חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניתוח פלסטי באף - כל השלבים

ניתוח פלסטי באף – מורה נבוכים.

מזל טוב, אתם עומדים לעבור ניתוח פלסטי באף אך נשאלת השאלה האם אתם יודעים את כל מה שצריך לדעת על הליך מורכב זה; האם אתם מוכנים לניתוח עצמו? לתקופת ההחלמה? האם אתם מודעים לסיכונים? לתופעות הלוואי? כאשר עוברים ניתוח פלסטי באף, ממש כשם שעוברים כל ניתוח אחר, יש מספר רב של פרטים שעליכם להיות מודעים להם. פרטים אלו הם חשובים ויחסכו מכם הפתעות לא נעימות בדרך וימנעו חוסר ודאויות.

כל מה שצריך לדעת על ניתוח פלסטי באף ולא היה לכם את מי לשאול.

פגישת ייעוץ
השלב הראשון בכל הליך כירורגי, לרבות ניתוח אף מתחיל בפגישת ייעוץ עם הרופא המנתח. חשוב מאוד להיפגש עם הרופא המנתח עצמו ולא עם כל אדם אחר מהקליניקה. בפגישה זו מקבלים מידע יקר ערך כגון: סגנון העבודה של המנתח, סיכונים ותופעות לוואי, משך הניתוח וכמובן עניין המחיר. יתרה מכך, במהלך פגישת הייעוץ בוחן הרופא את האף, את הפרופורציות שלו ביחס לשאר חלקי הפנים, את מבנה העצמות ואת הסחוס, הוא בודק אם יש בעיות רפואיות כלשהן ואף מגדיר ביחד עם המטופל את צורתו של האף החדש. במהלך הפגישה גם רצוי לספר למנתח על מחלות מהן אתם סובלים, כדורים שאתם נוטלים, סמים או ויטמינים, וכן לדון עם הרופא באיזו הרדמה לבחור: מקומית או מלאה. פגישת הייעוץ הראשונית היא גם אבן בוחן עבור המטופל. במהלך פגישה זו ניתן לתהות על קנקנו של המנתח. זה הזמן לבדוק את מקצועיותו של הרופא, את ההכשרה שלו וזהו זמן מצוין לראות האם יש כימיה וחיבור איתו.

הדמיות וסיפורי הצלחה
כמעט בכל קליניקה שעורכת ניתוחים אסתטיים ניתן למצוא אלבום תמונות שמציג תמונות לפני/אחרי של מטופלים שכבר עברו בקליניקה. כמו כן, קליניקות רבות אף מציעות הדמיות שנועדו להמחיש איך המטופל יראה לאחר הניתוח. חשוב לקחת בעירבון מוגבל את האלבומים וההדמיות הללו, מאחר והם בעצם כלים שיווקיים שלא תמיד ניתן לסמוך עליהם. לכן, אם  באמת רוצים להיות בטוחים שבוחרים במנתח פלסטי מקצועי לצורך ביצוע ניתוח פלסטי באף, חשוב לחפש המלצות ברשת, ממכרים וממשפחה ולבחור על פיהם ולא על פי הדמיות ואלבומי תמונות.

הכנה לניתוח
בטרם מתחילים את הניתוח יש כמה דברים שצריך לעשות. כך למשל, יבקש המנתח בדיקות דם ובדיקות לדרכי הנשימה של המטופל. במידה והמטופל נוטל תרופות מדללות דם כגון אספירין או ויטמינים מסוימים -  יש צורך להפסיק ליטול אותן כשבועיים לפני הניתוח. בערב שלפני הניתוח מומלץ מאוד לנקות באופן יסודי את הפנים ולחפוף את הראש. מנתחים מסוימים אף מבקשים ממטופלים מעשנים להפסיק לעשן מספר ימים לפני הניתוח. בנוסף, יש גם להיערך לתקופת החלמה ולהודיע מראש בעבודה או בלימודים כי תעדרו למשך תקופה של שבועיים לערך.

יום הניתוח
על פי רוב נערך הניתוח בשעות הבוקר המוקדמות ויש לצום 8 שעות לפחות לפני הניתוח. במידה והמטופל נוטל כדורים כלשהם בשעות הבוקר יש לעדכן את הרופא והוא ייתן הוראות מדויקות לנטילת הכדור ביום הניתוח. כאשר מגיעים אל הקליניקה חשוב להגיע לאחר מקלחת, בלי בושם וללא איפור ומוטב להגיע עם בגדים נוחים ולהשאיר תכשיטים בבית, שכן אסור להכנס איתם לחדר הניתוח. בהגעה לקליניקה אחות תרשום את הפרטים האישיים של המטופל וכן את פרטיו הרפואיים ותיערך פגישת טרום ניתוח עם מנתח אף ועם מרדים. הם יסבירו קצת על מה שהולך לקרות ואז המטופל עובר לחדר הניתוח ומתחילה פעולת ההרדמה.

סוף הניתוח
בתום ניתוח פלסטי באף הכירורג יחבוש את האף בעזרת סד גבס ויחדיר מעין טמפונים בנחיריים שנועדו להפחית את הדימום. לאחר מכן המנותח יעבור לחדר התאוששות וישהה שם בין חצי שעה לשעה. לאחר שפג הטשטוש מועבר המטופל לחדר אשפוז שם הוא ישהה עד אשר יוכל להתהלך בכוחות עצמו ובחופשיות. לקראת הערב ישוחרר המטופל, אך לא לפני שהוא יעבור בדיקה אצל הכירורג כמו גם יקבל הסברים כיצד לנהוג במשך השבוע הקרוב. במקרים רבים ימליץ הרופא על נטילת אנטיביוטיקה למשך 3 ימים, ויבקש מן המטופל להימנע מפעילות גופנית מאומצת, חשיפה לשמש וכן להימנע משתייה ואכילת דברים חמים, שכן אלו יכולים להגביר דימומים ונפיחויות.

החלמה מניתוח פלסטי באף
בתום הניתוח נוצרים סביב אפו ועיניו של המטופל דימומים פנימיים ונפיחויות. חשוב להבין שאלו הם תופעות טבעיות שנוצרות עקב החיתוך והפגיעה בכלי דם. רופאים רבים ממליצים לשכך כאבים בתהליך ההחלמה בעזרת משככי כאבים כגון אקומול או אופטלגין וכן ממליצים להניח שקיות קרח באזור הניתוח. לאחר שבוע-שבוע וחצי יש להגיע אל הקליניקה על מנת להוריד את הסד ולהחליפו בפלסטר גמיש יותר. כמו הסד, גם תפקידו של הפלסטר הוא למנוע את תזוזת האף. הפלסטר הזה אמור להישאר על אפו של המטופל לתקופה שנעה בין שבוע וחצי לשבועיים. בתום שבועיים מיום הניתוח כבר אפשר לראות כיצד הסימנים שהיו עד עכשיו סגולים הופכים לצהובים והנפיחות יורדת באופן משמעותי. אם יש תופעות לוואי כגון קושי לנשום, דימום או נזלת – הם נעלמים לאחר השבועות הראשונים, וכך גם הכאבים והרגישות. ההחלמה המלאה למעשה נשלמת רק לאחר שלושה ארבעה חודשים. אולם חשוב לשים לב, שמטופלים שעברו ניתוח פלסטי באף מסיבות אסתטיות צפויים לתקופת החלמה קצרה יותר ממטופלים שעברו ניתוח אף  מסיבות בריאותיות, למשל ניתוח אף לצורך תיקון מחיצות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

www.perfect-woman.co.il

מדריך מקיף לניתוחים פלסטיים, טיפולים אסתטיים ואסתטיקה של הפה.
באתר מגוון מאמרים, תמונות וסרטוני וידאו מקוריים במגוון תחומים.
בנוסף האתר מספק השוואת מחירים לטיפולים שונים והמלצות על מיטב הרופאים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אנלי דויטש

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161780 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161673 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161777 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161615 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152272 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151777 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152305 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica