חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חנויות ממתקים – לא לילדים בלבד

מאת: מיקי רוביןחתונות19/08/20121212 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מדיניות של הורים כלפי מתן ממתקים לילדים נעה בין הורים שמרשים לילדים לאכול את כל סוגי הממתקים מבלי לפקח עליהם, לבדוק את הערך התזונתי ולהגביל את הכמויות ועד הורים שלא מאפשרים לילדים לטעום ממתקים כלל, הם מחליפים את השוקולד בחרובים ותמרים ולא מרשים לילד לטעום חטיפים מלוחים, סוכריות גומי ושאר שוקולדים. חנויות ממתקים ממלאות תפקיד חשוב בחיי הילדים, הביקור התקופתי בחנויות מעורר בילדים ציפייה ועניין רב.

חובבי הממתקים האמיתיים מצליחים להבחין בין סוגי הממתקים ולזהות ממתקים איכותיים במבט מהיר. כמעט לכל אדם יש כמה חנויות ממתקים שהוא זוכר מתקופת ילדותו, הרגע בו המוכר מכניס את הממתקים הטריים אל השקית ומוסר אותה לילד נחקק היטב בזיכרון. רק כשמתבגרים מגלים כי הממתקים האהובים איבדו מטעמם, השוקולד הרבה יותר טעים כשאתה ילד מתחת לגיל 10.

הממתקים אינם שייכים לילדים בלבד, חשוב להבהיר כי גם מבוגרים נהנים לצרוך ממתקים ולפקוד את דוכני על בסיס שבועי. בישראל פועלת חברת ממתקים אחת גדולה לצד חברות קטנות ופעילות ייבוא משמעותית, ברשתות השיווק אפשר למצוא כיום מבחר גדול של ממתקים בכל מיני צבעים, טעמים וגדלים. שמירה על הבריאות דורשת את הגבלת כמות הממתקים שצורך כל אדם, בחינת המרכיבים והעדפת מוצרים שמכילים רכיבים טבעיים בלבד.

צרכני הממתקים בישראל מתחלקים בין אלו שנהנים לרכוש כמויות גדולות במחירים זולים בשוק הכרמל בתל אביב, בשוק של פתח תקווה ושאר שווקים, ואלו שמקפידים להגיע רק אל חנויות בוטיק נקיות, סגורות ומסודרות. הממתקים נמכרים לרוב לפי משקל, המחירים לק"ג של ממתקים בשווקים זולים בצורה משמעותית בהשוואה למחירים בחנויות. בשווקים אפשר יהיה למצוא מוצרים זולים ומגוונים שמתאימים לאירועים, משלוחי מנות וימי הולדת לילדים בגן או בבית.

הילדים כולם מכירים את המותגים הזולים ומספרים כי אין הבדל משמעותי בטעמים, המבוגרים הם הצרכנים הביקורתיים יותר שמבחינים בין המותגים ומקפידים לצרוך אך ורק ממתקים באיכות גבוה ללא צבעי מאכל מסוכנים לבריאות. לכל רוכשי הממתקים נמליץ להקפיד לבחון את תאריך הייצור של המוצר ולהקפיד לא לרכוש מוצרים פגי תוקף.

ממתקים הם המילה האחרונה באירועים, בר של ממתקים ואגרטלים גדולים ומלאים בסוכריות גומי מתוקות וחמוצות אפשר יהיה למצוא בכל אירוע. משווקי ממתקים שונים מספקים למארגני האירועים ממתקים במחירים זולים לקראת האירוע, אלו שרוכשים כמויות גדולות יוכלו לקבל מחירי סיטונאות והנחות ברוב החנויות. במידת הצורך אפשר יהיה להזמין גם זרים מתוקים וממתקים בעיצובים מיוחדים. הממתקים משתלבים היטב עם בר האלכוהול ומעניקים קריצה מתוקה לכל אירוע.

בהשוואה להוצאות הכספיות של רכישת האלכוהול והקייטרינג לאירוע הממתקים זולים להפליא, את הממתקים נהוג להציב לצד בר המשקאות או לחלק ברחבת הריקודים. לצד סוכריות הגומי אפשר יהיה להגיש גם סוכריות על מקל וערמות מתוקות של קרמבו, האורחים נהנים למצוא ממתקים אהובים באירוע. הקרמבו, סוכריות מקל, סוכריות גומי והטופי זוכים לביקוש רב בכל אירוע לילדים ומבוגרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיקי רובין

מאת: מיקי רוביןתחבורה ורכב - כללי17/04/131021 צפיות
סוללה למחשב נייד היא מקור הכוח של המחשב. הסוללה היא שמאפשרת את הניידות והפעלת המחשב גם ללא חיבור ישיר למקור כוח. אלו שנוהגים לבלות שעות ארוכות בעבודה בשטח זקוקים למספר סוללות. הם לא יוצאים אל השטח ללא מספר סוללות טעונות.

מאת: מיקי רוביןביקורות מוצרים07/01/131284 צפיות
המילה האחרונה באופנת החורף בישראל שייכת כבר מספר שנים לגרביונים. בכל שדרות האופנה הגדולות של תל אביב, ירושלים וחיפה אפשר למצוא חנויות שעוסקות במכירת גרביונים מעוצבים. החנות כולה מוקדשת לשיווק גרביונים בכל מיני צבעים, סגנונות, מידות ועיצובים.

מאת: מיקי רוביןאירועים עסקיים03/01/131299 צפיות
כל אדם שהתנסה בעבר בהפקת כנסים יודע כי מדובר במלאכה לא פשוטה. הפקת כנסים דורשת התייחסות לעשרות פרטים קטנים, חלוקת קשב והמון מקצועיות. על כן, ההפקה היא מקצוע לכל דבר.

מאת: מיקי רוביןטיולים בארץ24/12/121004 צפיות
עבור כל אחד מאיתנו, אזור צפון המדינה מסמל משהו אחר. לחלקנו הוא מסמל טבע ירוק ופריחות צבעוניות, לאחרים הוא מתקשר עם אטרקציות מהנות ובלתי שגרתיות, ויש כאלה שעבורם הצפון הוא פשוט מקום של פינוק וחופש אמיתי. טיולי סוסים בצפון משלבים את כל האלמנטים הקסומים הללו ויוצרים חוויה שאין אחד שלא ייהנה ממנה.

מאת: מיקי רוביןאטרקציות06/12/12978 צפיות
בכל רשימת אטרקציות בצפון הארץ אפשר למצוא מגוון רחב של פעילויות לכל גיל ולכל מצב רוח. אזור הצפון משמש כבר שנים רבות מתחם תיירות פנים בעבור אזרחי ישראל. המושבים והקיבוצים שבאזור הצפון מציעים צימרים, וילות נופש, מסעדות ושורה ארוכה של אטרקציות לנופשים.

מאת: מיקי רוביןנשים - כללי11/09/12984 צפיות
הגרביונים הצבעוניים כבר מקשטים את כל הקטלוגים לקראת עונת החורף הקרובה. השימוש בגרביונים הופך את אפנת החורף למיוחדת, מגוונת והרבה יותר מהנה ונשית. ברשתות השיווק המובחרות אפשר למצוא מחלקות שלמות שמיועדות אך ורק לגרביונים.

מאת: מיקי רוביןאורטופדיה ופיזותרפיה22/08/12779 צפיות
אלו מבינינו שזקוקים דרך קבע לאביזרים אורטופדיים מכירים היטב את כל המוצרים וההבדלים ביניהם, הפער בין מוצר באיכות נמוכה ומוצר באיכות גבוה משמעותי. חשוב להבהיר כי אביזרים אורטופדיים משמשים תינוקות, בני נוער, מבוגרים וקשישים, תמיכה אורטופדית לגב ועמוד השדרה נדרשת בכל גיל. תינוקות בעלי נטייה לפיתוח בעיות יציבה זקוקים למדרסים מתאימים ונעליים אורטופדיות, מבוגרים שסובלים מכאבי גב יוכלו למצוא גם כן הקלה בעזרת שימוש בנעליים בריאות ושאר מתקנים.

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182897 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181370 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181506 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181583 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172060 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172178 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172106 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica