חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מוזיקה אמהרית

מאת: דוד תגאייההפקות אירועים17/08/20123739 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מוסיקה אמהרית היא מוסיקה ייחודית של יוצאי אתיופיה. זוהי מוסיקה המכילה מקצבים שונים ומעניינים, מוסיקה קצבית, המלווה לרוב בתופים מסוגים שונים. ישנם סוגים רבים של מוסיקה אמהרית, כמו ג'אז אתיופי, למשל. בכלל, מוסיקה אמהרית מכילה בתוכה נגיעות של ג'אז. אומנים רבים בעולם משתמשים במוסיקה האמהרית ליצירת חלק מהמקצב שלהם בשיר, מקור המוזיקה הוא קינתם של כוהני דת ליושב במרומים, לכן המוסיקה היא בעיקר שורשית ועמוקה וביטוייה הם אהבה וצליליה הם בלתי נשכחים, מרטיטי לבבות, שוברי חומות וחוצבי להבות .

השפעות תרבות מוסיקה אמהרית מושפעת רבות מההיסטוריה והתרבות של אתיופיה. כל תרבות בעולם יצרה לעצמה סגנון מוסיקלי משלה, והמוסיקה יכולה להעיד על התרבות בארץ המקור, המנהגים והמסורות, אופי העם וכולי. כך לדוגמא מוסיקה טורקית שונה מאד ממוסיקה צרפתית, ושתיהן שונות ממוסיקה אמהרית. התרבות והמנהגים שהיו נהוגים באתיופיה לאורך השנים השפיעו על המוסיקה האמהרית. המחול האתיופי המחול האתיופי הוא ריקוד מסורתי של המגזר האתיופי, והוא מותאם בסגנונו למוסיקה אמהרית. המחול האתיופי משלב בתוכו רקיעות רגליים,וגם תנועות כתפיים רבות על פי המקצב של המוסיקה האמהרית. תנועות כתפיים אלו נקראות אסקסטה. כפיים גם כן זה משהו שניתן לראות הרבה ברחבת ריקודים אתיופית . שימוש במוסיקה אמהרית באירועים של העדה האתיופית תמיד תנוגן מוסיקה אמהרית. בחתונות אתיופיות, לדוגמא, נהוג לפתוח מיד לאחר החופה במחרוזת של שירי ארץ ישראל, ולאחר מכן במוסיקה אמהרית שקטה, לזמן האוכל. בזמן הריקודים תנגן התזמורת מוסיקה אמהרית קצבית ותוססת. מוסיקה אמהרית בארץ בארץ אין הכרות טובה כל כך עם המוסיקה האמהרית. מוסיקאים מהעדה האתיופית מספרים, כי בארצות אירופה ישנה פתיחות גדולה יותר לסגנונות מוסיקה שונים, ויש לאתיופים אפשרות להופיע שם בהופעות גדולות ולהעניק לעולם מעט מן התרבות האתיופית דרך המוסיקה. בארץ, לעומת זאת, לא כל כך מכירים את ההיסטוריה של יוצאי אתיופיה, וגם לא את המנהגים והתרבות. לכן גם המוסיקה האמהרית לא תפסה תאוצה בארץ, והיא מקובלת כמעט בלעדית אצל יוצאי אתיופיה עצמם. וחבל. מוסיקה אמהרית, כפי שכבר כתבנו, הינה מוסיקה מעניינת, בעלת מקצבים מיוחדים ועשויה להוסיף מעט צבע לעולם המוסיקה הישראלי. אולם יש תקווה – הרי לפני כארבעים שנה גם המוסיקה המזרחית לא הייתה מקובלת בארץ, ואף נחשבה למוסיקה נחותה. ואילו היום היא מקובלת ומוכרת, ואמנים ישראליים מוכרים רבים שרים אותה. ייתכן שבשנים הבאות גם המוסיקה האמהרית תשתלב כמוסיקה מקובלת בישראל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פתרונות חכמים לקידום אתרים - שירותי קידום אתרים ושיווק עסקים ברשת,

פרסום ושיווק ברשתות חברתיות  .

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד תגאייה

מאת: דוד תגאייהקידום אתרים17/11/12877 צפיות
ישנן דרכים שונות ואפילו לא מעט משונות כיצד לגרום לגולשים למצוא את האתר שלך, אבל ישנה גם דרך רגילה שכולם מיישמים אותה בצורה מקצועית ומסודרת, ע"י קידום אתרים מקצועי ומהימן שיודע לעשות את העבודה ולגרום לרבים להיחשף אל האתר שלך .

מאת: דוד תגאייהרשתות חברתיות17/11/12976 צפיות
בניתם אתר אינטרנט השקעתם לא מעט מחשבה, זמן וכמובן כסף, מה הלאה ? כיצד האתר יגיע אם כן למיקום נכון בגוגל שם הגולשים יצפו ויגלשו באתר שלכם ? הדרך לקידום אתר רצופה בכשלונות, אחד העזרים הטובים לעניין זה הוא שיווק בפייסבוק בצורה יעילה וחכמה וע"י יישום של מספר כללים של קידום אתרים .

מאת: דוד תגאייהרפואה משלימה21/08/12968 צפיות
הרבה מאוד אנשים טוענים ומעבירים ביקורת על השיטה הזו שנקראת רפלקסולוגיה, וטוענים שאין ביכולתנו לדעת באמת אם שיטה זו אכן עוזרת לגוף, ולכן יש על שיטה זו הרבה מאוד ביקורות. למרות שנעשו מחקרים אשר הוכיחו שבמהלך טיפול רפלקסולוגיה, הגוף מקבל אנרגיות חיוביות,

מאת: דוד תגאייההריון ולידה17/08/121045 צפיות
מהי רפלקסולוגיה בהריון וכיצד היא משפיעה לטובה בזמן הריון וגורמתצ לאישה הקלה בתוקפה רגישה זו, במאמר הבא מובאים בפניכם התרחישים ההמגיעים בתקופת הריון וטיפולי רפלקסולוגיה .

מאת: דוד תגאייההריון ולידה17/08/12944 צפיות
למה נועד תפקידה של תומכת הלידה ? האם דולה יכולה לעזור ליולדת לעבור את הלידה בביתה או בבית החולים ? כל התשובות השכיחות אודות תפקידה הייחודי של תומכת הלידה .

מאת: דוד תגאייההריון ולידה17/08/12949 צפיות
דולה היא אינה מוזג חדש או המצאה בת ימינו, המושג תמיכת לידה היה קיים או בימי יוון העתידה, אנו רק דואגים לשחזר זאת בימיה המודרניים בעזרת עזרים שונים אך המהות נשארה ונשמרה ללות ולתמוך ביולדת ברגעיה החדשים .

מאת: דוד תגאייהקידום אתרים19/07/121096 צפיות
רשתות חברתיות הופכות אט אט לחלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלנו, כולם נמצאים שם ועסקים רבים כבר מצאו את הפוטנציאל העסקי הטמון בכח הרב שיש לרשותות החברתיות על מנת להשתמש בהן בתחום קידום אתרים .

מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים

מאת: אלעד אוחנההפקות אירועים23/11/195902 צפיות
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/01/193001 צפיות
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים22/07/182282 צפיות
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם. אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים17/06/181475 צפיות
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים03/06/181571 צפיות
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות. כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.

מאת: tiloniהפקות אירועים08/04/181596 צפיות
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד

מאת: עידן אברהמיהפקות אירועים13/02/181716 צפיות
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים. כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica