.

מאת: טלי גלניקיון15/11/121407 צפיות
את השטיחים בבית נהוג לנקות באופן קבוע בעזרת שואב אבק. פרט לשאיבת האבק מהשטיח יש להקפיד לנקות את השטיח בצורה יסודית אחת לחודשיים. חומרי ניקוי ביתיים לניקוי שטיחים אפשר למצוא בכל מרכול. החומרים הביתיים מצליחים להסיר כתמים קלים ולרענן את המראה הכללי של השטיח.

מאת: טלי גלרפואה משלימה15/11/121220 צפיות
שיאצו הוא אחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר בעולם הרפואה המשלימה. מטפלי שיאצו מנוסים מועסקים בקופות חולים ומרכזי ספא. הם זוכים להערכה רבה ועוסקים בעבודה מעניינת שמציבה בפניהם בכל יום אתגרים חדשים. השיאצו מגיע אל העולם המערבי מתחום הרפואה הסינית העתיקה.

מאת: טלי גלריהוט 15/11/121340 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול מושבעים, משוגעים לעיצוב, או סתם אוהבים לארח (גם אם מדובר בחימום במיקרוגל), מטבח מעוצב הוא מרכז העשיה הקולינרית של הבית. בעידן המזון המהיר, גם תחום עיצוב הבית עבר הסבה מהירה (ויש לומר נוחה) לכיוון המוכן והסטנדרטי.

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182591 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182438 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181890 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181707 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171477 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172267 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171935 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica