חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל מה שרציתם לדעת על דולה

מאת: דוד תגאייההריון ולידה17/08/2012947 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המושג דולה בימינו מתייחס לאישה אשר משמשת בתור תומכת לידה, אישה אשר מסייעת לאישה ההרה לאורך כל התהליך וגם בלידה עצמה כך שכל התהליך יהיה פשוט יותר בעבורה והרבה יותר נכון. כמובן, לא כל אחת יכולה להיות דולה, כדי להפוך ולהיות הדולה המוסמכת יש לעבור הכשרה מתאימה, לימודים ומבחנים עד לרגע בו מקבלים את האישור המורה על כך שאותה האישה יכול לשמש בתור דולה ולסייע לנשים רבות בזמן הלידה ולאורך כל ההיריון שלהן.

בחירת דולה בצורה נכונה

הדבר החשוב ביותר בבחירה של דולה הוא החיבור האישי בין האישה ההרה לבין הדולה. בסופו של דבר, הדולה תלווה את האישה ברגעים הקשים ביותר שלה ולכן חשוב לבחור בדולה שתדע כיצד להבין את האישה, לקלוט באופן מיידי את הצרכים שלה ולהעניק לה כל דבר לו היא זקוקה במהירות וביעילות רבה מאוד. כמובן, בנוסף לזה חשוב לבדוק כי אותה הדולה אכן קיבלה את ההכשרה המתאימה כדי שלא להגיע למצב בו מאוחר יותר אתם מגלים שביצעתם שגיאה קריטית במיוחד ובחרת בדולה שאינה מקצועית ופועלת שלא על פי דרישות החוק.

מהי החשיבות הגדולה ביותר של הדולה ?

החשיבות הגדולה ביותר של הדולה היא שהיא מעניקה לבני הזוג את התמיכה ברגעים הכי קשים במיוחד בזמן המלחיץ של הלידה עצמה. בזמן זה לאחות המיילדת בפעמים רבות אין את הזמן להעניק יחד אישי לבני הזוג ולראות את הצרכים שלהם ולכן הדולה עושה זאת בצורה הטובה ביותר וכך מעניקה לבני הזוג את האפשרות לעבור את הלידה בצורה הרבה יותר פשוטה וללא תקלות. הליווי אותו מעניקה דולה תומכת לידה הוא גם ליווי נפשי וגם ליווי רפואי, אם מבצעים איזה שהוא הליך רפואי במהלך הלידה היא תודיע לבני הזוג ותסביר להם על אותו ההליך, אם הם זקוקים למשהו מסוים היא תדאג להשיג להם אותו ועוד. כך הם מקבלים כל דבר אשר לו הם זקוקים וזוכים לתמיכה בייחוד בזמנים הלחוצים ביותר, הקשים ביותר ולעיתים אפילו המפחידים ביותר בחיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פתרונות חכמים לקידום אתרים - שירותי קידום אתרים ושיווק עסקים ברשת,

פרסום ושיווק ברשתות חברתיות  .

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד תגאייה

מאת: דוד תגאייהקידום אתרים17/11/12874 צפיות
ישנן דרכים שונות ואפילו לא מעט משונות כיצד לגרום לגולשים למצוא את האתר שלך, אבל ישנה גם דרך רגילה שכולם מיישמים אותה בצורה מקצועית ומסודרת, ע"י קידום אתרים מקצועי ומהימן שיודע לעשות את העבודה ולגרום לרבים להיחשף אל האתר שלך .

מאת: דוד תגאייהרשתות חברתיות17/11/12975 צפיות
בניתם אתר אינטרנט השקעתם לא מעט מחשבה, זמן וכמובן כסף, מה הלאה ? כיצד האתר יגיע אם כן למיקום נכון בגוגל שם הגולשים יצפו ויגלשו באתר שלכם ? הדרך לקידום אתר רצופה בכשלונות, אחד העזרים הטובים לעניין זה הוא שיווק בפייסבוק בצורה יעילה וחכמה וע"י יישום של מספר כללים של קידום אתרים .

מאת: דוד תגאייהרפואה משלימה21/08/12968 צפיות
הרבה מאוד אנשים טוענים ומעבירים ביקורת על השיטה הזו שנקראת רפלקסולוגיה, וטוענים שאין ביכולתנו לדעת באמת אם שיטה זו אכן עוזרת לגוף, ולכן יש על שיטה זו הרבה מאוד ביקורות. למרות שנעשו מחקרים אשר הוכיחו שבמהלך טיפול רפלקסולוגיה, הגוף מקבל אנרגיות חיוביות,

מאת: דוד תגאייההריון ולידה17/08/121044 צפיות
מהי רפלקסולוגיה בהריון וכיצד היא משפיעה לטובה בזמן הריון וגורמתצ לאישה הקלה בתוקפה רגישה זו, במאמר הבא מובאים בפניכם התרחישים ההמגיעים בתקופת הריון וטיפולי רפלקסולוגיה .

מאת: דוד תגאייההריון ולידה17/08/12940 צפיות
למה נועד תפקידה של תומכת הלידה ? האם דולה יכולה לעזור ליולדת לעבור את הלידה בביתה או בבית החולים ? כל התשובות השכיחות אודות תפקידה הייחודי של תומכת הלידה .

מאת: דוד תגאייההפקות אירועים17/08/123737 צפיות
הקלישאה אומרת שכאשר אוהבים שיר באמת אז מרגישים את זה בבטן ובחזה ובכל הגוף, מוזיקה אמהרית הינה מוזיקה אתיופית שהמאפיין שלה הוא תחושת אהבה לשיר בכל רמ"ח אבריו של הרקדן או המאזין .

מאת: דוד תגאייהקידום אתרים19/07/121095 צפיות
רשתות חברתיות הופכות אט אט לחלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלנו, כולם נמצאים שם ועסקים רבים כבר מצאו את הפוטנציאל העסקי הטמון בכח הרב שיש לרשותות החברתיות על מנת להשתמש בהן בתחום קידום אתרים .

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: tiloniהריון ולידה17/01/214403 צפיות
לפניכם השוואת יתרונות וחסרונות עבור 2 המוצרים הנפוצים להכנת בקבוק לתינוק - קומקום חשמלי או מכונה להכנת בקבוק?

מאת: יעל במרכזהריון ולידה25/09/201466 צפיות
יציבה בתקופת ההריון בגלל העומס ההולך וגובר על גופה, נתקלת האישה בהריון בקשיים שלא הכירה בעבר. מצבי יום-יום כגון עמידה (ממושכת), ישיבה, שכיבה, או הרמת חפץ מקשים עליה יותר מתמיד ומחייבים התייחסות מיוחדת מצדה. ההצעות המובאות כאן נועדו להקל עליה לתפקד במצבים אלו.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192027 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/182405 צפיות
לכל אחד מאיתנו יש תקופות רבות שיכולות להיות מרגשות מאוד בחיים אך האמת היא שאין עוד תקופה כמו ההיריון. זו תקופה שבה לא רק הגוף משתנה אלא גם הרגשת הפנימיים וזו תקופה שמגיעה תמיד עם הרבה תקווה והתרגשות. לכן ברור מדוע כל אישה תרצה לעשות הכול כדי לזכור את הרגעים האלה ולכן צילומים של היריון זה לא מהדברים שכדאי לוותר עליהם.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/181619 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר נשים אשר נמצאות בתקופת הריון, אשר מבקשות לתעד את עצמן בעזרת צילום הריון. בין אם מדובר בנשים נשואות ובין אם לא, בין אם מדובר בנשים שזה הריונן הראשון או הריון אחר.

מאת: moraleהריון ולידה28/01/181573 צפיות
התפתחות של תינוק היא דבר מופלא שכל הורה נהנה לצפות בה ומתרגש ממנה, לא משנה אם מדובר בתינוק ראשון או חמישי. השלבים אותם הוא עובר, בין אם זה עד למצב בו הוא יכול לדבר בצורה חופשית, ללכת, לשבת, ולעשות דברים נוספים אשר עבורנו כאנשים בוגרים הם ברורים מאליהם, אך אנו יודעים שגם אנחנו עברנו את אותו תהליך בדיוק כשהיינו תינוקות וגם ההורים שלנו הסתכלו עלינו בהתרגשות ובציפייה, בשביל לראות את תהליך ההתפתחות שלנו.

מאת: moraleהריון ולידה16/11/172292 צפיות
אחת הבעיות המוכרות ביותר אצל תינוקות היא בעיית גזים. אומנם אין הסבר מדעי מדוע זה קורה, חוקרים רבים בוחנים את הנושא ולא תמיד יודעים להסביר למה הבעיה קיימת אצל תינוקות יותר מאשר אצל אנשים מבוגרים, למרות שהערכה היא,

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica